یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز میشود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث میشود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.
سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.
قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:
- مشخصات مسافر را از او بپرسید.
گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش میآید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمیکند و به اشتباه سوار خودروی دیگری میشود و پس از مدتی متوجه این اشتباه میشود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقتگیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.
- از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.
ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.
لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟
- قبل از رسیدن به مبدا
- قبل از سوار شدن مسافر
- قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد
برخی از کاربران راننده تصور میکنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفهجویی میکنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی میشود.
هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کردهاید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟
- هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
- انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
- امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین
در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که میشد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر میرود.




مطالب بسیار آموزنده بود ممنون از کارشناسان محترم
مطالب بسیار آموزنده بود ممنون از کارشناسان محترم
باسلام ممنونم خواهشمندم به دونکته مهم که باعث بی توجهی وبهتره بگم بی هرمتی به راننده از طرف مسافر میشود خواهشمند در قانون تجدید نظرکنید یکی اینکه بعضی ازمسافران اسنب رابرای سرگرمی نصب کردن سرویس میگیرند به محض رسیدن به مبدا کنسل میکنن واز پنجره منزل خودشان نگاه میکنن ومیخندن ودیگری اینکه بعضی از مسافران بااینکه اماده هستن میگن قانون اسنب اینکه شما پنج دقیقه درمبدا باید منطزر بمانید به خدا ماهم انسانیم ممنونم از اسنب
باسلام ممنونم خواهشمندم به دونکته مهم که باعث بی توجهی وبهتره بگم بی هرمتی به راننده از طرف مسافر میشود خواهشمند در قانون تجدید نظرکنید یکی اینکه بعضی ازمسافران اسنب رابرای سرگرمی نصب کردن سرویس میگیرند به محض رسیدن به مبدا کنسل میکنن واز پنجره منزل خودشان نگاه میکنن ومیخندن ودیگری اینکه بعضی از مسافران بااینکه اماده هستن میگن قانون اسنب اینکه شما پنج دقیقه درمبدا باید منطزر بمانید به خدا ماهم انسانیم ممنونم از اسنب
مسافرانی هستندکه بدون درنظرگرفتن اخلاق مبادرت به لغوسفرمیکنند،این رفتارناپسنداونهم بعدرسیدن راننده به مبدأرفتاری ناپسندوغیراخلاقیست خصوصأکه جوابگوی تلفن راننده هم نیستند.مطلب بعدی حضورباتأخیردرمبدأمیباشدواین درحالیست که دربرنامه اسنپ مسیرولحظه حضورراننده رامیتوان مشاهده کرد.
مسافرانی هستندکه بدون درنظرگرفتن اخلاق مبادرت به لغوسفرمیکنند،این رفتارناپسنداونهم بعدرسیدن راننده به مبدأرفتاری ناپسندوغیراخلاقیست خصوصأکه جوابگوی تلفن راننده هم نیستند.مطلب بعدی حضورباتأخیردرمبدأمیباشدواین درحالیست که دربرنامه اسنپ مسیرولحظه حضورراننده رامیتوان مشاهده کرد.
مسافرا اکثرا خیلی خوب و با شخصیت هستن ولی بعضیا با خودشون دعوا دارن اصلا درک ندارن یا مثلا امتیاز به راننده بخوان بدن انقدر سخت میگیرت یا جدی میگیرن ک انگار امتحان نهایی یا همچین سختو جدی میگیرن که انگار برای شرکت خودش داره کارگر استخدام میکنه یا از جیب خودش میخواد امتیاز بده بعضی هام که انگار آمدن ماشینو بخرن
مسافرا اکثرا خیلی خوب و با شخصیت هستن ولی بعضیا با خودشون دعوا دارن اصلا درک ندارن یا مثلا امتیاز به راننده بخوان بدن انقدر سخت میگیرت یا جدی میگیرن ک انگار امتحان نهایی یا همچین سختو جدی میگیرن که انگار برای شرکت خودش داره کارگر استخدام میکنه یا از جیب خودش میخواد امتیاز بده بعضی هام که انگار آمدن ماشینو بخرن
سلام.خسته نباشید.آموزنده بون ممنون.
سلام.خسته نباشید.آموزنده بون ممنون.