پشتیبانی آنلاین

چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟

کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنند. با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسش‌ها تکراری است. یعنی پرسش‌های کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در بسیاری از مواقع، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی نخواهد داشت. چرا که گاهی اوقات با خط‌های شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر می‌ماند. در حالی که روش‌های جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ‌ سوالات کاربران راننده وجود دارد.


ساده‌ترین راه برای دریافت خدمات پشتیبانی

کاربران راننده اسنپ با ورود به اپلیکیشن رانندگان می‌توانند به سادگی به خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشند. برای این منظور کافی است در صفحه اصلی، گزینه «پشتیبانی» موجود در سمت چپ پایین را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه شما به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید.

در قسمت بالایی صفحه جدید، درخواست‌های قبلی نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید درخواست‌های فعال خود را با لمس گزینه «درخواست‌های فعال» مشاهده کنید. با ورود به این قسمت، درخواست‌هایی که هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند با عنوان «در انتظار پاسخ» و درخواست‌های پاسخ داده شده با عنوان «پاسخ داده شده» قابل مشاهده است. در انتهای این صفحه نیز می‌توانید درخواست‌های قبلی و غیرفعال خود را بررسی کنید.

در صفحه اصلی پشتیبانی، پایین درخواست‌های فعال، برخی سوالات پرتکرار که مورد نظر کاربران راننده بوده است نمایش داده می‌شود. همچنین در بخش انتهایی صفحه‌، سوالات و مسائل، به تفکیک موضوع دسته‌بندی شده‌اند.

به عنوان مثال شما در این قسمت دسته‌بندی‌هایی مانند، «سفر»، «مالی» و «مشکلات برنامه» یا «حساب‌ کاربری» را مشاهده می‌کنید. پس از انتخاب دسته‌بندی، سوالات متداولِ همان دسته برای شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب سوال مشخص، جزئیات بیشتری درباره این موضوع مشاهده خواهید کرد. در صورتی که از سوالات پر تکرار به پاسخ سوال خود نرسیدید، امکان ثبت درخواست وجود دارد که می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسنپ شما را راهنمایی خواهند کرد.


همچنین با توجه به ماهیت مشکل، روی برخی دسته‌بندی‌ها، امکان تماس با پشتیبانی برای شما فراهم شده است.

در برخی دسته‌بندی‌ها نیز کاربران راننده می‌توانند بدون ایجاد درخواست یا برقراری تماس، فقط با مطالعه راهنمایی‌های انجام شده، مشکل خود را حل کنند.

راه‌های گوناگون برای استفاده از خدمات پشتیبانی

اسنپ در هر شرایطی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، خدمات پشتیبانی را برای کاربران راننده فراهم کرده است. شما عزیزان با استفاده از همه بسترهای ارتباطی امکان رسیدن به پاسخ سوالات خود را خواهید داشت.

کاربران راننده می‌توانند برای مشاهده صفحه سوالات متداول به وب‌سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنند. این صفحه از اینجا قابل مشاهده است.

همچنین پشتیبانی آنلاین در وب سایت باشگاه رانندگان اسنپ به نشانی Club.snapp.ir فعال است. شما می‌توانید سوالات و مسائل مورد نظر خود در دسته‌های مشخص مانند آموزش اپلیکیشن رانندگان،نحوه استفاده از سامانه سماس،نحوه استفاده از سهمیه سوخت و خدمات و تسهیلات باشگاه رانندگان را با کارشناسان مطرح کنند.


برای استفاده از این قابلیت، نصب به‌روزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

guest
66 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
محمد حسین
محمد حسین
13 شهریور 1399 20:25

محمد حسین باعرض سلام بسیار عالی بااین کار بسیاری از مشکلات حل میشود ممنون از شما۰۹۱۲۷۱۳۸۴۴۰

فقیه
فقیه
13 شهریور 1399 20:15

عالیه

خدرلو
خدرلو
13 شهریور 1399 19:33

عالی.بود.سپاس

فرزاد محقق
فرزاد محقق
13 شهریور 1399 15:16

خیلی خیلی خوبه عالیه ممنون از مدیریت اسنپ😍

داود دلیر
داود دلیر
13 شهریور 1399 15:07

عالی بود استفاده کردم

علیرضاکریمی
علیرضاکریمی
13 شهریور 1399 14:05

خوبه

مجید
مجید
13 شهریور 1399 14:03

عالی بود

دانیال
دانیال
13 شهریور 1399 13:44

عالیه

وهاب نمازی
وهاب نمازی
13 شهریور 1399 12:51

با سلام وخسته نباشید خیلی عالیه فقط پاداش تشویقیها چرا به روز پرداخت نمی شود

محمد حسین قدیملو
محمد حسین قدیملو
13 شهریور 1399 12:15

سلام عالیه فقط یک سوال برای ورود به برنامه سماس کد امنیتی لازمه کد را چگونه تهیه نمایم متشکرم

66
0
لطفا دیدگاه خود را ثبت کنیدx
()
x