یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز میشود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث میشود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.
سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.
قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:
- مشخصات مسافر را از او بپرسید.
گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش میآید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمیکند و به اشتباه سوار خودروی دیگری میشود و پس از مدتی متوجه این اشتباه میشود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقتگیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.
- از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.
ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.
لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟
- قبل از رسیدن به مبدا
- قبل از سوار شدن مسافر
- قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد
برخی از کاربران راننده تصور میکنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفهجویی میکنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی میشود.
هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کردهاید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟
- هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
- انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
- امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین
در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که میشد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر میرود.
سلام وقتتون بخیر من گاهی اوقات یادم میره دکمه مسافر سوار شد رابزنم؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام وقتتون بخیر من گاهی اوقات یادم میره دکمه مسافر سوار شد رابزنم؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام راننده اسنپ باکسم میخوام عکس پروفایلمو عوض کنم
با سلام
حسین عزیز شما میتونید عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید و لینک ثبت درخواست پشتیبانی برای شما ارسال می شود و از طریق لینم برای تغییر عکس پروفایل اقدام کنید.
سلام راننده اسنپ باکسم میخوام عکس پروفایلمو عوض کنم
با سلام
حسین عزیز شما میتونید عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید و لینک ثبت درخواست پشتیبانی برای شما ارسال می شود و از طریق لینم برای تغییر عکس پروفایل اقدام کنید.
با سلام خدمت دوستان زحمت کش با توجه به این که مخاطب خواستار اسنپ می باشد وما سر وقت در محل حاضر ولی معمولا خانوم ها در آمدن لفت میدن وبالای پنج دقیقه توقف میکنن و از مخاطب خواستار هزینه توقف ونسبت به ثبت توقف میکنیم رازی نمیشن وبعد بعد از پیاده شدن اقدام به ثبت درخواست اضافه هزینه در اپیکیشن اسنپ میکنن یه فکری به حال این موضوع بکنین
با سلام خدمت دوستان زحمت کش با توجه به این که مخاطب خواستار اسنپ می باشد وما سر وقت در محل حاضر ولی معمولا خانوم ها در آمدن لفت میدن وبالای پنج دقیقه توقف میکنن و از مخاطب خواستار هزینه توقف ونسبت به ثبت توقف میکنیم رازی نمیشن وبعد بعد از پیاده شدن اقدام به ثبت درخواست اضافه هزینه در اپیکیشن اسنپ میکنن یه فکری به حال این موضوع بکنین
سلام برای منم لطفت طرح تشویقی فعال کنید
سلام برای منم لطفت طرح تشویقی فعال کنید
ممنون از برنامه اسنپ
ممنون از برنامه اسنپ