یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز میشود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث میشود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.
سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.
قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:
- مشخصات مسافر را از او بپرسید.
گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش میآید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمیکند و به اشتباه سوار خودروی دیگری میشود و پس از مدتی متوجه این اشتباه میشود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقتگیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.
- از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.
ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.
لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟
- قبل از رسیدن به مبدا
- قبل از سوار شدن مسافر
- قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد
برخی از کاربران راننده تصور میکنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفهجویی میکنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی میشود.
هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کردهاید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟
- هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
- انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
- امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین
در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که میشد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر میرود.
سلام خسته نباشید.همینجوری که شما نقطه شروع وپایان را درست کردید.این مسیراضافه را که داریم میرویم داخل کوچه انتها خیابان بخشیدمسی رااشتباه زدم یک سیستم درست کنید که اضافه کرایه را بدهند.ممنون وتشکر از راهنمای شما
سلام خسته نباشید.همینجوری که شما نقطه شروع وپایان را درست کردید.این مسیراضافه را که داریم میرویم داخل کوچه انتها خیابان بخشیدمسی رااشتباه زدم یک سیستم درست کنید که اضافه کرایه را بدهند.ممنون وتشکر از راهنمای شما
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شماسروران گرامی همان طورکه همکاران فرمودندبیشترمواقع مسافربعداینکه به مبدامیرسی سفررالغومیکنندویه مشکل اساسی دیگه اینکه که توحومه تبریزمثل سهند،سردرود،اندیشه اسم خیابونهاعین هم هستندمسافراکثرآتواول آدرس مبداقیدنمیکنه سهندیااندیشه راننده هم به هوای اینکه داخل شهرهست سفرراقبول میکنه بعداینکه مسافرسوارمیشه میگه من مسیرفلان جاست خواهشآیه فکری هم برااین موضوع بکنیدباتشکرازشما
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شماسروران گرامی همان طورکه همکاران فرمودندبیشترمواقع مسافربعداینکه به مبدامیرسی سفررالغومیکنندویه مشکل اساسی دیگه اینکه که توحومه تبریزمثل سهند،سردرود،اندیشه اسم خیابونهاعین هم هستندمسافراکثرآتواول آدرس مبداقیدنمیکنه سهندیااندیشه راننده هم به هوای اینکه داخل شهرهست سفرراقبول میکنه بعداینکه مسافرسوارمیشه میگه من مسیرفلان جاست خواهشآیه فکری هم برااین موضوع بکنیدباتشکرازشما
سلام خسته نباشید به مسافر زنگ میزنم میگم آقا یا خانم دارم میرسم میگه تشریف بیار ۷ دقیقه راه می ریم تا می رسیم مبدا رسیدیم مبدا مسافر لغو سفر میکنه هیچ کس هم خسارتی پرداخت نمی کنه
سلام خسته نباشید به مسافر زنگ میزنم میگم آقا یا خانم دارم میرسم میگه تشریف بیار ۷ دقیقه راه می ریم تا می رسیم مبدا رسیدیم مبدا مسافر لغو سفر میکنه هیچ کس هم خسارتی پرداخت نمی کنه
سلام مسافرها درخواست توقف در مسیر میکنند عابر بانک خرید وقتی بهشون میگی توقف رو اعمال کن بهشون بر میخوره چرا اسنپ تو اپلیکیشن مسافران اعلام نمی کنه هر موقع توقف کردی باید اعمال بشه مسافر میگه آقا من نتونستم مقصد رو پیدا کنم یک کیلومتر انطرف تر میبرمش بعد ادعا میکنه چیزی نیست با یه برخورد بد
سلام مسافرها درخواست توقف در مسیر میکنند عابر بانک خرید وقتی بهشون میگی توقف رو اعمال کن بهشون بر میخوره چرا اسنپ تو اپلیکیشن مسافران اعلام نمی کنه هر موقع توقف کردی باید اعمال بشه مسافر میگه آقا من نتونستم مقصد رو پیدا کنم یک کیلومتر انطرف تر میبرمش بعد ادعا میکنه چیزی نیست با یه برخورد بد
باعرض سلام وخداقوت حضور شماها بعضی ازمسافران نزدیک مبدا که می رسیم سفررالغو می کنند لطفاپیگیری شود
باعرض سلام وخداقوت حضور شماها بعضی ازمسافران نزدیک مبدا که می رسیم سفررالغو می کنند لطفاپیگیری شود