یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز میشود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث میشود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.
سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.
قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:
- مشخصات مسافر را از او بپرسید.
گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش میآید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمیکند و به اشتباه سوار خودروی دیگری میشود و پس از مدتی متوجه این اشتباه میشود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقتگیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.
- از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.
ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.
لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟
- قبل از رسیدن به مبدا
- قبل از سوار شدن مسافر
- قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد
برخی از کاربران راننده تصور میکنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفهجویی میکنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی میشود.
هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کردهاید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟
- هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
- انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
- امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین
در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که میشد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر میرود.




سلام ، نظرباینکه احترام به قوانین و رعایت حقوق شهروندی نکته ای را جهت انتقاد آنهم بقصد ارتقاء و سازندگی یادآور شوم که باید فرآیندی را بوجود آورید که راننده براحتی بتواند حین رانندگی پاسخ نمرات داده شده از طرف مسافررا جواب بدهد چون بعضا مسافرینی هستند که بعلت مشکلات ذهنی که مثلا سیگار روشن نکنید آنهم بدون اجازه که خیال میکنند با ۲۰تومان کرایه میتوانند هرکاری انجام بدهند که با تذکر نمره منفی هم بدهد که جالب است گنه بنده کرده است و اوست شرمسار ، و جورش راباید مضاعف راننده بدوش گیرد بخصوص مسافرین پایین شهر ، که در حقیقت شرکت مقصراستکه حقوق طرفین را بتساوی رعایت نکرده و یکطرفه بنفع مسافر حق امتیاز و انتخاب داده است که نمونه های غیراخلاقی را دیگر نگوئید که مایه سرافکندگیمان خواهد شد ، و جالب استکه بنده بعنوان راننده ایکه باعتماد خواهم گفت که اقلا بیش از ۲۰ مورد میتوانم یادآور نکات غیرعرف و عدم رعایت قوانین و حقوق شهروندی را میتوانم از شرکت ، اگر گوش شنوایی داشته باشد بگویم که میشود مشکلات رانندگان را که سبب نارضایتی مسافر و شرکت را آنهم جهت پیشبرد هرچه روانتر چرخانیدن اهدافی که سیستم به نگاه جلوتر دارد بشمار آورم تا همگی با لبخند دراین اوضاع اسفبار اقتصادی ، چرخ بزرگ اسنپ را بنشاط بجریان بطرف اقیانوس اهدافش که هرآن ، در تفکری است بحرکت درآوریم با همکاری صمیمانه اعضای خانواده امان ، بدرود تا وقتی دیگر .
سلام ، نظرباینکه احترام به قوانین و رعایت حقوق شهروندی نکته ای را جهت انتقاد آنهم بقصد ارتقاء و سازندگی یادآور شوم که باید فرآیندی را بوجود آورید که راننده براحتی بتواند حین رانندگی پاسخ نمرات داده شده از طرف مسافررا جواب بدهد چون بعضا مسافرینی هستند که بعلت مشکلات ذهنی که مثلا سیگار روشن نکنید آنهم بدون اجازه که خیال میکنند با ۲۰تومان کرایه میتوانند هرکاری انجام بدهند که با تذکر نمره منفی هم بدهد که جالب است گنه بنده کرده است و اوست شرمسار ، و جورش راباید مضاعف راننده بدوش گیرد بخصوص مسافرین پایین شهر ، که در حقیقت شرکت مقصراستکه حقوق طرفین را بتساوی رعایت نکرده و یکطرفه بنفع مسافر حق امتیاز و انتخاب داده است که نمونه های غیراخلاقی را دیگر نگوئید که مایه سرافکندگیمان خواهد شد ، و جالب استکه بنده بعنوان راننده ایکه باعتماد خواهم گفت که اقلا بیش از ۲۰ مورد میتوانم یادآور نکات غیرعرف و عدم رعایت قوانین و حقوق شهروندی را میتوانم از شرکت ، اگر گوش شنوایی داشته باشد بگویم که میشود مشکلات رانندگان را که سبب نارضایتی مسافر و شرکت را آنهم جهت پیشبرد هرچه روانتر چرخانیدن اهدافی که سیستم به نگاه جلوتر دارد بشمار آورم تا همگی با لبخند دراین اوضاع اسفبار اقتصادی ، چرخ بزرگ اسنپ را بنشاط بجریان بطرف اقیانوس اهدافش که هرآن ، در تفکری است بحرکت درآوریم با همکاری صمیمانه اعضای خانواده امان ، بدرود تا وقتی دیگر .
متاسفانه برخی مسافران عامدانه و به عمد برای سریعتر رسیدن به مقصد بخصوص در سرما و گرما خودروی دیگری را سوار میشن و مجبور میشیم با راننده دیگه تماس بگیریم تا مسافر ما را اون راننده سوار کند.بعضی از مردم واقعا رفتارشون ازار دهنده هست.تازه نرخ های خرد را هم نمیدن و میگن خورد نداریم و پانصد تومان از کرایه را نمیدن ماهم مجبوریم تحمل کنیم چون ارزشش را نداره ثبت تیکت هم نمیکنیم.لطفا کرایه ها هم افزایش بدین واقعا هزینه قطعات خودرو و اجرت تعمیرکاران سرسام اوره.ممنون
متاسفانه برخی مسافران عامدانه و به عمد برای سریعتر رسیدن به مقصد بخصوص در سرما و گرما خودروی دیگری را سوار میشن و مجبور میشیم با راننده دیگه تماس بگیریم تا مسافر ما را اون راننده سوار کند.بعضی از مردم واقعا رفتارشون ازار دهنده هست.تازه نرخ های خرد را هم نمیدن و میگن خورد نداریم و پانصد تومان از کرایه را نمیدن ماهم مجبوریم تحمل کنیم چون ارزشش را نداره ثبت تیکت هم نمیکنیم.لطفا کرایه ها هم افزایش بدین واقعا هزینه قطعات خودرو و اجرت تعمیرکاران سرسام اوره.ممنون
عالیییی و کلیدی
عالیییی و کلیدی
خیلی عالی بوداین اشتباهات پیش میاد
خیلی عالی بوداین اشتباهات پیش میاد
ممنون از راهنمایی شما عزیزان افراد پشتیبانی
ممنون از راهنمایی شما عزیزان افراد پشتیبانی