آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

بهترین زمان برای لمس دکمه «مسافر سوار شد»

یکی از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، که باعث افزایش کیفیت سفرها و بالارفتن امتیاز می‌شود، ثبت به موقع مراحل سفر است. ثبت درست و به موقع مراحل سفر باعث می‌شود نیازی به تماس با کارشناسان پشتیبانی نداشته باشید و از هدر رفتن وقت خودتان و مسافر جلوگیری کنید.

سفرهای اسنپی سه مرحله دارد، «به مبدأ رسیدم»، «مسافر سوار شد» و «پایان سفر» که باید هر یک به موقع و در زمان خودش ثبت شود.

قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» این موارد را بررسی کنید:

  • مشخصات مسافر را از او بپرسید.

گاهی اوقات به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و خودروهای اسنپی پیش می‌آید که مسافر شماره پلاک را بررسی نمی‌کند و به اشتباه سوار خودروی دیگری می‌شود و پس از مدتی متوجه این اشتباه می‌شود، قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد» و پیش از شروع حرکت از درست بودن مشخصات مسافر مطمئن شوید.به این نکته توجه کنید که لغو سفر در این وضعیت بسیار وقت‌گیر است. پس با یک بررسی ساده پیش از حرکت از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

  • از درست بودن مقصد مسافر مطمئن شوید.

ممکن است برخی از مسافران مقصد را به اشتباه روی نقشه انتخاب کرده باشند. قبل از شروع حرکت و لمس دکمه «مسافر سوار شد» مقصد را از مسافر بپرسید و پس از اطمینان از صحیح بودن مقصد انتخابی سفر را شروع کنید.

لمس دکمه «مسافر سوار شد» در چه مواقعی اشتباه است؟

  • قبل از رسیدن به مبدا
  • قبل از سوار شدن مسافر
  • قبل از اطمینان از درست بودن نام مسافر و مقصد

برخی از کاربران راننده تصور می‌کنند با ثبت پشت سرهم مراحل سفر، در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند ولی این فکر اشتباه است و علاوه براینکه خلاف قوانین اسنپ است باعث بروز مشکلات زیاد و اتلاف وقت کاربر راننده و کارشناسان پشتیبانی می‌شود.

هرگز پیش از رسیدن به مبدا و سوار شدن مسافر و اطمینان از اینکه مسافر خودتان را سوار کرده‌اید دکمه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.

لمس نکردن به موقع دکمه مسافر سوار شد چه عواقبی دارد؟

  • هدر رفتن زمان کسب درآمد کاربر راننده
  • انتظار برای لغو سفر از طرف پشتیبانی
  • امکان مسدود شدن حساب کاربری به دلیل نقض قوانین

در صورتی که مسافر اشتباهی سوار شده باشد، مجبورید سفر را لغو کنید و زمانی را که می‌شد صرف افزایش درآمد شود برای لغو سفر و انتظار برای پذیرفتن سفر دیگری هدر می‌رود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۹۶ دیدگاه)

  1. سلام علیرضا انشالله که مسافرهای پول دقیقه واسنپ کرایه هر جای رو درست پرداخت یه صلوات بفرستین

  2. سلام علیرضا انشالله که مسافرهای پول دقیقه واسنپ کرایه هر جای رو درست پرداخت یه صلوات بفرستین

  3. سلام وخسته نباشید ازکارمنداناسنپ کاش قبل از ثبتنام کاربران اموزش لازم رابرای رانندگاه بگذاریدتابه مشکل برخورد نکنن چون بنده یک ماهاست کاربرم غیر فعال شده است هرچه با تیم پشتیبانی تماس میگیرم جواب درستی نشنیدم خواهش میکنم که کاربری بنده را وصل کنید باتشکر

  4. سلام وخسته نباشید ازکارمنداناسنپ کاش قبل از ثبتنام کاربران اموزش لازم رابرای رانندگاه بگذاریدتابه مشکل برخورد نکنن چون بنده یک ماهاست کاربرم غیر فعال شده است هرچه با تیم پشتیبانی تماس میگیرم جواب درستی نشنیدم خواهش میکنم که کاربری بنده را وصل کنید باتشکر

  5. باسلام وخسته نباشید ازمدیریت اسنپ من یکی از رانندگان اسنپ هستم روزی که ثبتنام کردم هیچ اموزش ازطرف نمایندگان شمادر شهرستان ندیدم ومنجربه اشتباه کارکردن من شد وبهمین دلیل کاربر من غیر فعال شده است وهرچه میکنم وصل نشده است خواهش میکنم که کاربری مراوصل کنید

  6. باسلام وخسته نباشید ازمدیریت اسنپ من یکی از رانندگان اسنپ هستم روزی که ثبتنام کردم هیچ اموزش ازطرف نمایندگان شمادر شهرستان ندیدم ومنجربه اشتباه کارکردن من شد وبهمین دلیل کاربر من غیر فعال شده است وهرچه میکنم وصل نشده است خواهش میکنم که کاربری مراوصل کنید

  7. هفت یا هشت ماه پیش به علت بیماری نتوانستم به فعالیت خود ادامه داده و در رحتل استراحت پزشکی بودم ک خوشبختانه یک ماهی میشه ک حال و احوالم خوبه و میخواستم مجدد شروع به کتر کنم ک دیدم با اینکه بنده چند ماهی نبودم و کار نکردم حسابم مسدود شده الان هم موندم چ کاری باید انجام بدم…

    1. بهروز عزیز- لطفا با پشتیبانی تمس بگیرید تا دلیل مسدودی رو بهتون اعلام کنند و راهنمایی های لازم رو دریافت کنید

  8. هفت یا هشت ماه پیش به علت بیماری نتوانستم به فعالیت خود ادامه داده و در رحتل استراحت پزشکی بودم ک خوشبختانه یک ماهی میشه ک حال و احوالم خوبه و میخواستم مجدد شروع به کتر کنم ک دیدم با اینکه بنده چند ماهی نبودم و کار نکردم حسابم مسدود شده الان هم موندم چ کاری باید انجام بدم…

    1. بهروز عزیز- لطفا با پشتیبانی تمس بگیرید تا دلیل مسدودی رو بهتون اعلام کنند و راهنمایی های لازم رو دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00