آموزش رانندگانویدیو اسنپ

صفر تا صد استفاده از مسیریاب در سفرهای اسنپی!

هنگام قبول سفرهای اسنپی، لزوم استفاده از مسیریاب به شدت احساس می‌شود. زمانی که می‌خواهید به مبدا مسافر برسید یا وقتی می‌خواهید مسافر را به مقصد مورد نظرش برسانید، بهتر است از مسیریاب استفاده کنید.

استفاده از مسیریاب باعث صرفه‌جویی در زمان و در نهایت موجب افزایش درآمد خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با مزایای استفاده از مسیریاب در سفرهای اسنپی و نحوه کار با آن همراه ما باشید.

مزایای استفاده از مسیریاب

استفاده از مسیریاب هنگام انجام سفرهای اسنپی مزایای مختلفی دارد که عبارتند از:

  • صرفه‌جویی در زمان
  • انجام سفر بدون معطلی در ترافیک
  • کاهش استهلاک خودرو
  • افزایش درآمد
  • کاهش مصرف بنزین
  • کاهش چشمگیر خطا هنگام رانندگی

آموزش کار با مسیریاب

پس از قبول سفر، گزینه «مسیریابی» در پایین صفحه نمایش داده می‌شود. پیش از شروع سفر، آن را لمس کنید تا بهترین مسیر به شما نمایش داده شود.

این کار را پس از رسیدن به محل مبدا و سوار شدن مسافر نیز انجام دهید. همچنین پیشنهاد می‌شود پس از مسیریابی گوشی را روی پایه قرار دهید!


آموزش ویدیویی کار با مسیریاب


مزایای کار با مسیریاب از دید کاربران راننده

کاربران راننده تجربیات مختلفی از کار با مسیریاب دارند. در این ویدیو مزایای استفاده از این قابلیت از زبان شما عزیزان بیان شده است.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۳۲۹ دیدگاه)

  1. باسلام. لطفا اگه امکان داره ی پیامی واسه مسافر تو اپلیکیشن مسافر قراربدید که هشدار بده بهشون راننده رو زیاد اسیر نکن بااین اوضاع گرونی بنزین صف شلوغ گاز. ممنون

  2. با سلام
    ضمن عرض خسته نباشید…
    خواهشمندم قیمت کلیه مسیرهای اعم از نزدیک و طولانی به نسبت دوهزار تا ۵ هزار افزایش دهید.
    در غیر اینصورت بیشتر اوقات احساس سو استفادگی در بین راننده ها صورت میگیره.
    سفر اخر دیروز بنده سه هزار تومان بوده که اگر مشاهده بکنید اوج بی انصافی بوده ؛نسبت به طی مسیر.
    لطفا به زودی شاهد ترتیب اثر کرایه ها باشیم.
    متشکر که پیگیری میکنید.

  3. سلام .. ایکاش فاصله ی تا مبدا روی اپلیکیشن استپ درج شود چون گاهی روی نقشه نزدیک به نظر میاد ولی بعداز قبول درخواست می فهمیم باید طول یک اتوبان رو دور بزنیم تا به مبدا برسیم و این اصلا بصرفه نیست .

  4. سلام. متاسفانه، بعضی، ازمسافران، طلبکار انه، بامابرخورد مکنندانگا به، انسانیت، بدهکار نند؟

    1. من با اظهارات آقای حمید گماری موافق هستم بعضی از مسافرین خواسته های از ما میخوان که غیرمنطقی و خلاف قوانین میباشد ووقتی که آن را انجام نمیدهیم امتیاز منفی میدن و اسنب هم فورا از امتیاز ما کسر میکند

      1. سلام علی رضا جان

        امتیاز شما، میانگین ۱۵ امتیاز آخری است که از مسافرین گرفتید.

  5. من خودم به مسافر احترام میذارم.اما درجایی میبینم مسافر آن را به ضعف تعبیر میکند .وپاسخ احترام را با بد اخلاقی میدهد لطفا به مسافرین هم هشدار لازم رابدهید تادوطرف منتفع بشوند

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00