
به دنبال افزایش درخواستهای حمل بسته با خودرو، اسنپباکس سرویس جدید خود با نام «کارباکس» را معرفی کرد. شما کاربران راننده عزیز از این پس میتوانید با قبول درخواستهای حمل بسته، شامل سفارشهای رستورانها، درآمد خود را افزایش دهید.
در ادامه درباره جزئیات این درخواستها و نحوه ارسال آن مواردی را مرور میکنیم.
درصورتی که هنوز کاربر راننده اسنپ نیستید و تمایل دارید بهعنوان کاربر راننده ثبتنام کنید روی لینک زیر بزنید
چگونه درخواستهای کارباکس را قبول کنیم؟
برای قبول درخواستهای سرویس «کارباکس» نیازی به نصب نرمافزار مجزا نیست. شما کاربران راننده عزیز میتوانید با استفاده از اپلیکیشن رانندگان اسنپ، یعنی اپلیکیشنی که با آن درخواست سفر مسافران را قبول میکنید، سفارشهای «کارباکس» را نیز بپذیرید.
درخواستهای «کارباکس»، با عبارت «حمل بسته» کنار هزینه سفر، نسبت به سایر درخواستها متمایز میشوند. در صورتی که عبارت «حمل بسته» را کنار هزینه سفر مشاهده کردید، یعنی یک درخواست کارباکس برای شما ارسال شده است.

چگونه درخواستهای کار باکس را انجام دهیم؟
پس از آنکه درخواست کار بارکس با عبارت «حمل بسته» کنار هزینه سفر را پذیرفتید، مانند درخواست سفرهای عادی با استفاده از گزینه مسیریابی به مبدا درخواستکننده مراجعه کنید. پس از رسیدن به مبدا، لازم است دکمه «به مبدا رسیدم» را لمس کنید و در صورت نیاز با درخواستکننده تماس بگیرید.

توجه داشته باشید پس از قبول درخواست «کارباکس»، پیامکی برای شما ارسال میشود. این پیامک حاوی اطلاعات کامل سفر شامل، مبدا، مقصد و اقلام بسته میشود. تمام این اطلاعات در لینک داخل پیامک آماده و شما میتوانید با لمس لینک به اطلاعات کامل دسترسی داشته باشید.


پس از دریافت بسته، گزینه «مسافر سوار شد» را لمس کنید. لمس این گزینه به منزله دریافت سفارش از سوی شماست.

اکنون با استفاده از مسیریاب، به سوی مقصد حرکت کنید. باقی مراحل سفر مانند سفرهای معمول است که به صورت روزانه انجام میشود. یعنی با رسیدن به مقصد، کافی است گزینه «پایان سفر» را لمس کنید. در انتها نیز با مشاهده صفحه دریافتی رضایت خود را از سفر اعلام خواهید کرد.



چه مواردی را باید در سفرهای «کارباکس» رعایت کنیم؟
در گام اول در نظر داشته باشید در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحلهای از سفر، کافی است با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید. برای ارتباط با کارشناسان مرکز پشتیبانی میتوانید از گزینه مربوطه در اپلیکیشن استفاده کنید یا با شماره ۹۶۶۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید.
رفتار حرفهای و رعایت قوانین موجب میشود، رضایت مشتریان از شما کاربران راننده افزایش پیدا کند و بازخوردهای مثبت مشتریان نسبت به شما موجب بالا رفتن امتیاز و در نتیجه افزایش درآمدتان خواهد شد.
تحویل گرفتن سالم بسته، حمل امن و مطمئن و تحویل با رعایت احتیاط
پیش از تحویل گرفتن مرسوله در مبدا از سلامت بسته اطمینان پیدا کنید. همچنین لازم است حین سفر بسته یا بستهها را به صورتی در خودرو قرار دهید که هنگام ترمز ناگهانی یا در شرایط خاص آسیب نبینند. هنگام تحویل به گیرنده نیز بسته را با احتیاط حمل کنید. دقت کنید تمام مسئولیت تحویل بسته به صورت سالم برعهده شما کاربر راننده است!
در صورت حاضر نبودن مشتری
اگر مشتری برای تحویل گرفتن بسته در محل حاضر نبود، با ایشان تماس بگیرید. در صورت در دسترس نبودن نیز کافی است با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید. برای پیشگیری از وقوع چنین وضعیتی، حتما هنگام تحویل بسته اطلاعات گیرنده را با اطلاعات موجود در اپلیکیشن مطابقت دهید.
انجام سفر همزمان، خلاف قوانین اسنپ
قبول سفر همزمان، پیش از انجام سفر فعلی از جمله ممنوعیتها و خلاف قوانین اسنپ است. انجام چنین کاری موجب مسدود شدن حساب کاربری راننده و قطع همکاری میشود.
رعایت پروتکلهای بهداشتی
با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکلهای بهداشتی برای حفظ سلامتی شما و افرادی که با آنها در ارتباط هستید ضروری است. بنابراین استفاده از ماسک حین انجام سفرها الزامی است.
ظاهر مناسب و رفتار حرفهای
انتخاب نوع پرداخت هزینه سفر به صورت نقدی یا اعتباری به عهده مشتری است. از تعیین نوع پرداخت و یا درخواست هزینه بیشتر از مشتری خودداری کنید. رفتار مناسب با مشتریان، نمایانگر حرفهای بودن شماست.
نپذیرفتن بستههای غیرمجاز
کاربران راننده باید پیش از قبول هر بسته بررسیهای لازم را انجام دهند و از قبول بستههای غیرقانونی پرهیز کنند. در صورت مشاهده یا بروز مشکل حتما با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید.
مرسولههای ممنوعه عبارتند از: مواد مخدر، مشروبات الکلی، مواد شیمیائی توهمزا، مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماریزا و بد بو، مایعات و جامدات آتشزا و سوختنی، مواد و وسایل رادیواکتیو و بارهایی با حجم و ابعاد بیشتر از مقررات شرکت.
روزهای پردرآمدی را برای شما آرزومندیم.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
چجوری باید با مرکز پشتیبانی تماس بگیریم برای دریافت نکردن کارباکس ؟
شماره پشتیبانی چند هستش؟
ظرفیت ثبت نام رو بیشتر کنید، از فروردین هی دارم درخواست ثبت میکنم ولی هنوز خبری نشده
سلام،
من دو روز هست که کارباکس رو نصب کردم . دیروز اول فال صبح یه در خواست حمل مرسوله قبول کردم مبلغش ۱۳ هزار ت بود، رفتم تا وسایل منزل میخواد جابجا کنه، تا پیش خودشم حساب کتابم کرده که اگر داخل ۱۰ سرویس تمام وسایلهاش رو جابجا کنم ۲۰ هزار ت بیشتر بهم میده،هیچی دیگه از دیروز تا الان هنوز تمام نشده،از اسنپ بخاطر این اپلیکشن خوب بسیار بسیار سپاسگذارم واقعا اگر اسنپ نبود نمیدونستیم چجوری وقت خودمون پر کنیم،اخه چقد بشینیم تو خونه نگاه همدیگه کنیم حوصلمون سر رفته بود،اینجانب عبود، عموی بزرگه جاسم هستم
قصدقطع همکاری اسنپ باکس دارم ممنون
سلام، آقا اشتباه کردم اسنپ باکس فعال کردم، کرایه در حد دوچرخه هم نیست، ازوقتی برام فعال شده کرایه سفرهایی که برام میاد هم کم شده، اگر فعالش کردین وبه غلط کردن نیافتادی هرچی خواستی بگو، دارم التماس میکنم برام غیرفعال بشه فقط
لطفا این حمل بسته رولغو کنید میزنه ۱۲دقیقه تا مبدا ولی حداقل ۲۵دقیقه فاصله هست با این کرایه های پایین حتی کرایه رسیدن به مبدا نیست
قصد قطع کارباکس را دارم لطفا پیگیزی نمایید ممنون
با سلام میخام لغو درخواست مرسوله را غیر فعال کنم باید چکارکنم راهنمایی کنید ممنون
قصد کنسلی سفرهای مرسوله را دارم لطفا بصورت دائم کنسل کنید
درود بر شما
اسنپباکس رو چطور غیر فعال کنم
از عضویت در آن پشیمانم
چطور از عضویت در آن انصراف بدم