تسویه در لحظه اسنپ قابلیتی بسیار کاربردی برای رانندگان است. در واقع یکی از مزایای اصلی فعالیت در اسنپ، درآمد تضمین شده و تسویهحساب بهموقع آن است. اسنپ از آغاز فعالیت خود عملیات تسویه حساب را بهصورت روزانه، با کاربران راننده انجام داده است.
در حال حاضر تسویه حساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام میشود. با استفاده از امکان «تسویه حساب در لحظه»، شما کاربر راننده عزیز در هر ساعتی از شبانهروز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید.
برای آشنایی بیشتر با این قابلیت و نحوه کار با آن همراه ما باشید!
جهت راحتی بیشتر کاربران راننده، قابلیت «تسویه در لحظه» به اپلیکیشن رانندگان اسنپ اضافه شده است.
شرایط استفاده از قابلیت «تسویه حساب اسنپ رانندگان در لحظه»
شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» به شرح زیر است:
- وارد کردن شماره شبا بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه
لیست بانکهای تسویه در لحظه اسنپ عبارتند از:
بانکهای طرف قرارداد: ملی، سپه، پاسارگاد، شهر، صادرات، سامان، ملت، پارسیان، آینده، کشاورزی،رفاه، رسالت
توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمیشود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمیکند.
- لازم است موجودی شما کمتر از حد مجاز نباشد. (موجودی همواره باید بیش از ۱۰ هزار تومان باشد.)
- روزانه حداکثر ۵ بار و تا سقف یک میلیون تومان امکان برداشت لحظهای وجود دارد.
آموزش نحوه انجام «تسویه حساب در لحظه اسنپ»
عبارت «موجودی» در صفحه اول اپلیکیشن رانندگان را لمس کنید.
اکنون میزان موجودی قابل برداشت به شما نمایش داده میشود. در صورت تمایل به تسویهحساب، عبارت «تسویه در لحظه» را لمس و سپس «تأیید» را انتخاب کنید.
مبلغ موردنظر تا ۵ دقیقه بعد به حساب شما واریز میشود.
در صورتی که تمایلی به تسویهحساب لحظهای ندارید، کلید تنظیمات را لمس کنید و نوع تسویهحساب را به حالت «تسویه روزانه» تغییر دهید.
در صورتی که حساب بانکی شما جزو بانکهای طرف قرارداد اسنپ نباشد، استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» امکانپذیر نیست. با لمس گزینه «تغییر شماره شبا» اطلاعات حساب خود در یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را وارد کنید.
نتیجهگیری
تسویه در لحظه اسنپ یکی از ویژگیهای این برنامه است که امکان دریافت کارکرد را در هر زمانی که راننده بخواهد ممکن کرده است. فرقی ندارد چه ساعتی از شبانهروز باشد، همه رانندگان میتوانند در هر زمان نسبت به دریافت کارکرد حساب خود اقدام کنند.
شما کاربر راننده عزیز باید محدودیتهای بانکی را در نظر داشته باشید. همه بانکها امکان تسویه در لحظه را ندارند. برخی از بانکها هم برای تسویه محدودیتهای زمانی در طول شبانهروز دارند که در این مطلب بهتمامی این موارد پرداختهایم. اگر پس از خواندن تمام اطلاعات این مطلب سؤال دیگری ذهن شما را درگیر کرده، در قسمت دیدگاهها سؤالات خود را ثبت کنید. نظر مثبت یا منفی خود درباره اطلاعات این صفحه را هم میتوانید در همین صفحه (قسمت پایین) ثبت نمایید.
برای همه شما عزیزان سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم. برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید.
همچنین برای یادگیری کار با قابلیتهای مختلف اپلیکیشن رانندگان، به صفحه آموزش رانندگان باشگاه مراجعه کنید.
سؤالات متداول
۱) چگونه تسویه در لحظه اسنپ را فعال کنیم؟
برای تسویه در لحظه کافی است پس از باز کردن اپلیکیشن خود، روی گزینه موجودی بزنید. در صفحهای که باز میشود با فعالسازی گزینه تسویه در لحظه این قابلیت برای شما فعال میشود. در صورت تمایل به تغییر این حالت هم میتوانید دوباره وضعیت را به تسویه روزانه تغییر دهید.
۲) چرا گزینه تسویه در لحظه اسنپ نمیاد؟
تسویه در لحظه اسنپ محدودیتهایی دارد. برای مثال اگر به سقف تعداد درخواست تسویه حساب در لحظه توجه نکنید، ممکن است در برخی موارد امکان انجام آن برایتان وجود نداشته باشد.
۳) در چه مواقعی با پیغام «امکان تسویه در لحظه برای شما وجود ندارد.» مواجه میشویم؟
اگر از سقف مجاز پرداخت یا تعداد تسویه در لحظه در طول شبانهروز رد شده باشید امکان تسویه در لحظه برایتان وجود نخواهد داشت.
۴) سقف تسویه در لحظه اسنپ چقدر است؟
روزانه حداکثر ۵ بار و تا سقف یک میلیون تومان امکان تسویه لحظهای اسنپ وجود دارد.
با سلام گزینه تسویه در لحظه اینجانب غیر فعال شده است لطفا در اسرع وقت رسیدگی کنید
سلام خسته نباشیدمن تسویه درلحظه بوده ولی ترکنش سفربرام انجام نشده دیگه ازلحظه درش اوردم کردمش روزانه ولی ترکنش سفرهام چی میشه به حسابم نیومدن لطفا پیگیری کنینن
سلام محمود عزیز
برای پیگیری درخواست خود میتوانید از طریق تیک های پشتیبانی داخل برنامه اقدام نمایید.
سلام . تسویه روزانه و لحظه ای ندارم
سلام تسویه در لحظه برای من فعال هست و بدون مشکل مبلغ به حسابم واریز میشه.با تشکر از اسنپ
سلام تازه ثبت نام کردم و اسنپ برام فعال شده میخواستم بدونم کوییک ساده جزو اکوپلاس هست؟
سلام ایمان عزیز
لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی و دوره ای بررسی میشود و برای شما فعال خواهد شد.موفق باشید.
درسته.عابیست
سلام مسافر به بنده کرایه را نقدا پرداخت کرده حال من چگونه درصدم را به شرکت پرداخت کنم تا بدهکار نباشم. سپاسگزار از راهنمایی شما
سلام رحمان عزیز
کمیسیون از اعتبار شما کسر خواهد شد .
با تشکر
سلام ببخشید من درخواست رفع مسدودیت حسابم داشتم
سلام سعید عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام و عرض ادب
موجودی اسنپم پریده به کارت عابرم هم اضافه نشده لطفاً پیگیری بفرمایید
سلام اکبر عزیز
برای پیگیری درخواست خود میتوانید از طریق تیک های پشتیبانی داخل برنامه اقدام نمایید.
چرا اعتبار من کم میشه ولی به حسابم واریز نمیشه لطفاً جهت عودت وجه کمک کنید ممنون میشم
سلام علیرضا عزیز
برای پیگیری درخواست خود میتوانید از طریق تیک های پشتیبانی داخل برنامه اقدام نمایید.