آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

بهترین زمان برای لمس دکمه «مسافر سوار شد»

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز می‌شود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث می‌شود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.

سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.

قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:

  • مشخصات مسافر را از او بپرسید.

گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش می‌آید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمی‌کند و به اشتباه سوار خودروی دیگری می‌شود و پس از مدتی متوجه این اشتباه می‌شود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقت‌گیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

  • از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.

ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.

لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟

  • قبل از رسیدن به مبدا
  • قبل از سوار شدن مسافر
  • قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد

برخی از کاربران راننده تصور می‌کنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی می‌شود.

هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کرده‌اید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.

لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟

  • هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
  • انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
  • امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین

در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که می‌شد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر می‌رود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۹۶ دیدگاه)

  1. باسلام درصورت امکان برای مسافرانی که سفیرباکلی زحمت وترافیک به مبد میرسد ومسافرخیلی راحت سفررالغومیکند چاره ای بیاندیشید ممنون میشیم

  2. باسلام درصورت امکان برای مسافرانی که سفیرباکلی زحمت وترافیک به مبد میرسد ومسافرخیلی راحت سفررالغومیکند چاره ای بیاندیشید ممنون میشیم

  3. سلام وقت بخیر بنده هم بابت لغو سفر اعتراض دارم لطفا دستور بررسی بفرمایید دضمن بعضی موقع در نقشه اسنپ فاصله مسافر به خودرو دوکیلومتر نشان داده می شود وقتی انتخاب سفر انجام می شود فاصله مسافر بیش از چهار کیلومتر می باشد لذا این سفر برای راننده زیانده می باشد لطف بفرمایید تو گزینه های سفر مانند گذشته یه ایکون باز کنید بعنوان مسیر دور می باشد که رانندها بتوانند لغو سفر کنند حداقل جریمه نشوند با سپاس فراوان

  4. سلام وقت بخیر بنده هم بابت لغو سفر اعتراض دارم لطفا دستور بررسی بفرمایید دضمن بعضی موقع در نقشه اسنپ فاصله مسافر به خودرو دوکیلومتر نشان داده می شود وقتی انتخاب سفر انجام می شود فاصله مسافر بیش از چهار کیلومتر می باشد لذا این سفر برای راننده زیانده می باشد لطف بفرمایید تو گزینه های سفر مانند گذشته یه ایکون باز کنید بعنوان مسیر دور می باشد که رانندها بتوانند لغو سفر کنند حداقل جریمه نشوند با سپاس فراوان

  5. با سلام خدمت اسنپ
    ضمن تشکر از زحمات شما برای آسایش ما
    خواهش میکنم فکری برای لغو سفر از طرف مسافر بکنید
    خدارو خوش نمیاد من از بعد از طی نه دقیقه کلی مسیر سربالایی و توقف در ایستگاه تاکسی دربند بعد از چند بار زنگ زدن به مسافردر طول مسیر تا مبدا.مسافر جواب میده و میگه بچه ها اشتباه گرفتن حالا مگه چی شده و گوشیرو قطع می‌کنه و حتی سفر را هم لغو نمیکنه.بخدا این درست نیست در طول روز بیشتر از پنج بار این اتفاق میوفته خواهش میکنم فکری بکنید خیلی بده خیلی
    ممنون از شرکت اسنپ

  6. با سلام خدمت اسنپ
    ضمن تشکر از زحمات شما برای آسایش ما
    خواهش میکنم فکری برای لغو سفر از طرف مسافر بکنید
    خدارو خوش نمیاد من از بعد از طی نه دقیقه کلی مسیر سربالایی و توقف در ایستگاه تاکسی دربند بعد از چند بار زنگ زدن به مسافردر طول مسیر تا مبدا.مسافر جواب میده و میگه بچه ها اشتباه گرفتن حالا مگه چی شده و گوشیرو قطع می‌کنه و حتی سفر را هم لغو نمیکنه.بخدا این درست نیست در طول روز بیشتر از پنج بار این اتفاق میوفته خواهش میکنم فکری بکنید خیلی بده خیلی
    ممنون از شرکت اسنپ

  7. من از عوامل اسنپ در باره راهنمایی تشکر میکنم، ولی متاسفانه حرف دوست عزیزمان را قبول میکنم، وصحت دارد خواهشا در موردلغو سفر از طرف مسافر ی فکری بکنید ما می‌رسیم به مبدا مسافر سفر را لغو میکندوباید این همه راه را برگردیم.

  8. من از عوامل اسنپ در باره راهنمایی تشکر میکنم، ولی متاسفانه حرف دوست عزیزمان را قبول میکنم، وصحت دارد خواهشا در موردلغو سفر از طرف مسافر ی فکری بکنید ما می‌رسیم به مبدا مسافر سفر را لغو میکندوباید این همه راه را برگردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00