
به دنبال افزایش درخواستهای حمل بسته با خودرو، اسنپباکس سرویس جدید خود با نام «کارباکس» را معرفی کرد. شما کاربران راننده عزیز از این پس میتوانید با قبول درخواستهای حمل بسته، شامل سفارشهای رستورانها، درآمد خود را افزایش دهید.
در ادامه درباره جزئیات این درخواستها و نحوه ارسال آن مواردی را مرور میکنیم.
درصورتی که هنوز کاربر راننده اسنپ نیستید و تمایل دارید بهعنوان کاربر راننده ثبتنام کنید روی لینک زیر بزنید
چگونه درخواستهای کارباکس را قبول کنیم؟
برای قبول درخواستهای سرویس «کارباکس» نیازی به نصب نرمافزار مجزا نیست. شما کاربران راننده عزیز میتوانید با استفاده از اپلیکیشن رانندگان اسنپ، یعنی اپلیکیشنی که با آن درخواست سفر مسافران را قبول میکنید، سفارشهای «کارباکس» را نیز بپذیرید.
درخواستهای «کارباکس»، با عبارت «حمل بسته» کنار هزینه سفر، نسبت به سایر درخواستها متمایز میشوند. در صورتی که عبارت «حمل بسته» را کنار هزینه سفر مشاهده کردید، یعنی یک درخواست کارباکس برای شما ارسال شده است.

چگونه درخواستهای کار باکس را انجام دهیم؟
پس از آنکه درخواست کار بارکس با عبارت «حمل بسته» کنار هزینه سفر را پذیرفتید، مانند درخواست سفرهای عادی با استفاده از گزینه مسیریابی به مبدا درخواستکننده مراجعه کنید. پس از رسیدن به مبدا، لازم است دکمه «به مبدا رسیدم» را لمس کنید و در صورت نیاز با درخواستکننده تماس بگیرید.

توجه داشته باشید پس از قبول درخواست «کارباکس»، پیامکی برای شما ارسال میشود. این پیامک حاوی اطلاعات کامل سفر شامل، مبدا، مقصد و اقلام بسته میشود. تمام این اطلاعات در لینک داخل پیامک آماده و شما میتوانید با لمس لینک به اطلاعات کامل دسترسی داشته باشید.


پس از دریافت بسته، گزینه «مسافر سوار شد» را لمس کنید. لمس این گزینه به منزله دریافت سفارش از سوی شماست.

اکنون با استفاده از مسیریاب، به سوی مقصد حرکت کنید. باقی مراحل سفر مانند سفرهای معمول است که به صورت روزانه انجام میشود. یعنی با رسیدن به مقصد، کافی است گزینه «پایان سفر» را لمس کنید. در انتها نیز با مشاهده صفحه دریافتی رضایت خود را از سفر اعلام خواهید کرد.



چه مواردی را باید در سفرهای «کارباکس» رعایت کنیم؟
در گام اول در نظر داشته باشید در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحلهای از سفر، کافی است با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید. برای ارتباط با کارشناسان مرکز پشتیبانی میتوانید از گزینه مربوطه در اپلیکیشن استفاده کنید یا با شماره ۹۶۶۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید.
رفتار حرفهای و رعایت قوانین موجب میشود، رضایت مشتریان از شما کاربران راننده افزایش پیدا کند و بازخوردهای مثبت مشتریان نسبت به شما موجب بالا رفتن امتیاز و در نتیجه افزایش درآمدتان خواهد شد.
تحویل گرفتن سالم بسته، حمل امن و مطمئن و تحویل با رعایت احتیاط
پیش از تحویل گرفتن مرسوله در مبدا از سلامت بسته اطمینان پیدا کنید. همچنین لازم است حین سفر بسته یا بستهها را به صورتی در خودرو قرار دهید که هنگام ترمز ناگهانی یا در شرایط خاص آسیب نبینند. هنگام تحویل به گیرنده نیز بسته را با احتیاط حمل کنید. دقت کنید تمام مسئولیت تحویل بسته به صورت سالم برعهده شما کاربر راننده است!
در صورت حاضر نبودن مشتری
اگر مشتری برای تحویل گرفتن بسته در محل حاضر نبود، با ایشان تماس بگیرید. در صورت در دسترس نبودن نیز کافی است با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید. برای پیشگیری از وقوع چنین وضعیتی، حتما هنگام تحویل بسته اطلاعات گیرنده را با اطلاعات موجود در اپلیکیشن مطابقت دهید.
انجام سفر همزمان، خلاف قوانین اسنپ
قبول سفر همزمان، پیش از انجام سفر فعلی از جمله ممنوعیتها و خلاف قوانین اسنپ است. انجام چنین کاری موجب مسدود شدن حساب کاربری راننده و قطع همکاری میشود.
رعایت پروتکلهای بهداشتی
با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکلهای بهداشتی برای حفظ سلامتی شما و افرادی که با آنها در ارتباط هستید ضروری است. بنابراین استفاده از ماسک حین انجام سفرها الزامی است.
ظاهر مناسب و رفتار حرفهای
انتخاب نوع پرداخت هزینه سفر به صورت نقدی یا اعتباری به عهده مشتری است. از تعیین نوع پرداخت و یا درخواست هزینه بیشتر از مشتری خودداری کنید. رفتار مناسب با مشتریان، نمایانگر حرفهای بودن شماست.
نپذیرفتن بستههای غیرمجاز
کاربران راننده باید پیش از قبول هر بسته بررسیهای لازم را انجام دهند و از قبول بستههای غیرقانونی پرهیز کنند. در صورت مشاهده یا بروز مشکل حتما با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید.
مرسولههای ممنوعه عبارتند از: مواد مخدر، مشروبات الکلی، مواد شیمیائی توهمزا، مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماریزا و بد بو، مایعات و جامدات آتشزا و سوختنی، مواد و وسایل رادیواکتیو و بارهایی با حجم و ابعاد بیشتر از مقررات شرکت.
روزهای پردرآمدی را برای شما آرزومندیم.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
شماره پشتیبانی رو اگر بگذارید ممنون میشیم!
عزیزم من می خواستم این سرویس رو پاک کنم چندین مرتبه تماس گرفتم ولی متا سفانه این کار رو نکردن خواهش مز کنم سرویس حمل بسته رو برا من پاک کنید ممنون میشم خواهش می کنم
زنده باد ????????????
عذرخواهی میکنم یه سوال داشتم
چرا از تسهیلات و امکانات با تخفیف برای کاربران راننده در بندرعباس با اینهمه گرونی و قیمتهای چندین برابر ولی هیچ خبری نیست.؟؟
تنها نکته مهم تو این قضیه اینه که اگر بسته ای تحویل گرفتیم که پلمپ بود ولی مشکل قانونی داشت .مثلا چیز غیر قانونی داخلش بود. ما ندونسته داریم اون رو حمل میکنیم و متاسفانه توی مسیر یا هنگام تحویل بعنوان مثال توی ایست و بازرسی مشخص میشه این بسته موردی داره .اونموقع به این فکر کردین که اون راننده ناخواسته حتی برای یک ساعت هم اگر مورد اتهام قرار بگیره چقدر به مشکل میخوره و چه عواقبی چه از نظر روحی و چه از نظر قانونی براش داره؟؟ خیلی اتفاق بدیه به نظر من
شما ایقد بدبین نباش ذهنتو روی اتفاقات منفی متمرکز نکن من قول میدم هیچ مشکلی برات پیش نیاد .
هزاران نفر دارن از این راه نون میخورن
من دوساله با موتور بسته جابجا میکنم با ماشین مسافر هنوز هیچ مساله ای برام پیش نیومده .هر روز هم حداقل ۲۰۰ هزار تومن از اسنپ پاداش میگیرم بیشتر مسافرایی هم ک بهم میخوره کرایه اضاف تر میدن چه تووی اسنپ باکس چ مسافر
همیشه هم گفتم و میگم دم اون کسی ک این اپلیکشن رو وارد ایران کرد گرم .اگه ب جای نکات منفی ب نکات مثبتش توجه کنیم میبینیم چقد اسنپ خوبه
ممنون از راهنمایی خوب تون
میخام کنسل کنم نمیشه
به پشتیبانی هم گفتم . کنسل نکرد.
نمیدونم چکار کنم
عالی است
سلام
اولن تماس پشتیبانی ب اندازه خرید یک شارژ تلفن طول میکشه
و در تماس با مسافر ی موقع شارژ سیم کادت تموم میشهو اونوقت ننیتونیم با ی سیم کارت دیگ تماس بگیریم و همونطور ک گفتم تماس با پشتیبانی هم باعث تمام شدن شارز سیم کارت میشه و هم اینکه وقت راننده رو خیلی بسیار بسیار خیلی زیاد تلف میکنه و در صمن از کجا بدونیم داخل بسته چیه و…..
ممنون ازراهنمایی بسیارخوبتون متشکرم
سلام
آرزوی موفقیت برای کارکنان و همکاران در اسنپ