آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

بهترین زمان برای لمس دکمه «مسافر سوار شد»

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز می‌شود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث می‌شود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.

سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.

قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:

  • مشخصات مسافر را از او بپرسید.

گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش می‌آید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمی‌کند و به اشتباه سوار خودروی دیگری می‌شود و پس از مدتی متوجه این اشتباه می‌شود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقت‌گیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

  • از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.

ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.

لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟

  • قبل از رسیدن به مبدا
  • قبل از سوار شدن مسافر
  • قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد

برخی از کاربران راننده تصور می‌کنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی می‌شود.

هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کرده‌اید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.

لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟

  • هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
  • انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
  • امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین

در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که می‌شد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر می‌رود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۹۶ دیدگاه)

  1. در رابطه با پاداش پیامک اومد ۳۵ سفر طی مدت دو روز انجام بشه انجام دادم اخرین سفر که ۳۵ سفر انجام شد تمام شد و مسافر دوباره درخواست سفر داد ۳۶سفر من بود دوباره مسافر سوار شد تا مقصدبعدی بعد از اتمام سفر پاداش واریز نشد گفتن تخلفه هزار بار زنگ‌زدم داخل برنامه ثبت درخواست کردم کسی جوابگو نبود این کجاش تخلفه پاداش واریز نشد _ مشگل بعدی هزینه سفر از این طرف شهر تا اون طرف شهر میری با ترافیک و اینا هزینه سفر مثلا ۱۵ هزار بعد از طرف پشتیبانی و خود شما ۴ هزار تخفیف میدین و ۲ هزار خودتون بر میدارین میمونه ۹ هزار _ مشگل بعدی میری مسافر سوار کنی پنج تا جعبه هم میزارن تو ماشین _ مشگل بعدی میدی مسافر سوار کنی درخواست سفر میده تا اونجا میری پشیمان‌میشه یا کنسل میکنه یا میگه دستم خورد باید کاری کنید برای بعدن درخواست داد یا تذکر یا هزینه بیشتر بشه و به راننده تا اونجا رفته هزینه واریز بشه در ضمن جلوبندی خراب میشه قطعات خراب میشه با اون پول نمیشه کاری کرد هزینه بنزین نمیدین قطعات گرانه ووو هزار تا مشگل کاری میخاین بکنین کلیدی و ریشه ای درست کنید

  2. در رابطه با پاداش پیامک اومد ۳۵ سفر طی مدت دو روز انجام بشه انجام دادم اخرین سفر که ۳۵ سفر انجام شد تمام شد و مسافر دوباره درخواست سفر داد ۳۶سفر من بود دوباره مسافر سوار شد تا مقصدبعدی بعد از اتمام سفر پاداش واریز نشد گفتن تخلفه هزار بار زنگ‌زدم داخل برنامه ثبت درخواست کردم کسی جوابگو نبود این کجاش تخلفه پاداش واریز نشد _ مشگل بعدی هزینه سفر از این طرف شهر تا اون طرف شهر میری با ترافیک و اینا هزینه سفر مثلا ۱۵ هزار بعد از طرف پشتیبانی و خود شما ۴ هزار تخفیف میدین و ۲ هزار خودتون بر میدارین میمونه ۹ هزار _ مشگل بعدی میری مسافر سوار کنی پنج تا جعبه هم میزارن تو ماشین _ مشگل بعدی میدی مسافر سوار کنی درخواست سفر میده تا اونجا میری پشیمان‌میشه یا کنسل میکنه یا میگه دستم خورد باید کاری کنید برای بعدن درخواست داد یا تذکر یا هزینه بیشتر بشه و به راننده تا اونجا رفته هزینه واریز بشه در ضمن جلوبندی خراب میشه قطعات خراب میشه با اون پول نمیشه کاری کرد هزینه بنزین نمیدین قطعات گرانه ووو هزار تا مشگل کاری میخاین بکنین کلیدی و ریشه ای درست کنید

  3. با عرض سلام وخسته نباشی
    بعضی مواقع پیش میاد ‌که مسافر اسنپ گرفته ولی منصرف شده ولی از ِلغو ان امتناع میکند و یا جواب نمیدند ما مجبور به لغو ان هستیم در نتیجه از امتیاز ما کم میشود چگونه باید این مشکل را حل کرد
    باتشکر

  4. با عرض سلام وخسته نباشی
    بعضی مواقع پیش میاد ‌که مسافر اسنپ گرفته ولی منصرف شده ولی از ِلغو ان امتناع میکند و یا جواب نمیدند ما مجبور به لغو ان هستیم در نتیجه از امتیاز ما کم میشود چگونه باید این مشکل را حل کرد
    باتشکر

  5. سلام و تشکر بابت راهنمایی مفید و کاربردی.درخصوص رسیدن به مبدا برخی مسافران متاسفانه گزینه پیام ندارن و امکان اعلام رسیدن به مبدا برای راننده ممکن نیست،در این خصوص چه باید کرد.

  6. سلام و تشکر بابت راهنمایی مفید و کاربردی.درخصوص رسیدن به مبدا برخی مسافران متاسفانه گزینه پیام ندارن و امکان اعلام رسیدن به مبدا برای راننده ممکن نیست،در این خصوص چه باید کرد.

  7. چرا وقتی میخوایم یک سفر را لغو کنید هیچ گزینه واسه کنسل به درخاست راننده نیست حتما باید به دلایل درج شده سفر رو کنسل کنیم شاید به اشتباه یک مسیر و انتخاب کرده باشیم بخوایم‌کنسل کنیم باید الکی بزنیم ماشین خراب بود یا مشکل اپلیکیشن بود یا گزینه های دیگه لطفا یک گزینه اضافه بشه لغو به درخاست راننده شما که جریمه میکنید به هر‌حال این‌گرینه هم اضافه کنید

  8. چرا وقتی میخوایم یک سفر را لغو کنید هیچ گزینه واسه کنسل به درخاست راننده نیست حتما باید به دلایل درج شده سفر رو کنسل کنیم شاید به اشتباه یک مسیر و انتخاب کرده باشیم بخوایم‌کنسل کنیم باید الکی بزنیم ماشین خراب بود یا مشکل اپلیکیشن بود یا گزینه های دیگه لطفا یک گزینه اضافه بشه لغو به درخاست راننده شما که جریمه میکنید به هر‌حال این‌گرینه هم اضافه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00