
فعالیت در اسنپباکس قوانینی دارد که همه اعضای ناوگان موتورسوار و راننده وانت، ملزم به رعایت آنها هستند.
چنانچه هر کدام از کاربران موتورسوار یا راننده، خطوط قرمز اسنپباکس و قوانین مهم آن را رعایت نکنند، حساب کاربری آنها به طور موقت مسدود شده یا به طور کامل از ادامه فعالیت در اسنپباکس منع میشوند.
در این مطلب مهمترین قوانین اسنپباکس را مرور میکنیم و با هر یک از آنها آشنا میشویم.
مراحل سفر را در اپلیکیشن ثبت کنید
وقتی مسئولیت جابهجایی بستهای را در اسنپباکس میپذیرید، باید مراحل سفر خود را از آغاز سفر تا زمان تحویل مرسوله حتما در اپلیکیشن راننده و در زمان درست ثبت کنید.
ثبت به موقع مراحل مختلف سفر مثل «رسیدم به مبدا» یا «بسته را تحویل گرفتم» امکان پیگیری هر موردی از درخواست افزایش قیمت تا مشکلات احتمالی سفر را از سوی پشتیبانی آسانتر میکند.
دقت داشته باشید که تنها ثبت مراحل سفر کافی نیست؛ شما باید به موقع و در زمان انجام هر یک از مراحل، وضعیت خود را در اپلیکیشن بهروزرسانی کنید.
ثبت پشت سرهم مراحل سفر تخلف به حساب میآید و موجب محرومیت شما از دریافت طرحهای تشویقی و مسدودیت حساب کاربریتان میشود. همچنین از ثبت پایان سفر پیش از تحویل مرسوله اکیدا خودداری کنید.
از سرویسهای مکانیاب (GPS) غیر مجاز استفاده نکنید
برای پیدا کردن نشانی مقصد فقط از مکانیاب اپلیکیشن اسنپباکس استفاده کنید. نصب برنامههای غیر مجاز مکانیاب ممکن است باعث آسیب رساندن به گوشی شما شود و استفاده از آنها از سوی اسنپباکس ممنوع شده است.
توجه داشته باشید، در صورت رعایت نکردن این نکته و استفاده از سرویسهای مکانیاب غیر مجاز، مطابق قوانین اسنپباکس حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.
درخواست دریافت هزینه اضافه نکنید
هزینه سفر در اپلیکیشن اسنپباکس از همان ابتدای سفر مشخص میشود و در صورت انجام و پایان یافتن سفر به حساب کاربر موتورسوار و راننده واریز میشود.
درخواست هزینه اضافی به هر شکل در مبدا یا مقصد سفر از شخصی که بسته را تحویل میگیرد، تخلف به شمار میرود و در صورت انجام آن، حساب کاربریتان مسدود میشود.
تسویهحساب در اسنپباکس به صورت آنلاین است
پرداخت هزینه سفر در اسنپباکس به دو شیوه آنلاین و نقدی و به انتخاب مشتری است. تسویهحساب روزانه در اسنپباکس و روزهای تعطیل با شما کاربران موتورسوار و راننده انجام میشود. کافیست شماره شبایی که متعلق به یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپباکس از جمله؛ بانکهای ملی، ملت، صادرات، پاسارگاد، سپه، تجارت، شهر، پارسیان، سامان و آینده است را در اپلیکیشن ثبت کنید.
درخواست مبلغ نقدی از خط قرمزهای اسنپباکس است.
در صورت اصرار بر دریافت نقدی در سفرهای متعدد و عدم تراکنش از طریق اپلیکیشن اسنپباکس، ممکن است حساب کاربری شما بهصورت موقت و یا حتی دائم مسدود شود.
تاخیر بیش از اندازه در مبدا و مقصد نداشته باشید
تاخیر بیش از اندازه در رساندن بسته و سفارشات به مشتری در اسنپباکس پذیرفته نیست. به محض دریافت مرسوله از مشتری، سعی کنید در سریعترین زمان ممکن آن را بهدست گیرنده برسانید.
همینطور هنگام قبول یک درخواست باید در زمان منطقی خود را به مبدا سفر رسانده و سفارش را تحویل بگیرید.
بدون دلیل کافی و بیش از حد سفرها را لغو نکنید
لغو سفر بیش از اندازه منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما میشود. در صورتی که تعداد لغو سفرهای شما از حد طبیعی آن خارج شود، از سوی اسنپباکس اخطاری دریافت خواهید کرد پس سعی کنید همیشه با دلیل موجه اقدام به لغو سفرهای خود کنید.
قبل از اینکه درخواستی را قبول کنید، حتما متن درخواست را به دقت بخوانید و مسیر انجام سفر را بررسی کنید. رعایت این مورد، لغو بی مورد سفرها از سوی شما را کاهش میدهد.
برنامه شما کلا مشکل داره لطفا درستش کنین بعد یه قانون برا رانندگان بزارین.از سفر ولغو وبار نامتعارف.واثاثیه ومعطلی یه ساعته بارگیری تخلیه بگیر تا کرایه کم وترفیک وبرنامه مسیر یاب بدرد نخورتون
سلام علت مسدود شدن من چی بوده
حساب کاربری تا تاریخ و زمانش تموم شده ولی هنوز حساب بستست
لطفا در تعداد لغوی وانت بارها تجدیدنظر کنین و خواهشن کرایه هارو افزایش بدین واقعا منصفانه نیست ناوگان بارسان ۴۸۱۸هم مانند اسنپه ولی کرایه های اون خیلی بهتراز اسنپ هست لطفا رسیدگی کنین ممنون همکاران محنرم هم لطفا نسبت به کم بودن قیمتها واکنش نشان بدین
باسلام اول اینکه برای وانت ها لطفا سقف لغوی هارو افزایش بدین دوما لطفا لطفا یه فکری به حال این کرایه ها کنین واقعا خیلی کمه خیلی ها بخاطر کم بودن کرایه به ناوگان بارسان ۴۸۱۸پیوستند که مثل اسنپ هست ولی از نظر کرایه خیلی بهتره لطفا همکاران محترم همگی نسبت به افزایش قیمت کرایه ها درخواست بدین این منصافه نیست از جنوب به شمال با این حجم ترافیک کرایه بشه ۲۰۰تومان لطفا رسیدگی کنین
سلام
متاسفانه اسنپ به راننده ها اهمیتی خاصی قائل نیست
مشکلات زیادی پیش می آید که راننده یا مشتری مجبور به لغو سفر می کنند
۱- بار نامتعارف
۲- بار بیش از ظرفیت
۳- پاسخگو نبودن مشتری
۴- مشکل در اپلیکیشن اسنپ
۵- پاسخگو نبودن پشتیبانی
لطفا پیگیری کنید
نمیدونم جرا مسدود شده تمام قوانین اسنپ را رعایت کردم
سلام
یارو نیسان گرفته رفتم ۲ تن ضایعات داره همش هم روغنی
گفتم آقا لغو کنید این بار واسه اسنپ نیست گفت تا نبری لغو نمیکنم
میدونم شما لغو کنید مسدود میشود مجیوری ببری
خیلی ممنون که ازقانون اسنپ باکس بیشتردانستم والان آگاه ترازقبل شدم وتقریبامیدانم بامانعهاچکونه میتوان برخوردکردوراه حل بهتری راانجام دادممنون
باتشکرازشما
سلام وقت بخیر ..
بنده در اسنپ باکس فعالیت دارم در طول روز بالغ بر ۲۰ مورد بلکه هم بیشتر با سفارش هایی با کرایه های واقعا خنده دار رو به رو میشم که اصلا ارزش تایید رو نداره به هیچ عنوان قابل قبول نیست …اگر همین روال پیش بره قطعا راننده های عزیز زیادی رو شرکت اسنپ از دست خواهد داد …درصد دریافتی کمیسیون شرکت هم بالا هستش …
سلام دوست عزیز واقعا کرایه ها ش کمه