یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز میشود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث میشود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.
سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.
قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:
- مشخصات مسافر را از او بپرسید.
گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش میآید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمیکند و به اشتباه سوار خودروی دیگری میشود و پس از مدتی متوجه این اشتباه میشود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقتگیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.
- از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.
ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.
لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟
- قبل از رسیدن به مبدا
- قبل از سوار شدن مسافر
- قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد
برخی از کاربران راننده تصور میکنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفهجویی میکنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی میشود.
هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کردهاید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟
- هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
- انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
- امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین
در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که میشد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر میرود.




لطفا خواهشا همانطور که از راننده انتظار یک راننده دارید از مسافر هم انتظار مسافربودن داشته باشید مسافر هنوز سوار نشده میگه عجله کنید دیرم شده متاسفانه راننده دچار استرس اظطراب میشه بسیار خطر آفرین هم برای راننده هم برای مسافر. راننده کلی مقصد طی میکنه به مبدا میرسه مسافر لغو میکنه راننده دوباره سرگردان میشه
لطفا خواهشا همانطور که از راننده انتظار یک راننده دارید از مسافر هم انتظار مسافربودن داشته باشید مسافر هنوز سوار نشده میگه عجله کنید دیرم شده متاسفانه راننده دچار استرس اظطراب میشه بسیار خطر آفرین هم برای راننده هم برای مسافر. راننده کلی مقصد طی میکنه به مبدا میرسه مسافر لغو میکنه راننده دوباره سرگردان میشه
سلام خدمت همکاران گرامی و تیم اسنپ
بعضی مسافر ها برای راحتی خودشان اقدام به گرفتن ماشین برای حمل بسته ویا بار می کنند که این کار هم بر خلاف قوانین اسنپ است و هم مقرون به صرفه نیست چون بیشتر اوقات مسافر کرایه را به طرف مقابل حواله میدهد و اون طرف با مدت زمان زیادی کرایه را پرداخت می کند پس همکاران گرامی از پذیرفتن بار یا بسته خودداری کنید در صورت مشاهده لغو سفر را بزنید و گزینه مغایرت با قوانین اسنپ را بزنید
سلام خدمت همکاران گرامی و تیم اسنپ
بعضی مسافر ها برای راحتی خودشان اقدام به گرفتن ماشین برای حمل بسته ویا بار می کنند که این کار هم بر خلاف قوانین اسنپ است و هم مقرون به صرفه نیست چون بیشتر اوقات مسافر کرایه را به طرف مقابل حواله میدهد و اون طرف با مدت زمان زیادی کرایه را پرداخت می کند پس همکاران گرامی از پذیرفتن بار یا بسته خودداری کنید در صورت مشاهده لغو سفر را بزنید و گزینه مغایرت با قوانین اسنپ را بزنید
لطفا در مورد لغو از طرف مسافر یه فکری بکنید ما کلی مسیر رو تو ترافیک و کوچه های کم عرض طی میکنیم بعد لغو میشه !
لطفا در مورد لغو از طرف مسافر یه فکری بکنید ما کلی مسیر رو تو ترافیک و کوچه های کم عرض طی میکنیم بعد لغو میشه !
یکی از مشکلات گرفتن ماشین ازسمت مسافراز شرکتهای دیگروعدم لغو ازسوی مسافراست که بالطبع راننده باید علرغم طی مسیروترافیک وصرف وقت جریمه هم ازسمت شرکت رامتحمل بشودکه بایدچاره ای اندیشیده شودسپاس
یکی از مشکلات گرفتن ماشین ازسمت مسافراز شرکتهای دیگروعدم لغو ازسوی مسافراست که بالطبع راننده باید علرغم طی مسیروترافیک وصرف وقت جریمه هم ازسمت شرکت رامتحمل بشودکه بایدچاره ای اندیشیده شودسپاس
سلام خداقوت خدمت تمامی همکاران عزیزبله همکاران درست گفتن برای لغوسفر ازسمت مسافر حتمی یه فکری کنید ممنون
سلام خداقوت خدمت تمامی همکاران عزیزبله همکاران درست گفتن برای لغوسفر ازسمت مسافر حتمی یه فکری کنید ممنون