آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

بهترین زمان برای لمس دکمه «مسافر سوار شد»

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز می‌شود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث می‌شود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.

سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.

قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:

  • مشخصات مسافر را از او بپرسید.

گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش می‌آید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمی‌کند و به اشتباه سوار خودروی دیگری می‌شود و پس از مدتی متوجه این اشتباه می‌شود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقت‌گیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

  • از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.

ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.

لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟

  • قبل از رسیدن به مبدا
  • قبل از سوار شدن مسافر
  • قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد

برخی از کاربران راننده تصور می‌کنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی می‌شود.

هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کرده‌اید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.

لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟

  • هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
  • انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
  • امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین

در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که می‌شد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر می‌رود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۹۶ دیدگاه)

  1. یفکری برای لغو کردن سفر از طرف مسافر هم بکنید توی این ترافیک و وضعیت بد کوچه و خیابون راننده تا مبدا میره بعدش سفرو لغو میکنن بنظرم بعد از قبول سفر تا یه تایم محدود اجازه لغو کردن رو به مسافر بدین
    ممنون

  2. یفکری برای لغو کردن سفر از طرف مسافر هم بکنید توی این ترافیک و وضعیت بد کوچه و خیابون راننده تا مبدا میره بعدش سفرو لغو میکنن بنظرم بعد از قبول سفر تا یه تایم محدود اجازه لغو کردن رو به مسافر بدین
    ممنون

  3. درارتباط با رفتار نامناسبی که ازطرف مسافر به راننده امتیاز داده می شود لازم است که اسنپ پیگیر بوده واز راننده توضیح بخواهد وصحبتهای راننده را هم مورد توجه قرار دهدویک طرفه نباشد .
    خانم بعد از سوارشدن کیسه زباله را تاخروجی اپارتمان اورده وازراننده می خواهد تا توقف کند وکیسه زباله را درسطل بگذارد وبوی نامطبوع زباله در فضای ماشین می پیچد وبا اعتراض راننده مسافر می گوید وظیفته چطوری باید برخورد شود.
    که امتیاز رفتار نامناسب براش ثبت نشه.

  4. درارتباط با رفتار نامناسبی که ازطرف مسافر به راننده امتیاز داده می شود لازم است که اسنپ پیگیر بوده واز راننده توضیح بخواهد وصحبتهای راننده را هم مورد توجه قرار دهدویک طرفه نباشد .
    خانم بعد از سوارشدن کیسه زباله را تاخروجی اپارتمان اورده وازراننده می خواهد تا توقف کند وکیسه زباله را درسطل بگذارد وبوی نامطبوع زباله در فضای ماشین می پیچد وبا اعتراض راننده مسافر می گوید وظیفته چطوری باید برخورد شود.
    که امتیاز رفتار نامناسب براش ثبت نشه.

  5. مساله مهمی که مشاهده می شود
    دادن امتیاز به راننده هست که بعضی هابه عمد ویا عدم اگاهی امتیاز کم می دهند .به نظر من اسنپ بایستی با این موارد تماس گرفته وبررسی کند علت ان چی بوده وکتبا وپیامکی به اطلاع راننده برسد.

  6. مساله مهمی که مشاهده می شود
    دادن امتیاز به راننده هست که بعضی هابه عمد ویا عدم اگاهی امتیاز کم می دهند .به نظر من اسنپ بایستی با این موارد تماس گرفته وبررسی کند علت ان چی بوده وکتبا وپیامکی به اطلاع راننده برسد.

  7. این آموزش هم به مسافر داده شود:
    ۱_درانتخاب مبدا دقت شود چون دیده شده که در ثبت لوکیشن خوب عمل نمی کنند ومشکلاتی برای راننده ایجاد می شود.
    ۲-هزینه را ان لاین پرداخت کنند.
    ۳_مشاهده شده برای پرداخت کرایه ازراننده می خوان جلوی عابر بانک توقف کنند ومدت ۱۰ دقیقه زمان می بره تا پول دریافت کنند وحاضر به درخواست توقف هم نمی کنند.

  8. این آموزش هم به مسافر داده شود:
    ۱_درانتخاب مبدا دقت شود چون دیده شده که در ثبت لوکیشن خوب عمل نمی کنند ومشکلاتی برای راننده ایجاد می شود.
    ۲-هزینه را ان لاین پرداخت کنند.
    ۳_مشاهده شده برای پرداخت کرایه ازراننده می خوان جلوی عابر بانک توقف کنند ومدت ۱۰ دقیقه زمان می بره تا پول دریافت کنند وحاضر به درخواست توقف هم نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00