یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز میشود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث میشود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.
سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.
قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:
- مشخصات مسافر را از او بپرسید.
گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش میآید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمیکند و به اشتباه سوار خودروی دیگری میشود و پس از مدتی متوجه این اشتباه میشود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقتگیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.
- از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.
ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.
لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟
- قبل از رسیدن به مبدا
- قبل از سوار شدن مسافر
- قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد
برخی از کاربران راننده تصور میکنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفهجویی میکنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی میشود.
هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کردهاید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟
- هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
- انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
- امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین
در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که میشد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر میرود.




سلام چرا همیشه ب راننده هایاداوری میکنید چکار باید انجام بدهند یکبار هم بفرمایید مسافران چکاره ایی را باید انجام بدهند ویا انجام ندهند ممنون
سلام چرا همیشه ب راننده هایاداوری میکنید چکار باید انجام بدهند یکبار هم بفرمایید مسافران چکاره ایی را باید انجام بدهند ویا انجام ندهند ممنون
سلام. خسته نباشیدگرم برای همکارهای زحمت کش.بخداماتواسنپ نه حرفی میزنیم نه چیزی میگیم چون نیازی مسافرمیخوادیه ۲۰دقیقه توماشین بشینه وبه مقصدبرسه تمام نمیدانم چرابازهم امتیازپایین میزنن
سلام. خسته نباشیدگرم برای همکارهای زحمت کش.بخداماتواسنپ نه حرفی میزنیم نه چیزی میگیم چون نیازی مسافرمیخوادیه ۲۰دقیقه توماشین بشینه وبه مقصدبرسه تمام نمیدانم چرابازهم امتیازپایین میزنن
ممنون از توضیحات مفیدتان
ممنون از توضیحات مفیدتان
سلام به دوستان راننده وهمکاران محترم روزهای خوب ودرآمد بیشتر وهمچنین بایه سری امکانات بیشتر ازطرف صاحب شرکت اسنپ برای راننده ها بوجود بیاید که مثل امثال من بدون کار ویا شغلی که از دست داده رو دستش رو گرفته باشد………بله این توضیحات بسیار آموزنده بود من که تا به حال مسافر کش نبودم ونکاتی بسیار جالب بود ممنون از همکاران برای بهبودی هرچه بیشتر خاطرات خوب برای شغل دوم فراهم میسازند
سلام به دوستان راننده وهمکاران محترم روزهای خوب ودرآمد بیشتر وهمچنین بایه سری امکانات بیشتر ازطرف صاحب شرکت اسنپ برای راننده ها بوجود بیاید که مثل امثال من بدون کار ویا شغلی که از دست داده رو دستش رو گرفته باشد………بله این توضیحات بسیار آموزنده بود من که تا به حال مسافر کش نبودم ونکاتی بسیار جالب بود ممنون از همکاران برای بهبودی هرچه بیشتر خاطرات خوب برای شغل دوم فراهم میسازند
عللی بودمنونازراهنمایی گروه اسنپ.تشکر.داریوش سلیمانی ازاستان مرکزی اراک.
عللی بودمنونازراهنمایی گروه اسنپ.تشکر.داریوش سلیمانی ازاستان مرکزی اراک.