یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز میشود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث میشود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.
سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.
قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:
- مشخصات مسافر را از او بپرسید.
گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش میآید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمیکند و به اشتباه سوار خودروی دیگری میشود و پس از مدتی متوجه این اشتباه میشود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقتگیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.
- از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.
ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.
لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟
- قبل از رسیدن به مبدا
- قبل از سوار شدن مسافر
- قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد
برخی از کاربران راننده تصور میکنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفهجویی میکنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی میشود.
هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کردهاید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟
- هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
- انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
- امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین
در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که میشد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر میرود.
سلام
در مورد انتقال بسته وامانت رساندن به مقصد چه کار باید کنیم.
هم مس
ئولیت دارد و هم اینکه باعث اتلاف وقت راننده میشود.
سوال اینکه آیا میتوانیم بسته را قبول نکنیم و بدون هزینه لغوسفر از این گزینه استفاده کنیم؟
سلام
در مورد انتقال بسته وامانت رساندن به مقصد چه کار باید کنیم.
هم مس
ئولیت دارد و هم اینکه باعث اتلاف وقت راننده میشود.
سوال اینکه آیا میتوانیم بسته را قبول نکنیم و بدون هزینه لغوسفر از این گزینه استفاده کنیم؟
سلام
باتشکر از زحمات همه عوامل اسنپ.
خواهشی که دارم در مورد لغوسفر از طرف مسافر چاره اندیشی کنید.
چون مسافر حتی پس از رسیدن راننده به مبدآ و اطلاع به مسافر و گاهآ معطل شدن با لغوسفر از طرف مسافر مواجه میشود.
که در این مورد رانندگان متضرر میشون.
سلام
باتشکر از زحمات همه عوامل اسنپ.
خواهشی که دارم در مورد لغوسفر از طرف مسافر چاره اندیشی کنید.
چون مسافر حتی پس از رسیدن راننده به مبدآ و اطلاع به مسافر و گاهآ معطل شدن با لغوسفر از طرف مسافر مواجه میشود.
که در این مورد رانندگان متضرر میشون.
بعد از قبول سفر، به سمت مبدا راه افتادم و در راه مسافر تماس گرفت و گفت که بسیار عجله داره و تا نیم ساعت دیگر باید در مبدا باشه، من هم گفتم چشم، اما به مبدا که رسیدم، یک خیابان کم عرض و بدون هیچ جای پارک بود، که با مکافات و بوق های ممتد ماشین های پشت سر، چند دقیقه در مبدا منتظر بودم و تماس هم گرفتم با مسافر متاسفانه جواب نداد، و مجبور شدم از مبدا خارج بشم و لغو سفر زدم، پس از چند دقیقه از لغو مسافر تماس گرفت!
روز بعد هم ۴ امتیاز از امتیاز من کسر شد،
چرا راننده ای که با خودرو یگانه سوز کلی مسیر تا مبدا طی میکنه و مسافر با قوانین اسنپ آشنایی نداره که توی همچین موقعیت هایی قبل از رسیدن اسنپ باید در مبدا حضور داشته باشه،
تاوان و خسارت این بی فرهنگی مسافرها رو چرا راننده باید بده؟
بعد از قبول سفر، به سمت مبدا راه افتادم و در راه مسافر تماس گرفت و گفت که بسیار عجله داره و تا نیم ساعت دیگر باید در مبدا باشه، من هم گفتم چشم، اما به مبدا که رسیدم، یک خیابان کم عرض و بدون هیچ جای پارک بود، که با مکافات و بوق های ممتد ماشین های پشت سر، چند دقیقه در مبدا منتظر بودم و تماس هم گرفتم با مسافر متاسفانه جواب نداد، و مجبور شدم از مبدا خارج بشم و لغو سفر زدم، پس از چند دقیقه از لغو مسافر تماس گرفت!
روز بعد هم ۴ امتیاز از امتیاز من کسر شد،
چرا راننده ای که با خودرو یگانه سوز کلی مسیر تا مبدا طی میکنه و مسافر با قوانین اسنپ آشنایی نداره که توی همچین موقعیت هایی قبل از رسیدن اسنپ باید در مبدا حضور داشته باشه،
تاوان و خسارت این بی فرهنگی مسافرها رو چرا راننده باید بده؟
با عرض سلام و درود وخسته نباشید خدمت شما سروران گرامی برای لغوسفرهای بدون توجیح ود خواست مسافت های بیشترازلوکیشن درج شده توسط مسافر ین که بخاطرکمترکرایه دادن یکی دوهزارمتریایکی دوکوچه وخیابان نزدیکتردرخواست سفرم یزنندامموقع رسیدن تقاضای مسیرومسافت بیشتری ازکاربردارندممنونم
با عرض سلام و درود وخسته نباشید خدمت شما سروران گرامی برای لغوسفرهای بدون توجیح ود خواست مسافت های بیشترازلوکیشن درج شده توسط مسافر ین که بخاطرکمترکرایه دادن یکی دوهزارمتریایکی دوکوچه وخیابان نزدیکتردرخواست سفرم یزنندامموقع رسیدن تقاضای مسیرومسافت بیشتری ازکاربردارندممنونم
با سلام مطالب بسیار عالی ومفید
با سلام مطالب بسیار عالی ومفید