یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز میشود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث میشود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.
سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.
قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:
- مشخصات مسافر را از او بپرسید.
گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش میآید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمیکند و به اشتباه سوار خودروی دیگری میشود و پس از مدتی متوجه این اشتباه میشود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقتگیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.
- از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.
ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.
لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟
- قبل از رسیدن به مبدا
- قبل از سوار شدن مسافر
- قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد
برخی از کاربران راننده تصور میکنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفهجویی میکنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی میشود.
هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کردهاید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟
- هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
- انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
- امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین
در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که میشد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر میرود.
سلام لوکیشنیکه مسافر میده امکان خطاداره و ما باید چندبار بریم سر لوکیشن تا پیداکنیم این خیلی وقتگیره برای حل این مشکل چه تدبیری اندیشیده اید؟
سلام لوکیشنیکه مسافر میده امکان خطاداره و ما باید چندبار بریم سر لوکیشن تا پیداکنیم این خیلی وقتگیره برای حل این مشکل چه تدبیری اندیشیده اید؟
سلام من یکی از رانندههای شرکت اسنپی هستم وچند روزه بخاطر منفی بودن امتیاز خودم حساب کاربریم موقت مسدود شده من میخوام اینا ازشما بپرسم که ایا من میتونم به مسافر اصرار کنم که به بنده حتما باید امتیاز بدد یانه خب شاید مسافر دوست نداره این کارا بکنه این مشکل منه که حسابم چند روزه مسدود بشه و از نون خوردن بیوفتم خواهش میکنم رسیدگی کنین ممنون از زحماتتون
سلام مرتضی عزیز برای اینکه دلیل مسدودی رو بدونید باید با پشتیبانی تماس بگیرید و راهنمایی بشید.
سلام من یکی از رانندههای شرکت اسنپی هستم وچند روزه بخاطر منفی بودن امتیاز خودم حساب کاربریم موقت مسدود شده من میخوام اینا ازشما بپرسم که ایا من میتونم به مسافر اصرار کنم که به بنده حتما باید امتیاز بدد یانه خب شاید مسافر دوست نداره این کارا بکنه این مشکل منه که حسابم چند روزه مسدود بشه و از نون خوردن بیوفتم خواهش میکنم رسیدگی کنین ممنون از زحماتتون
سلام مرتضی عزیز برای اینکه دلیل مسدودی رو بدونید باید با پشتیبانی تماس بگیرید و راهنمایی بشید.
متاسفانه در همه ی مواقع حق با مسافر هست و هر جور با مسافر ها هم برخورد کنی آخر امتیازتو پایین میدن
لغو سفر از طرف مسافر تو مقصد برا من زیاد پیش اومده و اسنپ میگه بررسی می کنیم ولی خبری نشده.
متاسفانه در همه ی مواقع حق با مسافر هست و هر جور با مسافر ها هم برخورد کنی آخر امتیازتو پایین میدن
لغو سفر از طرف مسافر تو مقصد برا من زیاد پیش اومده و اسنپ میگه بررسی می کنیم ولی خبری نشده.
سلام، لطفا محصولات یدکی رو تکمیل کنید و حتما اونهارو «قسطی» ارایه بدین، تشکر
سلام، لطفا محصولات یدکی رو تکمیل کنید و حتما اونهارو «قسطی» ارایه بدین، تشکر
باسلام بیشتر وقت ما سر نزدن ماسک که مسافر نزده یا باید لغوکنیم یابه ناچار سفرو انجام بدیم با تشکراز اسنپ
باسلام بیشتر وقت ما سر نزدن ماسک که مسافر نزده یا باید لغوکنیم یابه ناچار سفرو انجام بدیم با تشکراز اسنپ