آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

بهترین زمان برای لمس دکمه «مسافر سوار شد»

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز می‌شود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث می‌شود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.

سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.

قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:

  • مشخصات مسافر را از او بپرسید.

گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش می‌آید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمی‌کند و به اشتباه سوار خودروی دیگری می‌شود و پس از مدتی متوجه این اشتباه می‌شود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقت‌گیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

  • از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.

ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.

لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟

  • قبل از رسیدن به مبدا
  • قبل از سوار شدن مسافر
  • قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد

برخی از کاربران راننده تصور می‌کنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی می‌شود.

هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کرده‌اید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.

لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟

  • هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
  • انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
  • امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین

در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که می‌شد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر می‌رود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۹۶ دیدگاه)

  1. با سلام .راننده پس از رسیدن به مبدا مسافر را سوار میکند وپس از حرکت با مسیر لوکیشن خود مسافر میکویید از این مسیر بریم من جایی تو راه کار دارم این که میشه دو مقصده اصلا مسیر حرکت راننده از اون مسیر نیست وشروع به بی احترامی به راننده میکند لطفا این قوانین اموزشی که برای راننده میذارید برای مسافران محترم هم بذارید .با تشکر

  2. با سلام .راننده پس از رسیدن به مبدا مسافر را سوار میکند وپس از حرکت با مسیر لوکیشن خود مسافر میکویید از این مسیر بریم من جایی تو راه کار دارم این که میشه دو مقصده اصلا مسیر حرکت راننده از اون مسیر نیست وشروع به بی احترامی به راننده میکند لطفا این قوانین اموزشی که برای راننده میذارید برای مسافران محترم هم بذارید .با تشکر

  3. سلام خسته نباشید در اکثر مواقع مبدا و مقصد مسافر به هر دلیلی درست نیست
    وقتی به مسافر عنوان میشه که من در مبدا که لوکیشن مشخص کرده منتظر شما هستم مبدا خود را جای دیگر عنوان می‌کند راننده میماند این زمانی که برای رسیدن به مبدا گذاشته را چه کند
    ناچار قبول کرده و مسافر را سوار می‌کند
    وقتی عنوان میکنی که لطفا مبدا خود را درست کنید اکثرا قبول نمی‌کند وقتی به پشتیبانی اطلاع می‌دهیم اینقدر پشت خط میمانیم که مسافر پیاده شده و دیگر نتیجه ای ندارد
    این دادن امتیاز از سمت مسافر حربه ای شده که تعداد معدودی از مسافران هرنوع برخورد و توقع بیجایی از راننده داشته باشند لطفا نحوه امتیاز دادن را تغییر دهید
    با تشکر

  4. سلام خسته نباشید در اکثر مواقع مبدا و مقصد مسافر به هر دلیلی درست نیست
    وقتی به مسافر عنوان میشه که من در مبدا که لوکیشن مشخص کرده منتظر شما هستم مبدا خود را جای دیگر عنوان می‌کند راننده میماند این زمانی که برای رسیدن به مبدا گذاشته را چه کند
    ناچار قبول کرده و مسافر را سوار می‌کند
    وقتی عنوان میکنی که لطفا مبدا خود را درست کنید اکثرا قبول نمی‌کند وقتی به پشتیبانی اطلاع می‌دهیم اینقدر پشت خط میمانیم که مسافر پیاده شده و دیگر نتیجه ای ندارد
    این دادن امتیاز از سمت مسافر حربه ای شده که تعداد معدودی از مسافران هرنوع برخورد و توقع بیجایی از راننده داشته باشند لطفا نحوه امتیاز دادن را تغییر دهید
    با تشکر

  5. با سلام
    لطفا در مورد مسافرانی که اینقدر به راحتی لغو سفر میکنن یک برنامه ریزی کنید
    راننده میرسه به مبدا بعد از چند دقیقه انتظار مسافر لغو میکنه
    البته اکثرا زمانی که به مبدا می رسم با مسافر تماس میگیرم و خیلی راحت میگه لغوش کنید منصرف شدم
    به همین راحتی…..
    و اصلا متوجه نیستن که تو این زمان راننده میتونسته حداقل درآمدی داشته باشه

  6. با سلام
    لطفا در مورد مسافرانی که اینقدر به راحتی لغو سفر میکنن یک برنامه ریزی کنید
    راننده میرسه به مبدا بعد از چند دقیقه انتظار مسافر لغو میکنه
    البته اکثرا زمانی که به مبدا می رسم با مسافر تماس میگیرم و خیلی راحت میگه لغوش کنید منصرف شدم
    به همین راحتی…..
    و اصلا متوجه نیستن که تو این زمان راننده میتونسته حداقل درآمدی داشته باشه

  7. هر روز یه مشکلی هست خانوم سوار شده مقصد اول بردی دمه خونه هم ایستادی دوباره میخواد مسیر دوم بره بهش میگی مقصد دوم بزن برو تو توران میزنم می‌رسی تا اونجا میگه بلد نیستم منو بخدا قسم بعد شماره کارت بده برات میفرسم بعد که اصلان نمیفرسته من که قبول نکردم بعد خانوم پول نداره اصلان این و چکارش کنم

  8. هر روز یه مشکلی هست خانوم سوار شده مقصد اول بردی دمه خونه هم ایستادی دوباره میخواد مسیر دوم بره بهش میگی مقصد دوم بزن برو تو توران میزنم می‌رسی تا اونجا میگه بلد نیستم منو بخدا قسم بعد شماره کارت بده برات میفرسم بعد که اصلان نمیفرسته من که قبول نکردم بعد خانوم پول نداره اصلان این و چکارش کنم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00