تسویه در لحظه اسنپ قابلیتی بسیار کاربردی برای رانندگان است. در واقع یکی از مزایای اصلی فعالیت در اسنپ، درآمد تضمین شده و تسویهحساب بهموقع آن است. اسنپ از آغاز فعالیت خود عملیات تسویه حساب را بهصورت روزانه، با کاربران راننده انجام داده است.
در حال حاضر تسویه حساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام میشود. با استفاده از امکان «تسویه حساب در لحظه»، شما کاربر راننده عزیز در هر ساعتی از شبانهروز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید.
برای آشنایی بیشتر با این قابلیت و نحوه کار با آن همراه ما باشید!
جهت راحتی بیشتر کاربران راننده، قابلیت «تسویه در لحظه» به اپلیکیشن رانندگان اسنپ اضافه شده است.
شرایط استفاده از قابلیت «تسویه حساب اسنپ رانندگان در لحظه»
شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» به شرح زیر است:
- وارد کردن شماره شبا بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه
لیست بانکهای تسویه در لحظه اسنپ عبارتند از:
بانکهای طرف قرارداد: ملی، سپه، پاسارگاد، شهر، صادرات، سامان، ملت، پارسیان، آینده، کشاورزی،رفاه، رسالت
توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمیشود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمیکند.
- لازم است موجودی شما کمتر از حد مجاز نباشد. (موجودی همواره باید بیش از ۱۰ هزار تومان باشد.)
- روزانه حداکثر ۵ بار و تا سقف یک میلیون تومان امکان برداشت لحظهای وجود دارد.
آموزش نحوه انجام «تسویه حساب در لحظه اسنپ»
عبارت «موجودی» در صفحه اول اپلیکیشن رانندگان را لمس کنید.
اکنون میزان موجودی قابل برداشت به شما نمایش داده میشود. در صورت تمایل به تسویهحساب، عبارت «تسویه در لحظه» را لمس و سپس «تأیید» را انتخاب کنید.
مبلغ موردنظر تا ۵ دقیقه بعد به حساب شما واریز میشود.
در صورتی که تمایلی به تسویهحساب لحظهای ندارید، کلید تنظیمات را لمس کنید و نوع تسویهحساب را به حالت «تسویه روزانه» تغییر دهید.
در صورتی که حساب بانکی شما جزو بانکهای طرف قرارداد اسنپ نباشد، استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» امکانپذیر نیست. با لمس گزینه «تغییر شماره شبا» اطلاعات حساب خود در یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را وارد کنید.
نتیجهگیری
تسویه در لحظه اسنپ یکی از ویژگیهای این برنامه است که امکان دریافت کارکرد را در هر زمانی که راننده بخواهد ممکن کرده است. فرقی ندارد چه ساعتی از شبانهروز باشد، همه رانندگان میتوانند در هر زمان نسبت به دریافت کارکرد حساب خود اقدام کنند.
شما کاربر راننده عزیز باید محدودیتهای بانکی را در نظر داشته باشید. همه بانکها امکان تسویه در لحظه را ندارند. برخی از بانکها هم برای تسویه محدودیتهای زمانی در طول شبانهروز دارند که در این مطلب بهتمامی این موارد پرداختهایم. اگر پس از خواندن تمام اطلاعات این مطلب سؤال دیگری ذهن شما را درگیر کرده، در قسمت دیدگاهها سؤالات خود را ثبت کنید. نظر مثبت یا منفی خود درباره اطلاعات این صفحه را هم میتوانید در همین صفحه (قسمت پایین) ثبت نمایید.
برای همه شما عزیزان سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم. برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید.
همچنین برای یادگیری کار با قابلیتهای مختلف اپلیکیشن رانندگان، به صفحه آموزش رانندگان باشگاه مراجعه کنید.
سؤالات متداول
۱) چگونه تسویه در لحظه اسنپ را فعال کنیم؟
برای تسویه در لحظه کافی است پس از باز کردن اپلیکیشن خود، روی گزینه موجودی بزنید. در صفحهای که باز میشود با فعالسازی گزینه تسویه در لحظه این قابلیت برای شما فعال میشود. در صورت تمایل به تغییر این حالت هم میتوانید دوباره وضعیت را به تسویه روزانه تغییر دهید.
۲) چرا گزینه تسویه در لحظه اسنپ نمیاد؟
تسویه در لحظه اسنپ محدودیتهایی دارد. برای مثال اگر به سقف تعداد درخواست تسویه حساب در لحظه توجه نکنید، ممکن است در برخی موارد امکان انجام آن برایتان وجود نداشته باشد.
۳) در چه مواقعی با پیغام «امکان تسویه در لحظه برای شما وجود ندارد.» مواجه میشویم؟
اگر از سقف مجاز پرداخت یا تعداد تسویه در لحظه در طول شبانهروز رد شده باشید امکان تسویه در لحظه برایتان وجود نخواهد داشت.
۴) سقف تسویه در لحظه اسنپ چقدر است؟
روزانه حداکثر ۵ بار و تا سقف یک میلیون تومان امکان تسویه لحظهای اسنپ وجود دارد.
سلام.خسته نباشید.باتوجه به اینکه شبای من بانک سامان هستش،موجودیم خیلی بیشتراز ۱۰۰۰۰ تومان هست،هنوز یک بارهم نتونستم از تسویه در لحظه استفاده کنم چونکه اصلا گزینه تسویه روزانه و تسویه در لحظه و علامت چرخ دنده رو صفحه من وجود نداره.
لطفا درست راهنماییم کنید و راهکار بدین نه مثل چند بار قبلی یه تومار بدرد نخور برام ارسال کنید
سلام حسابم بالای یک میلیون شده چطوری میشه برداشت کنم
حسابم بالای یک میلیون شده چطوری باید برداشت گنم
حسابم بالای یک میلیون شده چطوری برداشت کنم
حساب من با تشویقی بالای یک میلیون شده چطوری باید برداشت کنم
سلام پرداخت درلحظه زدم ام به حساب واریز نشده با پشتیبانی تماس گرفتم گفتند چت کنید
دوستان عزیزلطفا قبل سخن گفتن یکم حرف رو مزه مزه کنید بعد خود شیرینی کنید.کی گفته اسنپ باید همه رو آنلاین کنه؟؟؟؟ رو چه حساب میفرمایید نقدی به ضرر مسافر میشه؟؟؟ همیشه یه حرفی بزنید که بتونین راحت اثباتش کنید
به ضرر پسافر نمیشه و کاملا به ضرر راننده.حالا چرا؟ چون مسافر میگرده یه بهونه پیدا کنه امتیاز منفی بده.کرایه ها متأسفانه رند نیست که بطور مثال کرایه شده ۴۱.۵۰۰ و مسافر ۵۰ تومن میده.خب شما الان باید ۸،۵۰۰ برگردونید.مگه چقدر پول خرد دارین که بتونین همه سرویس های اینچنینی را ساپورت کنید.پس مجبورید ۴۰ تومن از مسافر بگیرید تا امتیاز منفی نده و نزنه درخواست مبلغ اضافی.پی این وسط کی ضرر کرد؟ راننده ای که کمیسیون ۴۱.۵۰۰ رو میده ولی ۴۰ تومن میگیره
چرا نباید آموزش داد که همهاعتباری پرداخت کنند؟؟؟ چون نصف بانک های طرف قرارداد اسنپ تسویه در لحظه (( ندارند )) و امکان داره شما فراموش کرده باشید کیف پول رو همراه خود آورده باشید.اونوقت پول بنزین رو از کجا میخوای بدی؟؟ اگر پنچر بکنی چی؟ و ده ها هزینه پیشبینی نشده دیگه.اونوقف تنها راه حلت اینه که کنار خیابون وایستی تا فرداش که شرکت بخواد باهات تسویه کنه.
مشکلات زیادی هست که نیاز به آموزش به مسافر داره.مثل تعداد سرنشین؛پرداخت ورودی اماکن؛تسویه پارکینگ و …. اگر با این توضیحات باز هم تاکید دارند دوستان که حتما باید اعتباری باشه هزارتا دلیل و منطق دیگه هم که بیارم فایده ای نداره.کسی که منطق داشته باشه همون دفعه اول که بگی متوجه میشی
سلام دیگه اسنپ شورش دراورده تصفیه درلحضه قطع کردن هیچ گونه رسیدگی هم نمیکنن ازفردامجبوریم بگیم کارت به کارت کنن راه دیگه برامون نگذاشتن
سلام ،لطفا به مسافرهای عزیز هم اموزش بدید بیشتر وقت ها مسافر کرایه را از کیف پول پرداخت میکند یا انلاین اما بخاطر اینکه بعد از اتمام سفر اولین صفحه امتیاز دهی به راننده نقاط منفی وضعف راننده بالا میاید براشون وبرای مسافر زیاد فرقی نمیکنه وبرا اینکه عجله دارن برا گرفت مجدد اسنپ یا بیرون امدن از برنامه بدون اینکه بدونن چه تاثیری داره امتیازی که به من راننده میده روی یکی از گزینه های منفی به دلیل اینکه اولین صفحه امتیاز دهی هست میزنن وبه ناحق بعد این همه زحمت خستگی به امید اینکه امتیاز مثبت باشه تا بتوانیم از امتیاز های اسنپ استفاده کنیم با کمال تعجب میبینیم که نمره منفی خوردیم اونم به ناحق فقط بخاطر اینکه مسافرهای عزیز عجله دارن یا اگاهی ندارن واینکه صفحه اول نمرات منفی را جلوی مسافر میذاره،لطفا لطفا صفحه های امتیاز دهی به راننده را برا مسافرها در دوصفحه جداگانه برنامه نویسی واجرا کنید وصفحه اول نقاط مثبت را بگذاریمیبینید بعد اینکار تمام رانندگان زحمت کش بالای پنج ستاره میشوند وبه حق واقعی خود میرسند اگر هم رانندگان اندک شمار که نقاط منفی دارن راحت میتواند به صفحه دوم بروند واعلام کنند لطفا اینکارا بکنید که به ناحق امتیازی از ما کم نشود به هرحال بهر امیدی کار میکنیم ممنون از شما
سلام لطفا به مسافر های عزیز هم اموزش بدید بیشتر وقت هامسافر انلاین پرداخت کرده یا از کیف پول مسافر کرایه پرداخت شده ولی یا برای ما رانندگان پیامک حاوی این مپضوع که درخواست مبلغ اضافی یا نقدی یا تطابق راننده گزارش میشود به دلیل اینکه موقعه امتیاز دادن به راننده حالا یا اینکه عجله دارن مسافر های عزیز یا اینکه میخوان صفحه امتیاز دهی سریع کنار بره ومجدد اسنپ بگیرن بدون دلیل روی یکی از گزینه ها میزنن تا فقط صفحه امتیاز دهی کنار بره و راننده هیچ دخالتی نداشته فقط اینکه از امتیازش کم میشود ،واینکه لطفا لطفا صفحه امتیاز دهی راجوری برنامه نویسی کنید که صفحه امتیاز های مثبت اول صفحه بیاید بعد اگر کسی ناراضی بود به صفحه امتیاز دهی منفی برود،میبینید که بعدش تمام امتیاز های رانندگان که به ناحق امتیاز کسر شده ازشون تمام بالای پنج ستاره مثبت میشوند لطفا اینکار را بکنید چون واقعا ما زحمت میکشیم اخر شب بجای امتیاز مثبت به ناحق از امتیاز کم میشود ممنون میشم رسیدگی کنید