آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

بهترین زمان برای لمس دکمه «مسافر سوار شد»

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز می‌شود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث می‌شود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.

سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.

قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:

  • مشخصات مسافر را از او بپرسید.

گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش می‌آید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمی‌کند و به اشتباه سوار خودروی دیگری می‌شود و پس از مدتی متوجه این اشتباه می‌شود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقت‌گیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

  • از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.

ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.

لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟

  • قبل از رسیدن به مبدا
  • قبل از سوار شدن مسافر
  • قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد

برخی از کاربران راننده تصور می‌کنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی می‌شود.

هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کرده‌اید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.

لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟

  • هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
  • انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
  • امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین

در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که می‌شد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر می‌رود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۹۶ دیدگاه)

  1. کلی بنزیین بسوزونیم کلی وقت بزاریم بعد مسافر کنسل میکنه ،اسنپ هیچ کاری نمیکنه چون همیشه مسافر براش مهمتره

  2. کلی بنزیین بسوزونیم کلی وقت بزاریم بعد مسافر کنسل میکنه ،اسنپ هیچ کاری نمیکنه چون همیشه مسافر براش مهمتره

  3. سلام خدمت همکاران
    به نظر من اسنپ باید به مسافر ها هم اموزش دهد که هر موقع ماشین به مبدا رسید جلوی در حاضر باشند نه اینکه ۵ دقیقه منتظر بمانیم و هیچ هزینه اضافی به ما پرداخت نشود باید برای این موضوع هم فکری شود

  4. سلام خدمت همکاران
    به نظر من اسنپ باید به مسافر ها هم اموزش دهد که هر موقع ماشین به مبدا رسید جلوی در حاضر باشند نه اینکه ۵ دقیقه منتظر بمانیم و هیچ هزینه اضافی به ما پرداخت نشود باید برای این موضوع هم فکری شود

  5. لطفا برای لغو سفرها توسط مسافرین،مخصوصا در زمان رسیدن به مقصد فکری کنید
    ضمنا اکثر مسافرین بنده طی چند ماه اخیر بخصوص در سطح کرج متاسفانه ماسک نمی‌زنند که این مسئله باعث کمتر کار کردن من در این ایام شده، آیتم مسافر ماسک نزده بود رو هم خیلی استفاده کردم که دیگه خودم خسته شدم

  6. لطفا برای لغو سفرها توسط مسافرین،مخصوصا در زمان رسیدن به مقصد فکری کنید
    ضمنا اکثر مسافرین بنده طی چند ماه اخیر بخصوص در سطح کرج متاسفانه ماسک نمی‌زنند که این مسئله باعث کمتر کار کردن من در این ایام شده، آیتم مسافر ماسک نزده بود رو هم خیلی استفاده کردم که دیگه خودم خسته شدم

  7. لغو سفر خیلی زیاد شده مسافرها دارن اذییت میکنند.لطفآشمارهایی که دویاسه بار سفر رالغو کردند جریمه سفر فکر کنم بهترین راه باشه.متشکرم خسته نباشید

  8. لغو سفر خیلی زیاد شده مسافرها دارن اذییت میکنند.لطفآشمارهایی که دویاسه بار سفر رالغو کردند جریمه سفر فکر کنم بهترین راه باشه.متشکرم خسته نباشید

  9. قبل از شروع حرکت مقصد را از مسافر بپرسیم بسیار عالی خب بعدش؟ اگر اشتباه بود تکلیف چیه؟ خودتون هم میدونید مسافر برای اینکه کرایه کمتری بده مقصدشو کوتاه تر انتخاب میکنه. حاضر به اصلاح هم نیستن و میگن ما بلد نیستیم یا ما سرچ کردیم خود نرم افزار اینو اوردا

  10. قبل از شروع حرکت مقصد را از مسافر بپرسیم بسیار عالی خب بعدش؟ اگر اشتباه بود تکلیف چیه؟ خودتون هم میدونید مسافر برای اینکه کرایه کمتری بده مقصدشو کوتاه تر انتخاب میکنه. حاضر به اصلاح هم نیستن و میگن ما بلد نیستیم یا ما سرچ کردیم خود نرم افزار اینو اوردا

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00