اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

لیگ نوروزی

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۹ دیدگاه)

  1. سلام.واقعیتش‌من‌تمام‌وقت‌درحال‌انجام‌سرویس‌دهی‌هستم‌.ولی‌کرایه‌هانسبت‌به این‌وضعیت‌جامع‌خیلی‌پایینه‌بصرفه نیست‌مجبوریم‌بریم‌سمت‌تاکسی‌هایی‌ اینترنتی‌دیگه‌ماکسیم‌خیلی‌عالیه‌تازه‌ بیرون‌ازاستان‌هم‌مسیرداره

  2. سلام طرحفعالیت در محدوده ترافیک با۷۰درصد تخفیف درهزینه خرید طرح از شهرداری که اول سالمطرح کردید چی شد

  3. سلام یک مقایسه قیمتی ازدوماه قبل تا الان برنج پاکستانی ۸۵….۱۸۵لوبیا ۱۲….۳۲و…. تعمیر موتور۷ملیون ۱۴ملیون کرایه استپ مسیر ۱۲تومان ۸۵۰۰.واقعآ عالیه آیا عادلانه است خدانگهدار

  4. باز هم میبخشید که میگم،مشکل ازبعضی از همکاران راننده هم هست،ساعت ۲ ظهر
    درجه هوا الان ۵۴ رو نشون میده حرارت بیرون،از شهرک برق تا زیتون کارمندی،۱۲۰۰۰ تومن؟؟؟؟
    جای کمی درنگ و فکر کردن هست.
    هم برای من نوعی به عنوان راننده.
    هم برای کسی که نرخ تعیین میکنه.
    در ضمن اضافه شدن تغییر مسیر خیلی عالیه،برای همه اتفاق افتاده.
    با تشکر.

  5. سلام کرایه خیلی پایینه و کمیسیون هر سفر زیاده بهتر نیست کمیسیون رو بصورت بسته ای تعیین کنید همانند طرح تشویقی..
    یعنی بسته کمیسیون ده سفر مبلغ پنج هزارتومان
    کمیسیون ۲۰سفر مبلغ ۱۰هزارتومان
    حالا راننده تشویق میشه چون کمیسیون پرداخت کرده بیشتر فعال باشه.
    و هزینه کمتری میده .
    قیمت سفر هم جبران میشه و فقط مسیر با کرایه بیشتر رو قبول نمیکنن…

    به این فرمول کمیسیون بیشتر توجه کنید بهتر از ۲۰% هزینه سفره و رانندگان بیشتری تشویق به فعالیت بیشتر میشوند.

  6. سلام از تمای عوامل ودست انرکاران اسنپ بابت جدا کننده فضا تشکر میکنم به دست ما رسید وداخل ماشین نصب کردن خیلی عالی وخوبه ممنون

  7. باعرض سلام و خسته نباشید بعنوان یک راننده که در اسنپ فعالیت دارم در مرحله اول از زحمات شما سپاسگزارم و در مرحله دوم گله ای دارم که با شما در میان می‌گذارم با اینکه همه چی گران شده بر عکس کرایه ارزان شده و شرکت به اعتراضات رانندگان ترتیب اثری نمیدهد و جواب منطقی هم نداده
    ۲- ما چون اطلاعاتی از شرکت اسنپ نداریم پیشنهاد میگردد حداقل بعد از محاسبات هزینه شرکت در صورت امکان از درصد سود هر سفر که سهم اسنپ میشود بجای افزایش نرخ سفر که حتما نشدنی هست کسر گردد
    ۳- برخورد اکثر مسافران با رانندگان زشت و ناپسند است که راننده تحمل میکند ولی شرکت هیچ راهکاری برای برخورد مناسب با این موضوع ندارد که این خود موضوع مهمی است لطفا دقت فرمایید
    ۴- موضوع لغو سفر از طرف مسافر راننده اگر لغو کند شامل جریمه میشود ولی اگر مسافر لغو کند تشویق میگردد و سریع سفر بعدی میگیرد چون تاوان را راننده میدهد تاوان راننده وقت .. بنزین.. و غیره که هیچ کجا ثبت نمی گردد
    در هر حال مسایل زیاد هست و خود شما بهتر میدانید خواهش من بعنوان یک راننده از شرکت مترم این است که با بررسی مشکلات رانندگان جهت بهبود و همکاری بیشتر تصمیماتی در این باره اتخاذ نماید و به اطلاع رانندگان برساند
    با کمال احترام
    جمالیان

  8. سلام من از ۳۱خرداد فعالیت دوبارمو تو اسنپ شروع کردم میرم سامانه سماس بعد از کد ملی ازم رمز میخواد برای استعلام؛ باید چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00