اخبار اسنپ

استفاده از ماسک برای کاربران راننده اسنپ اجباری شد

شیوع کرونا در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، سبک زندگی و‌فعالیت‌های اجتماعی همه ما را تغییر داده است. کم‌کم فراموش کرده‌ایم دست دادن با دیگران چگونه بود و ماسک و دستکش به بخش‌های اصلی پوشش‌مان تبدیل شد.

در اسنپ نیز ما جهت حفظ سلامت کاربران راننده و مقابله با شیوع ویروس کرونا ساز‌و‌کارهایی برای رعایت‌بهداشت‌ و پوشش مناسب در نظر گرفته‌ایم.

اخیرا استفاده از ماسک‌ برای کاربران راننده اسنپ اجباری شده است. این قانون جدید فقط برای حفظ بهداشت اعضای ناوگان اسنپ ایجاد شده تا هم سلامت این عزیزان و هم سلامت مسافرانشان طی سفرهای اسنپی حفظ شود. در صورت تمایل شما میتوانید با استفاده از این پست، آموزش تهیه ماسک در منزل، ماسک‌ مورد نیاز خود را در خانه بسازید.

علاوه بر این گزینه‌های ارزشیابی کاربران راننده در انتهای هر سفر تغییراتی داشته و‌گزینه‌های‌ مرتبط با بهداشت مانند استفاده از ماسک به آن اضافه شده است. مسافران از این به بعد در پایان سفر میتوانند به کاربران راننده‌ای که از ماسک استفاده می‌کنند امتیاز مثبت‌ دهند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۷۴ دیدگاه)

  1. اکثر مسافرین محترم ماسک نمی زنند و کم لطفی می کنند اگه درخواست زدن ماسک از طرف رانند بشه به راننده امتیاز منفی می دهند شما هم که منتظر همین هستید گزینه ماسک مسافر اضافه شود

    1. سلام مهدی جان
      این موضوع مرتبا به مسافران توصیه و گوشزد میشه
      اگر شما سفری داشتی، که مسافر ماسک نزده بود
      بعد از پایان سفر حتما به مرکز تماس اطلاع بدهید

  2. سلام . با آرزوی سلامتی برای شما دست اندرکاران اسنپ و کاربران عزیز .
    لطفا ترتیبی اتخاذ شود که به مسافران آگهی شود که در زمان سوار شدن به خودرو حتما از ماسک استفاده نمایند .
    ممنونم از توجهتان .

    1. سلام محس جان خدا قوت
      به تمام مسافران هنگام سوار شدن توصیه میشه که ماسک بزنند
      همچنین اطلاع رسانی در این زمینه به‌طور مداوم در حال انجام هستش

  3. سلام خدمت تمامی همکاران اسنپی عزیز ضمن توصیه خودم و شما در رابطه با رعایت پرتکل بهداشتی واجباری شدن این طرح که مورد استقبال رانندگان قرار گرفته کاش برای مسافران هم اجبار می شد تا ما هم کمتر در معرض خطر قرار بگیریم .

  4. سلام خسته نباشید
    ماسک الان همجا اجباریه تقریبا انشالله همه رعایت کنن و این مریضی تمام بشه

    و اینکه لطفا طرح های مقابله رو برای شهرستان های دیگه هم بزارید
    من از اول شروع این بیماری اصلا تو یزد چیزی نه پخش شد نه خبری از اینجور طرح ها شـد.الانم که خطرناک شـده وضعیتش

  5. سلام علیرضا عزیز خسته نباشید و خدا قوت
    به تمامی مسافران مداوم توصیه و تاکید می‌شود که در طول سفر اسنپ خود ماسک بزنند.
    در زمینه‌ی پرداخت نیز، در مواردی که چنین مسئله‌ای پیش آمد، موضوع را حتما با پشتیبانی در میان بگذارید.
    مراقب خود باشید
    به امید موفقیت

  6. سلام مسافری که امتیاز منفی میدهد بایدپرس وجوشودامتیاز که نمیدهد چرابیخودی امتیاز کم میکند طوری باشه که راننده خودش بدونه کدام مسافربوده امتیاز کم داده

    1. با سلام و خسته نباشید
      طبیعتا سیاست محرمانگی اطلاعات این اجازه را نمی‌دهد که
      راننده دقیقا مطلع شود، کدامین مسافر به او امتیاز پایین داده است
      اما شما با تماس پشتیبانی می‌توانید مطلع شوید، به چه دلیلی امتیازی پایین دریافت کرده‌اید
      و در سفرهای بعدی آن را رعایت فرمایید.
      موفق باشید

      1. متاسفانه تماس گرفتن با پشتیبانی بسیار وقت گیر هست و انتظار زیادی می خواهد‌. اگر بشه بصورت آنلاین با اوپراتور چت کرد، خیلی بهتره.

  7. سلام خسته نباشید ببخشید شما میگید ماسک بزنید چرا هرچی مسافر میزنیم ماسک نمیزند از ۷تا مسافر ۲نفر ماسک میزند باید چیکار کنیم

    1. سلام صفر عزیز. در گذشته چندین طرح در این رابطه داشتیم. ایشالا به زودی یک سری طرح جدید در این زمینه خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00