اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۸ دیدگاه)

    1. سلام میثم جان

      لطفا درباره این موضوع با همکاران ما در پشتیبانی به شماره ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰ تماس بگیرید

      1. سلام
        بنده میخواهم تغییر کاربری از اسنپ باکس به اسنپ رانندگان ماشین بدم چکار باید انجام بدم محل زندگی تهران

        1. میلاد جان وقت بخیر
          برای تغییر حساب کاربری لطفا با پشتبانی تماس بگیرید درخواست شما پیگیری میشود.

      1. با سلام

        نوید عزیز در صفحه اصلی همین سایت باشگاه رانندگان اسنپ ، سرویس درخواست پشتیبانی اسنپ را انتخاب کرده و درخواست خود را ثبت کنید

  1. سلام سال نودوهشت بدترین سال کار برای من بود چون دایما در حال تعمیرات گذشت ودقیقا بعداز ظهر رو زجمعه ۲۳اسفند مشکل قفل کردن موتور شده وبخاطر هزینه بالای تعمیرات موتو هنوز اقدامی نکرده ام چون واقعا دستم خالی بوده وهمچنین با یک خودروبر بدون ترمز وخودخواه طرف شدم که خودش را بعنوان مالک وخودرومرابعنوان ماشین خودش تصورکرده واز روز ۲۴تاکنون ماشین مراخوابانده ومرانیزقرنطینه کرده است

  2. سلام من استعلام سوخت میگیرم برام واریز شده اما با اون کارت که شماره شبا شو دادم میرم جایگاه میزنه رمز اشتباه چکار کنم

    1. سلام خانوم شریفی

      از طریق سامانه سماس می تونید برای تغییر رمز اقدام کنید
      برای ورود به سماس روی این لینک کلیک کنید

    2. سلام واسه منم میزنه کارت نامعتبره هرکی میدونه راهنماییم کنه تاحالا نتونستم ازسهمیه سوختم استفاده کنم

    1. سلام مهدی عزیز

      در صورتی که درخواستی مرتبط با تغییر مشخصات دارید مدارک زیر را به تلگرام شهر خود ارسال کنید:
      عکس سلفی کاربر راننده
      تصویر کارت ملی کاربر راننده
      تصویر گواهینامه
      پشت و روی کارت ماشین یا سند سبز خودرو
      بیمه‌نامه شخص ثالث
      برگه معاینه فنی برای خودروهایی با عمر بیش از ۴ سال
      کارنامه یا رسید تعویض آن برای دارندگان تاکسی

    1. سلام مهدی جان

      در صورتی که درخواستی مرتبط با تغییر مشخصات دارید مدارک زیر را به تلگرام شهر خود ارسال کنید:
      عکس سلفی کاربر راننده
      تصویر کارت ملی کاربر راننده
      تصویر گواهینامه
      پشت و روی کارت ماشین یا سند سبز خودرو
      بیمه‌نامه شخص ثالث
      برگه معاینه فنی برای خودروهایی با عمر بیش از ۴ سال
      کارنامه یا رسید تعویض آن برای دارندگان تاکسی

  3. سلام پیرنت مصرف را از سماس گرفتم ولی دو مورد را من استفاده نکردم تنها به پمپ بنزین مراجعه کردم انها با فریب کارت من را خالی کردن می خواستم مشخص شه کدام جایگاه و چه تاریخ و ساعتی بوده که بتوانم پیگیری کنم

    1. سلام کاربر عزیز

      در صورت نیاز می تونید با پشتیبانی سماس به شماره ۰۲۱۸۸۹۳۱۴۴۳ تماس بگیرید

    1. سلام حجت عزیز

      در صورتی که درخواستی مرتبط با تغییر مشخصات دارید مدارک زیر را به تلگرام شهر خود ارسال کنید:
      عکس سلفی کاربر راننده
      تصویر کارت ملی کاربر راننده
      تصویر گواهینامه
      پشت و روی کارت ماشین یا سند سبز خودرو
      بیمه‌نامه شخص ثالث
      برگه معاینه فنی برای خودروهایی با عمر بیش از ۴ سال
      کارنامه یا رسید تعویض آن برای دارندگان تاکسی

      1. سلام حساب کاربری من مسدود شده هر کاری میکنم نمیتونم درستش کنم شماره واتساپ نداره شرکت اونجا عکس بفرستم

  4. سلام کسانی که نمره منفی گرفتن وحساب کاربری انها غیر فعال شده بود و یکماه فرصت دارن که امتیاز رو به حد نصاب برسانن .خواهشمندم با توجه به اینکه بخاطر کورونا امکان سرویس دهی نمی باشد فرصت یکماه رو به ۳ ماه ارتقا بدید.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00