آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

بهترین زمان برای لمس دکمه «مسافر سوار شد»

لیگ نوروزی

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز می‌شود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث می‌شود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.

سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.

قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:

  • مشخصات مسافر را از او بپرسید.

گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش می‌آید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمی‌کند و به اشتباه سوار خودروی دیگری می‌شود و پس از مدتی متوجه این اشتباه می‌شود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقت‌گیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

  • از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.

ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.

لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟

  • قبل از رسیدن به مبدا
  • قبل از سوار شدن مسافر
  • قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد

برخی از کاربران راننده تصور می‌کنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی می‌شود.

هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کرده‌اید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.

لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟

  • هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
  • انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
  • امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین

در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که می‌شد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر می‌رود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۹۶ دیدگاه)

  1. سلام ، عرض ادب احترام و خسته نباشید به تمام عوامل صبور و عزیز اسنپ ، ممنون بابت راهنمایی و توضیحات کامل و آموزش به سفیران ، از خداوند منان آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما عزیزان و همکاران عزیزم دارم ، موفق و موید باشین ????

  2. سلام ، عرض ادب احترام و خسته نباشید به تمام عوامل صبور و عزیز اسنپ ، ممنون بابت راهنمایی و توضیحات کامل و آموزش به سفیران ، از خداوند منان آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما عزیزان و همکاران عزیزم دارم ، موفق و موید باشین ????

  3. سلام صبح بخیر یک فکری هم به حال رانند کنید مسافر تاز به مقصد رسید میگه پول ندارم بدمبایدوقت بزاریم دنبال ای تی ام بگردیم پول ندارن نمی تونن آن پرداخت کنن یک فکر هم برای نشان بکنیدمتشکرم
    کرایه ها ی پایین با این لوازم گران را چه کنیم ممنونم پیگیری شود

  4. سلام صبح بخیر یک فکری هم به حال رانند کنید مسافر تاز به مقصد رسید میگه پول ندارم بدمبایدوقت بزاریم دنبال ای تی ام بگردیم پول ندارن نمی تونن آن پرداخت کنن یک فکر هم برای نشان بکنیدمتشکرم
    کرایه ها ی پایین با این لوازم گران را چه کنیم ممنونم پیگیری شود

  5. سلام وعرض ادب به خانواده اسنپ.
    بله کاملا درست میفرمایید که باید گزارش ها ورویدادها به شما اطلاع داده شود.
    منتها زمانهایی به مشکل نت یااپیلکشن مواجه میشویم.که درآن تاخیر بوجود میآید
    البته شایدهم از گوشی بنده هم باشد.
    ونیز به تعویض دارد..
    ممنون وسپاسگذارم از شما نسبت به توجه ودقت تان برای سلامت ماندن رانندگان در ناوگان اسنپ.

  6. سلام وعرض ادب به خانواده اسنپ.
    بله کاملا درست میفرمایید که باید گزارش ها ورویدادها به شما اطلاع داده شود.
    منتها زمانهایی به مشکل نت یااپیلکشن مواجه میشویم.که درآن تاخیر بوجود میآید
    البته شایدهم از گوشی بنده هم باشد.
    ونیز به تعویض دارد..
    ممنون وسپاسگذارم از شما نسبت به توجه ودقت تان برای سلامت ماندن رانندگان در ناوگان اسنپ.

  7. سلام وعرض ادب به خانواده اسنپ
    بله کاملا درست میفرمایید که باید گزارشات دقیق و به وقت صورت گیرد منتها مشکلات نت وشبکه ای بوجود میاید و ما نمیتوانم آنرا به شما اعلام کنیم..
    درضمن شایدهم این مشکل از گوشی بنده باشه چون نیاز به عوض کردن داره…
    بازهم سپاسگزارم از توجه ودقت شما نسبت به رانندگان ناوگان اسنپ..

  8. سلام وعرض ادب به خانواده اسنپ
    بله کاملا درست میفرمایید که باید گزارشات دقیق و به وقت صورت گیرد منتها مشکلات نت وشبکه ای بوجود میاید و ما نمیتوانم آنرا به شما اعلام کنیم..
    درضمن شایدهم این مشکل از گوشی بنده باشه چون نیاز به عوض کردن داره…
    بازهم سپاسگزارم از توجه ودقت شما نسبت به رانندگان ناوگان اسنپ..

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00