آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

بهترین زمان برای لمس دکمه «مسافر سوار شد»

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز می‌شود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث می‌شود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.

سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.

قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:

  • مشخصات مسافر را از او بپرسید.

گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش می‌آید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمی‌کند و به اشتباه سوار خودروی دیگری می‌شود و پس از مدتی متوجه این اشتباه می‌شود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقت‌گیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

  • از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.

ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.

لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟

  • قبل از رسیدن به مبدا
  • قبل از سوار شدن مسافر
  • قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد

برخی از کاربران راننده تصور می‌کنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی می‌شود.

هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کرده‌اید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.

لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟

  • هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
  • انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
  • امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین

در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که می‌شد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر می‌رود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۹۶ دیدگاه)

  1. ببخشید ولی وقتی لغو سفر توسط راننده با جریمه همراهه
    اشتباه مسافرم باید راننده به جون بخره.
    مسافت تا مبدا چی میشه
    اگه نشه به نقطه پین شده مقصد استناد کرد پس باید به چی استناد کرد
    این مسافر هست که باید پلاک ماشین رو چک کنه
    راننده حتی اسم مسافرم گاها نمیدونه. شما فکر میکنید هزینه سفرها اونقدرها هست که راننده از این ضررها جشم پوشی کنه. اگه نمیدونین بدونین خیر نیست.
    این وظیفه مسافره که پلاک ماشین رو چک کنه‌.این وظیفه مسافره که مقصد رو به درستی وارد کنه
    و این وظیفه اسنپه که این اموزشها رو به مسافر بده

  2. ببخشید ولی وقتی لغو سفر توسط راننده با جریمه همراهه
    اشتباه مسافرم باید راننده به جون بخره.
    مسافت تا مبدا چی میشه
    اگه نشه به نقطه پین شده مقصد استناد کرد پس باید به چی استناد کرد
    این مسافر هست که باید پلاک ماشین رو چک کنه
    راننده حتی اسم مسافرم گاها نمیدونه. شما فکر میکنید هزینه سفرها اونقدرها هست که راننده از این ضررها جشم پوشی کنه. اگه نمیدونین بدونین خیر نیست.
    این وظیفه مسافره که پلاک ماشین رو چک کنه‌.این وظیفه مسافره که مقصد رو به درستی وارد کنه
    و این وظیفه اسنپه که این اموزشها رو به مسافر بده

  3. سلام روز بخیر، لطفا راننده ومخصوصا ماشینی که دراسنپ فعالیت میکند،هر۶ماه یکبار عکس گرفته وبه مرکز اعلام نماید،تابررسی شود ،من بارها دیده ام که ماشین ،بدرد اوراقی میخورد تااستفاده .لطفا باجان مردم بازی نکنید.یه سری افراد شغلشان ،همین اسنپ است .نکته دوم مسافری که کنسل میکنه ،وقتی به مقصد رسیدیم ،جریمش کنیدتا دیگه شوخی بیجا نکند،وهمچنین برعکسش.ممنون

  4. سلام روز بخیر، لطفا راننده ومخصوصا ماشینی که دراسنپ فعالیت میکند،هر۶ماه یکبار عکس گرفته وبه مرکز اعلام نماید،تابررسی شود ،من بارها دیده ام که ماشین ،بدرد اوراقی میخورد تااستفاده .لطفا باجان مردم بازی نکنید.یه سری افراد شغلشان ،همین اسنپ است .نکته دوم مسافری که کنسل میکنه ،وقتی به مقصد رسیدیم ،جریمش کنیدتا دیگه شوخی بیجا نکند،وهمچنین برعکسش.ممنون

  5. درود خدا بر شما، بارها شده مسافر جهت ارسال کالا و حتی لوازم آلوده و کثیف درخواست اسنپ داده و پس از معطلی در مبدا ، انتظار حمل لوازم بدون حضور مسافر را دارد و حاضر به لغو سفر خود نیست و یا حتی شده پس از لحظاتی از سفر ، کاغذی به بنده داده که برو به این مقصد و تحویل بده و با توجه به عدم اطمینان به این بسته ها و مسافر خاطی ، بنده حاضر به پذیرش این سفر نشده و مجبور لغو سفر از طرف خود شدم و لطفا به مسافران گوشزد کنید . الان هم در اسفند ماه هستیم و اوج این قضایا

  6. درود خدا بر شما، بارها شده مسافر جهت ارسال کالا و حتی لوازم آلوده و کثیف درخواست اسنپ داده و پس از معطلی در مبدا ، انتظار حمل لوازم بدون حضور مسافر را دارد و حاضر به لغو سفر خود نیست و یا حتی شده پس از لحظاتی از سفر ، کاغذی به بنده داده که برو به این مقصد و تحویل بده و با توجه به عدم اطمینان به این بسته ها و مسافر خاطی ، بنده حاضر به پذیرش این سفر نشده و مجبور لغو سفر از طرف خود شدم و لطفا به مسافران گوشزد کنید . الان هم در اسفند ماه هستیم و اوج این قضایا

  7. سلام
    باعرض خسته نباشید
    آیا فکر نمی کنید کرایه ها نسبت به مسافت و هزینه های بالای خودرو منصفانه نیستند.!؟!آیا وقت آن نرسیده که کرایه ها همراه با تورم تغییرکنند تا راننده ای که شغل دیگری ندارد و تنها را درآمدش همینه، با این کرایه ها خرج ماشینش هم در نمیاد چ رسد به مخارج زندگی…. بهتر آنست که برای این مشکل چاره ای بیاندیشید تا قبل از اینکه رانندگان خودشان چاره ایی بیاندیشند… سپاس ودستمریزاد به همه رانندگان شریف و زحمتکش تاکسی‌های اینترنتی

  8. سلام
    باعرض خسته نباشید
    آیا فکر نمی کنید کرایه ها نسبت به مسافت و هزینه های بالای خودرو منصفانه نیستند.!؟!آیا وقت آن نرسیده که کرایه ها همراه با تورم تغییرکنند تا راننده ای که شغل دیگری ندارد و تنها را درآمدش همینه، با این کرایه ها خرج ماشینش هم در نمیاد چ رسد به مخارج زندگی…. بهتر آنست که برای این مشکل چاره ای بیاندیشید تا قبل از اینکه رانندگان خودشان چاره ایی بیاندیشند… سپاس ودستمریزاد به همه رانندگان شریف و زحمتکش تاکسی‌های اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00