
یکی از مزایای استفاده از اسنپ در سفرهای درونشهری، آرامش و امنیتی است که مسافران در خودروی کاربران راننده تجربه میکنند. در همین راستا میدانیم که باید با مسافران، رفتار خوبی داشته باشیم. اما گاهی مرز رفتار بد با مسافر برای برخی کاربران راننده روشن و مشخص نیست. رفتار سهوی ممکن است برای همه رخ بدهد، مهم این است که آگاهانه موجب رنجش همسفرمان نشویم. تاثیر تجربه ناخوشایند برای کاربران مسافر اسنپ، موجب میشود آنها کاربران راننده را یکسان ارزیابی کنند. این تصور، منجر به کمتر شدن سفرهای اسنپی کاربران میشود. این اتفاق روی درآمد روزانهی شما تاثیر مستقیم خواهد گذاشت و باید جلوی رخ دادن آن را گرفت.
اما رفتار درست با مسافر شامل چه مواردی میشود:
وقتشناس باشید
هر کاربر رانندهای با وقتشناس بودن میتواند تصویر مثبتی از خود به نمایش بگذارد. برای وقت مسافرها ارزش قائل باشید و سر موقع به مبدا برسید. این نکته نشاندهندهی احترام شما به مسافر است. گاهی پیش میآید که بنزین خودرو حین سفر تمام میشود. در چنین مواقعی مسافر معمولا ناراحت میشود؛ زیرا در اثر این اتفاق دیر به مقصد میرسد. کاربران راننده حرفهای تکتک سفرها را با آمادگی کامل شروع میکنند و نداشتن بنزین، یکی از مثالهای بارز عدم آمادگی است.
احترام را در تمام جوانب رعایت کنید
یک رانندهی خوب و حرفهای سعی میکند ابتدا مسافرش را بشناسد و مطابق سلیقه و خواستهی او رفتار کند. بعضی از رانندهها تنها بر اساس یک شناخت کلی که از مسافرهای قبلی دارند، کار در اسنپ را شروع میکنند. اما واقعیت این است که فعالیت به عنوان کاربر رانندهی اسنپ با کار به عنوان مسافربر شخصی تفاوتهای زیادی دارد. کاربران مسافر اسنپ میتوانند به نحوهی برخورد شما امتیاز بدهند و همین امتیاز روی میزان دریافت درخواستهای سفر تاثیر میگذارد. به همین دلیل، نوع برخورد و رفتار کاربر راننده دائما زیر ذرهبین است و حتی گفتن یک کلمهی ناشایست میتواند بر امتیاز او تاثیر منفی بگذارد. باید سعی کنید هم در گفتار و هم در رفتار دقیق باشید.
طبق خواستهی مسافر عمل کنید
برخی خواستههای مسافران غیرمنطقی است. مثلا اگر مسافر درخواست کرد مسیر ورود ممنوع را طی کنید، مجاز به انجام چنین کاری نیستید. اما در صورتی که از شما خواست موزیک را قطع کنید یا کمی شیشهها را پایین بدهید، این یک درخواست کاملا منطقی است و نیاز است تا مطابق خواستهی مسافر رفتار کنید. تعامل با مسافری که درون خودروی شما نشسته، رفتاری حرفهای است که کاربران راننده اسنپ معمولا آن را رعایت میکنند.
بعضی از رانندگان اسنپ خیلی بی ادب هستند و اصلا سلام کردن بلد نیستند. من هم حسابی امتیاز کم می کنم.
سلام چندوقت پیش طرح گذاشته بودن من رفتم پاداش همکاری را واریز نکردن تماس گرفتم پشتیبان گفت سفرغیرواقعی بود.یعنی چی؟مگه شما اطلاعات سفرهاروندارین ک این حرف رو میزنین
سلام من طبق سلیقه وخواست مسافررفتارمیکنم فکرهم نمیکنم تاحالاکسی نمره منفی داده باشه ولی امتیازم پایین اومده چرا؟
سلام احمد جان
امتیاز شما، میانگین ۱۵ امتیاز آخری است که از مسافرین گرفتید.
با سلام
آقا جدیدا مسافرا یاد گرفتن مسیرو نزدیک میزنن که کرایه کمتر بدن بعدم میگن تو نقشه پیدا نمیکرد یه مسافت طولانی باید ببریشون
سلام سعید جان
در صورتی که در حین سفر با تغییراتی اعم از تغییر مقصد، توقف و … رو به رو شدید، یا از دکمه بازنگری قیمت استفاده کنید
و یا در حضور مسافر با پشتیبانی تماس بگیرید
من روزی ۲۰ هزار تومان بنزین میزنم خدا شاهده و اینکه با کمیسیون واقعا من درآمدم خیلی پایین میاد حساب کنید با این لوازم گران و بیمه و لاستیک و غیره خودتون و وجدانتون قضاوت کنید
سلام به مسافرها تذکر بدهید همانطور ک مارانندها براشون احترام میزاریم آنها نیز رعایت کنند درخواست ک میدن بعدش لغو نکنن وزودتردر مبدا حاضر بشن
سلام.برنامه مسافراسنپ کمبودهای زیادی دعرد،ازقبیل تعدادمسافر،میزان ساک یابار،
کاش میشد مقدار مسافتمون رو روزانه ببینیم
کیلومتر ماشینتو صبحها که شروع بکار میکنی صفر کن اخر کارت میفهمی چقد راه رفتی همیشه خودم اینکارو میکنم خانم دهقانی امتحان کن یبار اینو بدک نیست دقیق میفهمی چقد راه رفتی تو روز.٪