یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز میشود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث میشود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.
سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.
قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:
- مشخصات مسافر را از او بپرسید.
گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش میآید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمیکند و به اشتباه سوار خودروی دیگری میشود و پس از مدتی متوجه این اشتباه میشود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقتگیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.
- از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.
ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.
لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟
- قبل از رسیدن به مبدا
- قبل از سوار شدن مسافر
- قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد
برخی از کاربران راننده تصور میکنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفهجویی میکنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی میشود.
هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کردهاید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟
- هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
- انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
- امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین
در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که میشد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر میرود.
سلام خسته نباشید
چند مسافر مجازی هستیم سوار کنیم
بعدش چرا به مسافران اطلاع رسانی نمیشه
متاسفانه مسافر دوست داره پول کرایه پراید بده اما خدمات ون بگیره
دوم
با سوار شدن اضافه مسافر چکار باید کرد
سلام خسته نباشید
چند مسافر مجازی هستیم سوار کنیم
بعدش چرا به مسافران اطلاع رسانی نمیشه
متاسفانه مسافر دوست داره پول کرایه پراید بده اما خدمات ون بگیره
دوم
با سوار شدن اضافه مسافر چکار باید کرد
رعایت کردن این نکات هم قوانین رعایت شده هم درامدوکارکردبیشتربرای خودمان دارد.باتشکر
رعایت کردن این نکات هم قوانین رعایت شده هم درامدوکارکردبیشتربرای خودمان دارد.باتشکر
سلام
از آموزش و یاداوری نکاتی که باعث کیفیت سفر ، هم برای راننده و هم مسافر میشود سپاسگزارم
فقط خواهشمندم که نکات و برخورد با مسافرانی که در پایان سفر به هر عنوان کرایه رو نمیدن هم بگید تا ما هم بدونیم تکلیفمون چی هست و چه برخوردی باید بکنیم.ممنون
نکویی از فسا
سلام
از آموزش و یاداوری نکاتی که باعث کیفیت سفر ، هم برای راننده و هم مسافر میشود سپاسگزارم
فقط خواهشمندم که نکات و برخورد با مسافرانی که در پایان سفر به هر عنوان کرایه رو نمیدن هم بگید تا ما هم بدونیم تکلیفمون چی هست و چه برخوردی باید بکنیم.ممنون
نکویی از فسا
کاش یه سری اطلاعات را به مسافران می دادید .
کاش یه سری اطلاعات را به مسافران می دادید .
بک روز کار کردم دیگه سفر واسه من کلا لغو شده. دلیل داره!؟ اصلا میخواد واسه من سفر ارسال بشه یانه!؟
یوسف عزیز
با پشتیبانی تماس بگیرید تا در صورتی که مسدودی موقت دارید دلیلش را براتون توضیح بدهند و راهنمایی های لازم جهت رفع مسددی را دریافت کنید.
بک روز کار کردم دیگه سفر واسه من کلا لغو شده. دلیل داره!؟ اصلا میخواد واسه من سفر ارسال بشه یانه!؟
یوسف عزیز
با پشتیبانی تماس بگیرید تا در صورتی که مسدودی موقت دارید دلیلش را براتون توضیح بدهند و راهنمایی های لازم جهت رفع مسددی را دریافت کنید.