
یکی از مزایای استفاده از اسنپ در سفرهای درونشهری، آرامش و امنیتی است که مسافران در خودروی کاربران راننده تجربه میکنند. در همین راستا میدانیم که باید با مسافران، رفتار خوبی داشته باشیم. اما گاهی مرز رفتار بد با مسافر برای برخی کاربران راننده روشن و مشخص نیست. رفتار سهوی ممکن است برای همه رخ بدهد، مهم این است که آگاهانه موجب رنجش همسفرمان نشویم. تاثیر تجربه ناخوشایند برای کاربران مسافر اسنپ، موجب میشود آنها کاربران راننده را یکسان ارزیابی کنند. این تصور، منجر به کمتر شدن سفرهای اسنپی کاربران میشود. این اتفاق روی درآمد روزانهی شما تاثیر مستقیم خواهد گذاشت و باید جلوی رخ دادن آن را گرفت.
اما رفتار درست با مسافر شامل چه مواردی میشود:
وقتشناس باشید
هر کاربر رانندهای با وقتشناس بودن میتواند تصویر مثبتی از خود به نمایش بگذارد. برای وقت مسافرها ارزش قائل باشید و سر موقع به مبدا برسید. این نکته نشاندهندهی احترام شما به مسافر است. گاهی پیش میآید که بنزین خودرو حین سفر تمام میشود. در چنین مواقعی مسافر معمولا ناراحت میشود؛ زیرا در اثر این اتفاق دیر به مقصد میرسد. کاربران راننده حرفهای تکتک سفرها را با آمادگی کامل شروع میکنند و نداشتن بنزین، یکی از مثالهای بارز عدم آمادگی است.
احترام را در تمام جوانب رعایت کنید
یک رانندهی خوب و حرفهای سعی میکند ابتدا مسافرش را بشناسد و مطابق سلیقه و خواستهی او رفتار کند. بعضی از رانندهها تنها بر اساس یک شناخت کلی که از مسافرهای قبلی دارند، کار در اسنپ را شروع میکنند. اما واقعیت این است که فعالیت به عنوان کاربر رانندهی اسنپ با کار به عنوان مسافربر شخصی تفاوتهای زیادی دارد. کاربران مسافر اسنپ میتوانند به نحوهی برخورد شما امتیاز بدهند و همین امتیاز روی میزان دریافت درخواستهای سفر تاثیر میگذارد. به همین دلیل، نوع برخورد و رفتار کاربر راننده دائما زیر ذرهبین است و حتی گفتن یک کلمهی ناشایست میتواند بر امتیاز او تاثیر منفی بگذارد. باید سعی کنید هم در گفتار و هم در رفتار دقیق باشید.
طبق خواستهی مسافر عمل کنید
برخی خواستههای مسافران غیرمنطقی است. مثلا اگر مسافر درخواست کرد مسیر ورود ممنوع را طی کنید، مجاز به انجام چنین کاری نیستید. اما در صورتی که از شما خواست موزیک را قطع کنید یا کمی شیشهها را پایین بدهید، این یک درخواست کاملا منطقی است و نیاز است تا مطابق خواستهی مسافر رفتار کنید. تعامل با مسافری که درون خودروی شما نشسته، رفتاری حرفهای است که کاربران راننده اسنپ معمولا آن را رعایت میکنند.
با سلام لطفا به مسافران اسنپی تذکر دهید سرویس اینترنتی برای به مقصد رساندن مسافر است نه حمل بار که مثل وانت بارشان را حمل نماید
شما راننده تونو بخاطر گزارشهای جعلی
مسافری مسدود میکنید،اینقدر به مسافرها بها ندید.
آفرین بر شما .این ها همه درد و دل ما بود که گفتی و امیدواریم که ترتیب اثر داده وتوجه شود
با سلام
لطفا به مسافرا یه طوری حالی کنید که وقتی درخواست میدن اماده باشن راننده معطل نشه
سلام شما تا ده دقیقه موظف هستید منتظر باشید
سلام.من خودم به شخصه مسافر داشتم چند بار زنگ زده و بالاخره بعد از ۲۰ دقیقه اومده.خوب اینجوری تعداد درخواست روزانه کمتری میشه قبول کرد و درآمد کمتری داشت.تازه اگه بالاخره بیان . بارها بودن مسافرهایی که آخرش نیومدن
طیب الله انفسکم
مسافری داشتم قبول سرویس کردم طبق تایم لوکیشن ۷دقیقه تامقصد راه بودساعت شش ونیم بعدازظهر. اوج ترافیک با لوکیشن باتوجه با مسیر یاب رسیدم بهش ودرحین رسیدن به مسافر زنگ زدم وگفتم ۷دقیقه ه ای میرسم قبول کرد خلاصه رسیدم اومد جلوی ماشین گفت سفر لغو میکنم گفتم باشه روزی رو خدا میده بنزین لیتری سه هزارتومن به استرس رسیدن به توی مسافر واصطلاک ماشین واگذر کردم به خداوند حداقل بااین حرفها دلمسبک میشه یاعلی
با عرض سلام به تظرمن هم کرایه ها منصفانه نیست وهم طریقه سهمیه سوخت اگه مثل تاکسیهای شهری سهمیه بنزین ماهانه به کارت سوخت رانندگان واریز بشه خیلی بهتره و راننده بدون دغدغه میره بنزین میزنه نیاز نیست که تو پمپ بنزین جهت استفاده ازاعتبار سوخت هم التماس جایگاه داران پمپ بنزین بکنه و هم اینکه علاف بشه برای بنزین زدن
سلام درود برشما جناب محمدی فرد عزیز حرفات کاملا درست و بجاست حرف دل تمام راننده اسنپی ها رو زدی
سلام یه مورد دیگه درباره مسیر یابها نرم افزار اسنپ که کلا هنگه رو ی نرم افزار ویز هم که خدا رو شکر تا بخواد باز بشه مسافر به مقصد رسیده لطفا این ایراد رو بر طرف کنید مسیر یابهای داخلی که کلا ورود ممنوع هستن سفیر رو به خیابانهایی راهنمایی میکنه که یک طرفه است
با سلام من به عنوان یک سفیر میخوام بدونم چرا اسنپ کلا یک طرفه به قاضی میره و همه حق رو به مسافر میده بدون اینکه اصلا توجه کنه که چه اتفاقی افتاده فقط بلدن تا مسافر ناراضیه امتیاز راننده رو بیارن پایین
سلام قدرت الله عزیز
صرفا یک امتیاز پایین از یک مسافر باعث کاهش شما امتیاز شما نمیشه. امتیاز شما میانگین ۱۵ امتیاز آخریست که از مسافرین گرفته اید.