اخبار اسنپ

استفاده از ماسک برای کاربران راننده اسنپ اجباری شد

شیوع کرونا در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، سبک زندگی و‌فعالیت‌های اجتماعی همه ما را تغییر داده است. کم‌کم فراموش کرده‌ایم دست دادن با دیگران چگونه بود و ماسک و دستکش به بخش‌های اصلی پوشش‌مان تبدیل شد.

در اسنپ نیز ما جهت حفظ سلامت کاربران راننده و مقابله با شیوع ویروس کرونا ساز‌و‌کارهایی برای رعایت‌بهداشت‌ و پوشش مناسب در نظر گرفته‌ایم.

اخیرا استفاده از ماسک‌ برای کاربران راننده اسنپ اجباری شده است. این قانون جدید فقط برای حفظ بهداشت اعضای ناوگان اسنپ ایجاد شده تا هم سلامت این عزیزان و هم سلامت مسافرانشان طی سفرهای اسنپی حفظ شود. در صورت تمایل شما میتوانید با استفاده از این پست، آموزش تهیه ماسک در منزل، ماسک‌ مورد نیاز خود را در خانه بسازید.

علاوه بر این گزینه‌های ارزشیابی کاربران راننده در انتهای هر سفر تغییراتی داشته و‌گزینه‌های‌ مرتبط با بهداشت مانند استفاده از ماسک به آن اضافه شده است. مسافران از این به بعد در پایان سفر میتوانند به کاربران راننده‌ای که از ماسک استفاده می‌کنند امتیاز مثبت‌ دهند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۷۴ دیدگاه)

  1. سلام خسته نباشید خداوکیلی بخاطر اینکه یک مسافر پر توقع باید حساب کاربریم بسته بشه وهروقت هم مراجعه کنم دفتر مشهد کسی نیست بخاطر کرونا اون شماره هایی که دادید اصلا جواب نمیدن پس چیشد اون شورحسینی که شماکارکردتون عالیه وغیره نمیخواهید بگید چراوقت وشخصیتمون منظورم همه رانندهاست زیرسوال میبرید بدون تحقیق ممنونم از لطفتان

    1. بخدا مسافرا انگار برا پنج هزار تومان مارار با ماشین از سرفلکه اوردن جرات حرف زدن هم نداریم

    2. منم با برخی برخورد داشتم و شخصیتم را زیرسوال بردند واسه یه لقمه نان حلال چه باید بکشیم

    1. سلام کاظم عزیز
      شما می‌توانید با تماس با پشتیبانی از دلایلی که باعث کسر نمره شده است
      آگاه شوید

      1. زنگ هم میزنیم یه مشت پاسخ‌های کلی و گنگ و نامفهوم تحویل میدن و بعد الکی میگن بررسی می‌کنیم. و شما باز می‌بینی همون آشه و همون کاسه

      2. سلام ۴۰وپنجاه تا سفر میرم یک امتیاز زیاد میشه دوباره کم میشه مگرهرپانزده تاسفرامتیاز کم و زیاد نمیشه

      3. با سلام من از پشتیبانی در مورد امتیاز پرسیدم جواب دادن امتیازها در حیطه کار ما نیست،مردم به راحتی برای نکات منفی گذارش میدن ولی یاد نگرفتن که ممنونیت و قدردانی هم داشته وابراز منن شما هم به این امر دامن میزنید بعد از هر سفر وقتی وارد برنامه میشن اول صفحه و فهرست بازخوردهای منفی باز میشه!! دز هر شغلی مسایلی باعث دلسردی و رفته رفته اهمیت ندادن به کار میشه، من تا امروزمسافت زیادی تا مقصدطی و وقتی می ببنم مسافر ماسک نداره بدلیل رعایت نکردن قوانین اسنپ سفررو لغو میکردم با این کار قوانین رو نهادینه و باعث ایجاد احترام برای اسنپ اما ازطرفی کسرامتیاز… امتیازمهم نیست اما در رفتار با همکاران تجدید نظز کنید

      4. سلام. دیروز رفتم تعویض روغن. روغنی که شما با تخفیف ۱۰۳هزار تومان معرفی کردید. ۹۸تومن گرفتم. واقعا اگه به فکر راننده هستید پورسانت اسنپ کم کنید

      5. فایده ای نداره
        پشتیبانی دلیل رو نمیگه
        من ۳ دفعه تماس گرفتم ولی هر بار جوابم رو ندادند

    2. بهتر نیست امتیازدهی در یک صفحه ای برای راننده در نظر گرفته شود تا مشخص شود کم و زیاد امتیاز به چه دلیل است البته با رعایت عدم اطلاعات مسافرین

    3. دلیلش اینه مسافر میخاد زودتر اپلیکیشن رو ببنده وامتیاز روی صفر هست، اسنپ همه ستارها رو روشن کنه تا مسافر به تعداد دلخواه روشن یاخاموش کنه اونوقت هیچکس حسابش بسته نمیشه، اسنپ برنامه رو طوری کنه که مسافر امتیاز از۵ ذو کم کنه خییییلی بهتره

    4. مال منم هم همینطوره ماشینم تمیزه کولر میزنم ماسک میزنم ولی امتیازم پایین می‌ره بالا نمیره

    1. سلام حمید عزیز
      به صورت مکرر به مسافران چه از طریق شبکه‌های اجتماعی و چه اپلیکیشن در حال توصیه هستیم که ماسک بزنند

      1. برای مسافرین توصیه و تمنا ولی برای راننده بنده خدا کسر امتیاز و قطع دسترسی . قربون برم خدا را یه بام و دو هوا را …

  2. سلام این کاور واسه راننده عالیه هم جهت حفظ سلامت ومواد ضدعفونی که دراختیار راننده ها بدن ولی متاسفانه الن بهم گفتن باهات تماس میگیریم که بدن یک ماه ونیم گذشته هنوز تماس نگرفتن کرونا تو کرج هشدارجدی هست منم دوتا بچه دارم میترسم کار کنم الن دقیقا یک ماه ونیم هست کار نکردم وهنوز منتظر تماس هستم

    1. سلام محمدرضا جان
      خدا قوت
      به مسافران مداوم توصیه و تذکر داده میشه که ماسک بزنند در طول سفر
      ممنون از همراهی تون

    1. سلام مصطفی جان
      بله تسهیلاتی در نظر گرفته شده است
      با پشتیبانی در ارتباط باشید

      1. سلام وقت بخیر.
        بی زحمت برا لغو سفر مسافرانی که ماسک ندارن هم گزینه بذارید که سوار نکنیم.زن و بچه داریم نمیشه سوار کرد ممنون.لغو هم کنیم منفی میخوریم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00