یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز میشود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث میشود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.
سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.
قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:
- مشخصات مسافر را از او بپرسید.
گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش میآید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمیکند و به اشتباه سوار خودروی دیگری میشود و پس از مدتی متوجه این اشتباه میشود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقتگیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.
- از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.
ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.
لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟
- قبل از رسیدن به مبدا
- قبل از سوار شدن مسافر
- قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد
برخی از کاربران راننده تصور میکنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفهجویی میکنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی میشود.
هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کردهاید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟
- هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
- انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
- امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین
در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که میشد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر میرود.
سلام مجددلطفابه مسافرین هم بفرماییدکه من که راننده اسنپم ودرزمان رسیدن به مبدا اطلاع میدم ولی اغلب مسافرین حداقل بالای ۵ دقیقه باتاخیرمیان جهت سوارشدن مگربااین اجرت پایین چقدربرای یه راننده صرف داره که درروزنصف بیشترزمان کارش روبایدمنتظرباشه بعدشمامیخواین بادوثانیه درآمدقشرراننده روبالاببرین ممنون
سلام مجددلطفابه مسافرین هم بفرماییدکه من که راننده اسنپم ودرزمان رسیدن به مبدا اطلاع میدم ولی اغلب مسافرین حداقل بالای ۵ دقیقه باتاخیرمیان جهت سوارشدن مگربااین اجرت پایین چقدربرای یه راننده صرف داره که درروزنصف بیشترزمان کارش روبایدمنتظرباشه بعدشمامیخواین بادوثانیه درآمدقشرراننده روبالاببرین ممنون
سلام خدمت مسیولین اسنپ لطفاهمینطور که فرمودین جهت احقاق حق رانندگان هم اقدام عاجلی فرماییدبارهاشده مسافتی طولانی جهت رسیدن به مبداپیمودم وباکنسلی مسافرمواجهه شدم وجالبه خسارت روبایدراننده ببینه نه مسافرکه تامن به مبدابرسم ۳الی۶دقیقه وقت داره جهت کنسلی ولی باکمال تاسف آخرین لحظه اقدام میکنه ممنون
سلام خدمت مسیولین اسنپ لطفاهمینطور که فرمودین جهت احقاق حق رانندگان هم اقدام عاجلی فرماییدبارهاشده مسافتی طولانی جهت رسیدن به مبداپیمودم وباکنسلی مسافرمواجهه شدم وجالبه خسارت روبایدراننده ببینه نه مسافرکه تامن به مبدابرسم ۳الی۶دقیقه وقت داره جهت کنسلی ولی باکمال تاسف آخرین لحظه اقدام میکنه ممنون
سلام همه اینها درست .ممنون که توضیح دادید.
سلام همه اینها درست .ممنون که توضیح دادید.
لطفا کرایه ها رو بالا ببرید
لطفا کرایه ها رو بالا ببرید
سلام خدمت همیه کارکنان محترم اسنپ که بی وقفه زحمت میکشند تا همه به یک درامدی برسند از همیه شما خانواده بزرگ اسنپ ممنونم و از راه دور دست همیه شما عزیزان را میبوسم و خدا قوت به شما عزیزان میگویم انشاالله که همیشه سربلند باشیدو پیروز????????
سلام خدمت همیه کارکنان محترم اسنپ که بی وقفه زحمت میکشند تا همه به یک درامدی برسند از همیه شما خانواده بزرگ اسنپ ممنونم و از راه دور دست همیه شما عزیزان را میبوسم و خدا قوت به شما عزیزان میگویم انشاالله که همیشه سربلند باشیدو پیروز????????