یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز میشود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث میشود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.
سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.
قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:
- مشخصات مسافر را از او بپرسید.
گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش میآید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمیکند و به اشتباه سوار خودروی دیگری میشود و پس از مدتی متوجه این اشتباه میشود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقتگیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.
- از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.
ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.
لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟
- قبل از رسیدن به مبدا
- قبل از سوار شدن مسافر
- قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد
برخی از کاربران راننده تصور میکنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفهجویی میکنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی میشود.
هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کردهاید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟
- هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
- انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
- امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین
در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که میشد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر میرود.
سلام وقت بخیر ممنون بابت اطلاعاتی که در اختیار من قرار دادید
سلام وقت بخیر ممنون بابت اطلاعاتی که در اختیار من قرار دادید
خسته نباشید لطفا ،دو طرح ،یکی مبلغ واقعی که برای مسافر ارسال میشه رو برای راننده هم ارسال کنید.تا هم آمادگی نقدی مابقی پول رو داشته باسه ،و هم اینکه اگر مسافر ،عمدا ،مسیر مقصد رو خیلی جلوتر زده مسافر به محض سوار شدن ،گزینه محاسبه مالی مسیر برای رتننده بیاد که راننده در موقع سوار شدن و موقع پیاده شدن ،محاسبه رو بزنه تا مبلغ واقعی نشان داده بشود.اینطوری جلوی مشتریانی که میخوان زرنگی کنند رو میگیره
خسته نباشید لطفا ،دو طرح ،یکی مبلغ واقعی که برای مسافر ارسال میشه رو برای راننده هم ارسال کنید.تا هم آمادگی نقدی مابقی پول رو داشته باسه ،و هم اینکه اگر مسافر ،عمدا ،مسیر مقصد رو خیلی جلوتر زده مسافر به محض سوار شدن ،گزینه محاسبه مالی مسیر برای رتننده بیاد که راننده در موقع سوار شدن و موقع پیاده شدن ،محاسبه رو بزنه تا مبلغ واقعی نشان داده بشود.اینطوری جلوی مشتریانی که میخوان زرنگی کنند رو میگیره
با سپاس از همه کارمندان محترم اسنپ و رانندگان محترم و گرامی سال خوب و پراز سلامتی وبرکت برای یکایک ایرانیان عزیزم آرزومندم
با سپاس از همه کارمندان محترم اسنپ و رانندگان محترم و گرامی سال خوب و پراز سلامتی وبرکت برای یکایک ایرانیان عزیزم آرزومندم
سلام وقت بخیرلطفا اگر امکان داره سفر مهمان وگرفتن اسنپ برای دیگران را لغوکنید چون تقریبا ۹۰ودصد مبدا ومقصد رااشتباه میزنن هم وقت مسافر هم راننده گرفته میشود.درضمن لطفا باکسانی که دوباردرروزسفرلغومیکنند برخورد کنید حداقل ۲۴ساعت برنامشونو قطع کنید چون تعداد مسافرانی که سفرلغومیکنن زیادشده چون قانونی وجود نداره.وبرنامه طرح تشویقی خیلی عالیه فقط مبالغ جایزه حتما باید تا۲۴ ساعت واریز بشه تا راننده انگیزه کافی برای کارکردن داشته باشه .ممنون از پیگیری شما…
سلام وقت بخیرلطفا اگر امکان داره سفر مهمان وگرفتن اسنپ برای دیگران را لغوکنید چون تقریبا ۹۰ودصد مبدا ومقصد رااشتباه میزنن هم وقت مسافر هم راننده گرفته میشود.درضمن لطفا باکسانی که دوباردرروزسفرلغومیکنند برخورد کنید حداقل ۲۴ساعت برنامشونو قطع کنید چون تعداد مسافرانی که سفرلغومیکنن زیادشده چون قانونی وجود نداره.وبرنامه طرح تشویقی خیلی عالیه فقط مبالغ جایزه حتما باید تا۲۴ ساعت واریز بشه تا راننده انگیزه کافی برای کارکردن داشته باشه .ممنون از پیگیری شما…
سلام من پلاک تعویض کردم نمیتونم درست کنم مسافر هم پلاک میبینه سوار نمیشه
محمد عزیز
شما میتونید از طریق اپلیکیشن رانندگان بخش اطلاعات کاربری مشخصات خودرو خودتون رو ویرایش کنید و تصویر مدارک خودرو رو در همین بخش ارسال کنید.
سلام من پلاک تعویض کردم نمیتونم درست کنم مسافر هم پلاک میبینه سوار نمیشه
محمد عزیز
شما میتونید از طریق اپلیکیشن رانندگان بخش اطلاعات کاربری مشخصات خودرو خودتون رو ویرایش کنید و تصویر مدارک خودرو رو در همین بخش ارسال کنید.