آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

بهترین زمان برای لمس دکمه «مسافر سوار شد»

لیگ نوروزی

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز می‌شود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث می‌شود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.

سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.

قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:

  • مشخصات مسافر را از او بپرسید.

گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش می‌آید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمی‌کند و به اشتباه سوار خودروی دیگری می‌شود و پس از مدتی متوجه این اشتباه می‌شود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقت‌گیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

  • از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.

ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.

لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟

  • قبل از رسیدن به مبدا
  • قبل از سوار شدن مسافر
  • قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد

برخی از کاربران راننده تصور می‌کنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی می‌شود.

هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کرده‌اید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.

لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟

  • هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
  • انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
  • امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین

در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که می‌شد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر می‌رود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۹۶ دیدگاه)

  1. باسلام خدمت مسئولین اسنپ
    خیلی از مسافران با من راننده که شماره کارت نمیدم و کارت خوان ندارم وحتی سفرخدماتی بنابه قوانین اسنپ انجام نمیدهم،دعوا میکنن،بعداز اتمام سفر امتیاز منفی میدن،اخه این درسته،بایدامتیاز دهی رو نسبت به این سفرها وسفرهایی که مشگل دار میشه،بردارین،مورد دیگه اینکه مقصد رو اشتباه میزنن تاکرایشون کمتر بشه و توقع دارن هرجاکه دوست دارن ببریمشون،مگر ماشین ما با آب کارمیکنه ووقتمون زیادیه که اینطور برخورد میکند،چون فقط ماداریم بابهترین کیفیت سفر ،،،ضررمیکنیم.

  2. باسلام خدمت مسئولین اسنپ
    خیلی از مسافران با من راننده که شماره کارت نمیدم و کارت خوان ندارم وحتی سفرخدماتی بنابه قوانین اسنپ انجام نمیدهم،دعوا میکنن،بعداز اتمام سفر امتیاز منفی میدن،اخه این درسته،بایدامتیاز دهی رو نسبت به این سفرها وسفرهایی که مشگل دار میشه،بردارین،مورد دیگه اینکه مقصد رو اشتباه میزنن تاکرایشون کمتر بشه و توقع دارن هرجاکه دوست دارن ببریمشون،مگر ماشین ما با آب کارمیکنه ووقتمون زیادیه که اینطور برخورد میکند،چون فقط ماداریم بابهترین کیفیت سفر ،،،ضررمیکنیم.

  3. سلام .ما وقتی به مبدا میرسم چند دقیقه تو راه هستیم بعد که اونجا میرسیم مسافر سفر رو لغو میزنه خدای کلی الاف میشیم هم بنزین میسوزونیم بعد سفر لغو شده مجاز هست هیچی دست مارو نمیگیره لطفاً یک برنامه در این خصوص اجرا کنید

  4. سلام .ما وقتی به مبدا میرسم چند دقیقه تو راه هستیم بعد که اونجا میرسیم مسافر سفر رو لغو میزنه خدای کلی الاف میشیم هم بنزین میسوزونیم بعد سفر لغو شده مجاز هست هیچی دست مارو نمیگیره لطفاً یک برنامه در این خصوص اجرا کنید

  5. سلام درود ممنون از راهنمایتون فقط تورو خدا به این رسیدگی کنید اکثر دخترا یه مقصد میگیرند و در طول مسیر چند توقف دارن بشون میگی ثبت کنید بهونه میارن خودمون هم ثبت میکنیم مبلغ کرایه تغییر نمیکنه بشون هم میگی باید بیشتر کرایه بدی ناراحت میشن دکمه ناراضی میدن چکار کنیم

    1. حسین عزیز در صورت تغییر در شرایط سفر مثل مقصد دوم یا توقف در مسیر میتونید از طریق اپلیکیشن راننده اسنپ و گزینه بازنگری قیمت، هزینه را به روزرسانی کنید.

  6. سلام درود ممنون از راهنمایتون فقط تورو خدا به این رسیدگی کنید اکثر دخترا یه مقصد میگیرند و در طول مسیر چند توقف دارن بشون میگی ثبت کنید بهونه میارن خودمون هم ثبت میکنیم مبلغ کرایه تغییر نمیکنه بشون هم میگی باید بیشتر کرایه بدی ناراحت میشن دکمه ناراضی میدن چکار کنیم

    1. حسین عزیز در صورت تغییر در شرایط سفر مثل مقصد دوم یا توقف در مسیر میتونید از طریق اپلیکیشن راننده اسنپ و گزینه بازنگری قیمت، هزینه را به روزرسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00