یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز میشود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث میشود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.
سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.
قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:
- مشخصات مسافر را از او بپرسید.
گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش میآید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمیکند و به اشتباه سوار خودروی دیگری میشود و پس از مدتی متوجه این اشتباه میشود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقتگیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.
- از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.
ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.
لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟
- قبل از رسیدن به مبدا
- قبل از سوار شدن مسافر
- قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد
برخی از کاربران راننده تصور میکنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفهجویی میکنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی میشود.
هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کردهاید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟
- هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
- انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
- امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین
در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که میشد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر میرود.
سلام ماشینم تیبا بود فروختم پراید گرفتم توبرنامه تیبا مونده هر کاری می کنم وارد حساب کاربری نمیره چی کار کنم
بهنام عزیز، در قسمت اطلاعات کاربری اپلیکیشن راننده ، مشخصات خودرو خود را ویرایش کنید و تصاویر مربوط به مدارک جدید را ارسال کنید. در صورتی که از این بخش موفق به انجام این کار نشدید از بخش ثبت درخواست پشتیبانی سایت باشگاه رانندگان اسنپ درخواست خودتون رو ثبت کنید
سلام ماشینم تیبا بود فروختم پراید گرفتم توبرنامه تیبا مونده هر کاری می کنم وارد حساب کاربری نمیره چی کار کنم
بهنام عزیز، در قسمت اطلاعات کاربری اپلیکیشن راننده ، مشخصات خودرو خود را ویرایش کنید و تصاویر مربوط به مدارک جدید را ارسال کنید. در صورتی که از این بخش موفق به انجام این کار نشدید از بخش ثبت درخواست پشتیبانی سایت باشگاه رانندگان اسنپ درخواست خودتون رو ثبت کنید
زیاد کاربردی نبود
پیشنهاد های رانندگان رو اعمال کنید خیلی بهتر میشه
من بشخصه حدود ۱۰۰تا پیشنهاد دارم ولی میدونم ک هیچ اتفاقی نمیافته و مطرح نمیکنم
با سلام
عل عزیز خوشحال میشیم پیشنهادات تون رو با ما در میان بگذارید و مطمئن باشید همه نظرات و پیشنهادات بررسی میشه.
زیاد کاربردی نبود
پیشنهاد های رانندگان رو اعمال کنید خیلی بهتر میشه
من بشخصه حدود ۱۰۰تا پیشنهاد دارم ولی میدونم ک هیچ اتفاقی نمیافته و مطرح نمیکنم
با سلام
عل عزیز خوشحال میشیم پیشنهادات تون رو با ما در میان بگذارید و مطمئن باشید همه نظرات و پیشنهادات بررسی میشه.
سلام مجدد
ببخشید اسنپ راننده های خودشو بیمه نمیکنه یا شرایطی برای پرداخت بیمه تامین اجتماعی نداره؟
ممنون
سلام مجدد
ببخشید اسنپ راننده های خودشو بیمه نمیکنه یا شرایطی برای پرداخت بیمه تامین اجتماعی نداره؟
ممنون
سلام خسته نباشید
از این که شرایط کار برای من ایجاد کردین خیلی ممنون هستم
میشه من تعرفه چگونوگی حساب و مبلغ کرایه مسافر را بدونم ، بعد قیمتا تو ساعات مختلف متفاوت هستند ؟
ممنونم
سلام خسته نباشید
از این که شرایط کار برای من ایجاد کردین خیلی ممنون هستم
میشه من تعرفه چگونوگی حساب و مبلغ کرایه مسافر را بدونم ، بعد قیمتا تو ساعات مختلف متفاوت هستند ؟
ممنونم
سلام به همه همکاران عزیزم.
ان شاالله شب عیدی همه همکاران، خانواده و وسایل نقلیشون در صحت کامل باشن و به امید خدا با سلامتی بریم به سوی آغاز سالی جدید
سلام به همه همکاران عزیزم.
ان شاالله شب عیدی همه همکاران، خانواده و وسایل نقلیشون در صحت کامل باشن و به امید خدا با سلامتی بریم به سوی آغاز سالی جدید