اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

لیگ نوروزی

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۹ دیدگاه)

  1. سلام وقت بخیرببخشدمن حساب کاربری اسنب مسدودشده هرکاری می کنم درست نمیشه باپشتیبانی هم تماس گرفتم موفق نشدم ممنون میشم راهنمایی کنید

  2. الان چرا لینک این سایت تکمیل مدارک آنلاین را اینجا نذاشتید و‌ ما باید از قسمت نظرات، به این لینک و با زحمت دسترسی داشته باشیم
    کلا دوست دارید راننده را اذیت کنید
    همیشه هم که کارشناساتون وقت ندارند، خیلی مسخرست واقعا که

    1. بله متاسفانه بنده هم همین مشکل رادارم و کارشناسان هم زود میخان سر و ته قضیه را هم بیارند و مثل پزشکان که هنوز حرفت تمام نشده برای منشی زنگ میزنند که بیمار بعدی وارد شود.کاشکی توانائی دادن پاسخ کامل و جامعی را هم داشته باشند ولی متاسفانه دسترسی شان محدود و توانائی ورود به اطلاعات ثبت نام را هم ندارند.

  3. سلام آقا من نمیتونم شماره ماشینمو عوض کردم ثبت کنم. مراحلو در هر زمانی از روز انجام دادم، همش مشغوله،

    1. وحید عزیز، از طریق ارسال درخواست در صفحه خدمات انلاین تکمیل مدارک، میتونید اطلاعات خودروتون رو تغییر بدید.

    1. سلام سه ماه شده تعقیرکاربری دادم بعدسع ماه شده هنوزنه زنگ زدن نه دارخواستموثبت کردن باتمامی باکس تماس گرفتم باپشتیبانی تماس گرفتم میگن برین انلاین رفتم پشتیبانی انلاین سریع قطع میکنن میگن ثبت شده ولی هنوزهیچ خبری نشده شمابخداپیگیری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00