آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

بهترین زمان برای لمس دکمه «مسافر سوار شد»

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز می‌شود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث می‌شود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.

سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.

قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:

  • مشخصات مسافر را از او بپرسید.

گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش می‌آید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمی‌کند و به اشتباه سوار خودروی دیگری می‌شود و پس از مدتی متوجه این اشتباه می‌شود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقت‌گیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

  • از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.

ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.

لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟

  • قبل از رسیدن به مبدا
  • قبل از سوار شدن مسافر
  • قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد

برخی از کاربران راننده تصور می‌کنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی می‌شود.

هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کرده‌اید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.

لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟

  • هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
  • انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
  • امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین

در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که می‌شد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر می‌رود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۹۶ دیدگاه)

  1. سلام به مدیریت وکارکنان شرکت اسنپ، ممنون بابت همه ی،توضیحات،وقت گذاشتن برای سفیران اسنپ(رانندگان )تشکرکردن جمله کوچکی است بابت زحمات شبان روزی،پرسنل کارمند،حمل نقل،شرکت اسنپ؛باتشکر فراوان

  2. سلام به مدیریت وکارکنان شرکت اسنپ، ممنون بابت همه ی،توضیحات،وقت گذاشتن برای سفیران اسنپ(رانندگان )تشکرکردن جمله کوچکی است بابت زحمات شبان روزی،پرسنل کارمند،حمل نقل،شرکت اسنپ؛باتشکر فراوان

  3. یه فکری هم به رسیدن مقسدبکنیدکه مسافرادعاداره که ۵۰۰متر بری جلوتریاداخل کوچه بری به خاطراین که پولش روکم حصاب بکنه این کارهاروانجام میدن خیلی ازمسافرهااینجوری هستن

    1. سلام دقیقا درست هست فرمایش حضرت عالی بعضی از مسافر ها هستند که مقصد مربوطه خود را به دلیل هزینه کمی قبل سیو میکنن ودر نهایت توقع دارند که با همان هزینه به مقصد خود برسن ودر نهایت به راننده امتیاز منفی ثبت میکند در اینجا اسنپ چه حمایتی از فرآیند صحیح سفر را از راننده انجام میدهد

  4. یه فکری هم به رسیدن مقسدبکنیدکه مسافرادعاداره که ۵۰۰متر بری جلوتریاداخل کوچه بری به خاطراین که پولش روکم حصاب بکنه این کارهاروانجام میدن خیلی ازمسافرهااینجوری هستن

    1. سلام دقیقا درست هست فرمایش حضرت عالی بعضی از مسافر ها هستند که مقصد مربوطه خود را به دلیل هزینه کمی قبل سیو میکنن ودر نهایت توقع دارند که با همان هزینه به مقصد خود برسن ودر نهایت به راننده امتیاز منفی ثبت میکند در اینجا اسنپ چه حمایتی از فرآیند صحیح سفر را از راننده انجام میدهد

  5. سلام وقت بخیرلطفاکامنت ۱و۲و۳ رادرالویت بزاریدواین مشکل راحل کنیدمنم بارهاسروقت توکمترین زمان به مبدا رسیدم ولی مسافربدون هیچ مشکلی لغوکرده لطفا

  6. سلام وقت بخیرلطفاکامنت ۱و۲و۳ رادرالویت بزاریدواین مشکل راحل کنیدمنم بارهاسروقت توکمترین زمان به مبدا رسیدم ولی مسافربدون هیچ مشکلی لغوکرده لطفا

  7. با سلام و خسته نباشید بوده مسافر را طبق لوکیشن مشخص شده توسط خود مسافر میرسونیم بعد مسافر میگه باید دوهزار متر پایین تر برید بعد از لطفی که ما میکنیم و میرسونیم با بی احترامی از سمت مسافر مواجه میشیم خواهشا نسبت به عزت و احترام راننده ها هم با اینگونه مسافران برخورد بشه یا خدماتی بهشون ندین با تشکر

  8. با سلام و خسته نباشید بوده مسافر را طبق لوکیشن مشخص شده توسط خود مسافر میرسونیم بعد مسافر میگه باید دوهزار متر پایین تر برید بعد از لطفی که ما میکنیم و میرسونیم با بی احترامی از سمت مسافر مواجه میشیم خواهشا نسبت به عزت و احترام راننده ها هم با اینگونه مسافران برخورد بشه یا خدماتی بهشون ندین با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00