آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

بهترین زمان برای لمس دکمه «مسافر سوار شد»

لیگ نوروزی

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز می‌شود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث می‌شود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.

سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.

قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:

  • مشخصات مسافر را از او بپرسید.

گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش می‌آید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمی‌کند و به اشتباه سوار خودروی دیگری می‌شود و پس از مدتی متوجه این اشتباه می‌شود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقت‌گیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

  • از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.

ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.

لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟

  • قبل از رسیدن به مبدا
  • قبل از سوار شدن مسافر
  • قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد

برخی از کاربران راننده تصور می‌کنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی می‌شود.

هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کرده‌اید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.

لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟

  • هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
  • انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
  • امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین

در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که می‌شد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر می‌رود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۹۶ دیدگاه)

  1. کرایه ها لطفا افزایش بدین ‌چون الان یه باد کردن لاستیک طرف ۵هزار میگیره .من باس چند کیلومتر برم تا ۵ تمن بگیرم .وجدانن به قضیه توجه کنیید .به هم رحم کنیم.

  2. کرایه ها لطفا افزایش بدین ‌چون الان یه باد کردن لاستیک طرف ۵هزار میگیره .من باس چند کیلومتر برم تا ۵ تمن بگیرم .وجدانن به قضیه توجه کنیید .به هم رحم کنیم.

    1. آقای حسن آقای یوسف وند،داداش پای قرآنو وسط نکش،طرح تشویقی سیستم بر اساس معیاروقوانینی که برا خودش داره فعال میکنه،دست شخص نیس.

    1. آقای حسن آقای یوسف وند،داداش پای قرآنو وسط نکش،طرح تشویقی سیستم بر اساس معیاروقوانینی که برا خودش داره فعال میکنه،دست شخص نیس.

  3. سلام خدمت عوامل اسنپ
    لطفا زمانی که راننده به مبدا می رسید تا زمانیکه مسافر میاد سوار میشه رو در نظر بگیرید یه زمانی ک مورد قبول باشه مثلا پنج دقیقه و بعد از اون رو شامل مازاد هزینه کنید و توقف به شمار بیارید…آخه اگر قرار باشه واسه هر مسافر ما زنگش بزنیم قبل رسیدن و بهش میگیم مثلا دو دقیقه دیگه میرسه و وقتی رسیدیم به مبدا میبینیم مسافر ده دقیقه بعد میاد و میگه اسنپ میگه مشکلی نداره…لطفا این تایم رو به پنج دقیقه کاهش بدین…واقعا انصاف این‌نیست که همه ضرر رو راننده بکشه و ماشینش درجا کار کنه یا خاموش و روشنش کنه هر چند دقیقه یکبار…ممنون

  4. سلام خدمت عوامل اسنپ
    لطفا زمانی که راننده به مبدا می رسید تا زمانیکه مسافر میاد سوار میشه رو در نظر بگیرید یه زمانی ک مورد قبول باشه مثلا پنج دقیقه و بعد از اون رو شامل مازاد هزینه کنید و توقف به شمار بیارید…آخه اگر قرار باشه واسه هر مسافر ما زنگش بزنیم قبل رسیدن و بهش میگیم مثلا دو دقیقه دیگه میرسه و وقتی رسیدیم به مبدا میبینیم مسافر ده دقیقه بعد میاد و میگه اسنپ میگه مشکلی نداره…لطفا این تایم رو به پنج دقیقه کاهش بدین…واقعا انصاف این‌نیست که همه ضرر رو راننده بکشه و ماشینش درجا کار کنه یا خاموش و روشنش کنه هر چند دقیقه یکبار…ممنون

  5. سلام لطفا هنگام درخواست اسنپ از طرف مسافر اعلام کنید تقاضای شما ه کارت نکنن بگید ک یا نقدی یا انلاین تا رسیدیم مقصد نگن سماره کارت بده برم بالا برات بزنم ازین بالا رفتنا زیاد پیش اومده برام وقتی هم میگی نه میگه برو دم عابر بانک حالا ۲ کیلیومتر برو ۱۰ دیقه معطل شو دوباره برگرد به مسافرم میگی تغییرات رو اعمال کن شاکی میشن ما با از حقمون کوتاه بیایم تا مسافر راضی باشه مام ناراصی ازونورم میره یه ستاره میده میگه درخواست مبلغ اضافه داشته حالا ما باید بلاک بشیم

  6. سلام لطفا هنگام درخواست اسنپ از طرف مسافر اعلام کنید تقاضای شما ه کارت نکنن بگید ک یا نقدی یا انلاین تا رسیدیم مقصد نگن سماره کارت بده برم بالا برات بزنم ازین بالا رفتنا زیاد پیش اومده برام وقتی هم میگی نه میگه برو دم عابر بانک حالا ۲ کیلیومتر برو ۱۰ دیقه معطل شو دوباره برگرد به مسافرم میگی تغییرات رو اعمال کن شاکی میشن ما با از حقمون کوتاه بیایم تا مسافر راضی باشه مام ناراصی ازونورم میره یه ستاره میده میگه درخواست مبلغ اضافه داشته حالا ما باید بلاک بشیم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00