آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

بهترین زمان برای لمس دکمه «مسافر سوار شد»

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز می‌شود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث می‌شود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.

سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.

قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:

  • مشخصات مسافر را از او بپرسید.

گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش می‌آید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمی‌کند و به اشتباه سوار خودروی دیگری می‌شود و پس از مدتی متوجه این اشتباه می‌شود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقت‌گیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

  • از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.

ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.

لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟

  • قبل از رسیدن به مبدا
  • قبل از سوار شدن مسافر
  • قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد

برخی از کاربران راننده تصور می‌کنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی می‌شود.

هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کرده‌اید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.

لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟

  • هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
  • انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
  • امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین

در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که می‌شد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر می‌رود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۹۶ دیدگاه)

  1. باسلام خدمت عزیزان باید مصافر سوار شه اسم مشخساتش درست بود واسم مشخسات شمارا درست گفت بد مصافر سوارشد را لمس کنید متشکرم بد حرکت کنید

  2. باسلام خدمت عزیزان باید مصافر سوار شه اسم مشخساتش درست بود واسم مشخسات شمارا درست گفت بد مصافر سوارشد را لمس کنید متشکرم بد حرکت کنید

  3. با سلام منم چند بار برام این مشگل پیش امده ولی از یادم نرفته گوشی هنگ کرده اونجوری شده دیگه گوشی اندروید ۹ گرفتم دیگه ایجوری نمیشه گوشیا باید برای اسنب ۷ به بالا باشد

  4. با سلام منم چند بار برام این مشگل پیش امده ولی از یادم نرفته گوشی هنگ کرده اونجوری شده دیگه گوشی اندروید ۹ گرفتم دیگه ایجوری نمیشه گوشیا باید برای اسنب ۷ به بالا باشد

  5. باسلام وعرض و ادب خدمت کارکنان عزیزان پشتبانی اسنب و آرزوی سلامتی برای رانندگان وهمکاران عزیز که بزرگواری کردند باکامنت های خوبشان حرف دل مارا زدند

  6. باسلام وعرض و ادب خدمت کارکنان عزیزان پشتبانی اسنب و آرزوی سلامتی برای رانندگان وهمکاران عزیز که بزرگواری کردند باکامنت های خوبشان حرف دل مارا زدند

  7. سلام خسته نباشید به تمامی عوامل اسنپ ولی در مورد مسافر هایی که لغو سفر میکنن هم تصمیمی بگیرید دیروز یه مسافر قبول کردم اون همه راه رفتم رسیدم در خونه مسافر به مبدا رسیدم رو زدم مسافر لغو سفر کرده دوباره مجبور شدم برگشتم بلاخره ما راننده ها هم باید حق و حقوقی داشته باشیم

    1. سلام جناب صفی
      راننده های صبور همگی با این مشکل روبرو هستیم متاسفانه یه حقی واسه مسافر قائل شدن که براحتی لغو سفر میکنن چون هیچ عواقبی براشون نداره..تاکید میکنم هیچ عواقبی…الا کی این وسط متضرر میشه ؟؟؟ راننده بیچاره????????????واسه اسنپ رضایت مسافر خیلی خیلی مهمه اما سئوال اینجاس رضایت به چه قیمتی؟اسنپ که ضرر نمیکنه….درسته ما همه همکار اسنپ هستیم و اصطلاحا درخواست زیادتر بشه ماهم بیشتر منتفع میشیم اما خداییش لغو بی دلیل سفر از طرف مسافر فقط به ضرر راننده زحمت کشه..
      آخرین بار یه شخصی درخواست داد چون من سر کوچه شون بودم و سریع رسیدم و دکمه رسیدن در مبدا رو زدم و مسافر فهمید اومدم و مثل اینکه انماده نبود …سفر رو بی دلیل لغو کرد.به همین راحتی.
      جا داره مسئولین محترم فکری به حال این وضع بکنن…ممنون از تمام مسئولین

  8. سلام خسته نباشید به تمامی عوامل اسنپ ولی در مورد مسافر هایی که لغو سفر میکنن هم تصمیمی بگیرید دیروز یه مسافر قبول کردم اون همه راه رفتم رسیدم در خونه مسافر به مبدا رسیدم رو زدم مسافر لغو سفر کرده دوباره مجبور شدم برگشتم بلاخره ما راننده ها هم باید حق و حقوقی داشته باشیم

    1. سلام جناب صفی
      راننده های صبور همگی با این مشکل روبرو هستیم متاسفانه یه حقی واسه مسافر قائل شدن که براحتی لغو سفر میکنن چون هیچ عواقبی براشون نداره..تاکید میکنم هیچ عواقبی…الا کی این وسط متضرر میشه ؟؟؟ راننده بیچاره????????????واسه اسنپ رضایت مسافر خیلی خیلی مهمه اما سئوال اینجاس رضایت به چه قیمتی؟اسنپ که ضرر نمیکنه….درسته ما همه همکار اسنپ هستیم و اصطلاحا درخواست زیادتر بشه ماهم بیشتر منتفع میشیم اما خداییش لغو بی دلیل سفر از طرف مسافر فقط به ضرر راننده زحمت کشه..
      آخرین بار یه شخصی درخواست داد چون من سر کوچه شون بودم و سریع رسیدم و دکمه رسیدن در مبدا رو زدم و مسافر فهمید اومدم و مثل اینکه انماده نبود …سفر رو بی دلیل لغو کرد.به همین راحتی.
      جا داره مسئولین محترم فکری به حال این وضع بکنن…ممنون از تمام مسئولین

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00