آموزش رانندگان

چگونه از قابلیت «تسویه در لحظه اسنپ» استفاده کنیم؟

تسویه در لحظه اسنپ قابلیتی بسیار کاربردی برای رانندگان است. در واقع یکی از مزایای اصلی فعالیت در اسنپ، درآمد تضمین شده و تسویه‌حساب به‌موقع آن است. اسنپ از آغاز فعالیت خود عملیات تسویه حساب را به‌صورت روزانه، با کاربران راننده انجام داده است.

در حال حاضر تسویه حساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام می‌شود. با استفاده از امکان «تسویه حساب در لحظه»، شما کاربر راننده عزیز در هر ساعتی از شبانه‌روز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید.

برای آشنایی بیشتر با این قابلیت و نحوه کار با آن همراه ما باشید!

جهت راحتی بیشتر کاربران راننده، قابلیت «تسویه در لحظه» به اپلیکیشن رانندگان اسنپ اضافه شده است.


شرایط استفاده از قابلیت «تسویه حساب اسنپ رانندگان در لحظه»

شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» به شرح زیر است:

  • وارد کردن شماره شبا بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه

لیست بانک‌های تسویه در لحظه اسنپ عبارتند از:

بانک‌های طرف قرارداد: ملی، ملت، صادرات، تجارت، سپه، پاسارگاد، شهر، پارسیان، آینده، سامان، کشاورزی، رفاه ، رسالت، اقتصاد نوین، مسکن، بلوبانک و ویپاد

توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمی‌شود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمی‌کند.

  • لازم است موجودی شما کمتر از حد مجاز نباشد. (موجودی همواره باید بیش از ۱۰ هزار تومان باشد.)
  • روزانه حداکثر ۵ بار و تا سقف ۳ میلیون تومان امکان برداشت لحظه‌ای وجود دارد.


آموزش نحوه انجام «تسویه حساب در لحظه اسنپ»

عبارت «موجودی» در صفحه اول اپلیکیشن رانندگان را لمس کنید.

شروع مراحل فعالسازی قابلیت تسویه در لحظه
کلیک روی گزینه موجودی برای فعالسازی قابلیت تسویه در لحظه

اکنون میزان موجودی قابل برداشت به شما نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل به تسویه‌حساب، عبارت «تسویه در لحظه» را لمس  و سپس «تأیید» را انتخاب کنید.

مبلغ موردنظر تا ۵ دقیقه بعد به حساب شما واریز می‌شود.

در صورتی که تمایلی به تسویه‌حساب لحظه‌ای ندارید، کلید تنظیمات را لمس کنید و نوع تسویه‌حساب را به حالت «تسویه روزانه» تغییر دهید.

در صورتی که حساب بانکی شما جزو بانک‌های طرف قرارداد اسنپ نباشد، استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» امکان‌پذیر نیست. با لمس گزینه «تغییر شماره شبا» اطلاعات حساب خود در یکی از بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ را وارد کنید.


نتیجه‌گیری

تسویه در لحظه اسنپ یکی از ویژگی‌های این برنامه است که امکان دریافت کارکرد را در هر زمانی که راننده بخواهد ممکن کرده است. فرقی ندارد چه ساعتی از شبانه‌روز باشد، همه رانندگان می‌توانند در هر زمان نسبت به دریافت کارکرد حساب خود اقدام کنند.

شما کاربر راننده عزیز باید محدودیت‌های بانکی را در نظر داشته باشید. همه بانک‌ها امکان تسویه در لحظه را ندارند. برخی از بانک‌ها هم برای تسویه محدودیت‌های زمانی در طول شبانه‌روز دارند که در این مطلب به‌تمامی این موارد پرداخته‌ایم. اگر پس از خواندن تمام اطلاعات این مطلب سؤال دیگری ذهن شما را درگیر کرده، در قسمت دیدگاه‌ها سؤالات خود را ثبت کنید. نظر مثبت یا منفی خود درباره اطلاعات این صفحه را هم می‌توانید در همین صفحه (قسمت پایین) ثبت نمایید.

برای همه شما عزیزان سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم. برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید.

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

همچنین برای یادگیری کار با قابلیت‌های مختلف اپلیکیشن رانندگان، به صفحه آموزش رانندگان باشگاه مراجعه کنید.

 سؤالات متداول

 1) چگونه تسویه در لحظه اسنپ را فعال کنیم؟

 برای تسویه در لحظه کافی است پس از باز کردن اپلیکیشن خود، روی گزینه موجودی بزنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود با فعال‌سازی گزینه تسویه در لحظه این قابلیت برای شما فعال می‌شود. در صورت تمایل به تغییر این حالت هم می‌توانید دوباره وضعیت را به تسویه روزانه تغییر دهید.

 2) چرا گزینه تسویه در لحظه اسنپ نمیاد؟

 تسویه در لحظه اسنپ محدودیت‌هایی دارد. برای مثال اگر به سقف تعداد درخواست تسویه حساب در لحظه توجه نکنید، ممکن است در برخی موارد امکان انجام آن برایتان وجود نداشته باشد.

 3) در چه مواقعی با پیغام «امکان تسویه در لحظه برای شما وجود ندارد.» مواجه می‌شویم؟

 اگر از سقف مجاز پرداخت یا تعداد تسویه در لحظه در طول شبانه‌روز رد شده باشید امکان تسویه در لحظه برایتان وجود نخواهد داشت.

 4) سقف تسویه در لحظه اسنپ چقدر است؟

 روزانه حداکثر ۵ بار و تا سقف ۳ میلیون تومان امکان تسویه لحظه‌ای اسنپ وجود دارد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۱۴۲ دیدگاه)

  1. برا من اصلا طرحهای ویژه باز نمیشه و میگه کد ملی اشتباه هست و این حساب وجود ندارد
    چند دفعه هم زنگ زدم اسنپ وفقط میگن پیگیری میشه.ولی در عمل هیچ

  2. سلام و قت بخیر
    اگر امکانش هست اپلیکیشن راننده رو برای کاربر های ایفون امکان پذیر که بتونیم از تو سایت خود اسنپ دانلود کنید پول اضافه ماهی یک بار به این مارکت های ایرانی ندیم ممنون میشم .

  3. سلام خیلی ممنون از این کاری که انجام دادین بعضی وقتا موندم پول لازم داشتم این طرح به دادم رسیده

  4. سلام وقت بخیر.من مسافرام نقدی پرداخت کردن مبالغ سفر ها رو و اعتبار من منفی۳۳۰۰۰تومان شد.افزایش اعتبار میزنم برای پرداخت اینترنتی ،کدامنیتی نشون داده نمیشه برام ک پرداخت کنم اعتبار منفیمو.از طرفیم اسنپ بهم مسافر نمیده ممنون میشم راهنمائیم کنید ک باید چیکار کنم.با پشتیبانی هم تماس گرفتم و گفتم مشکلمو گفتن تا ۵دقیقه دیگه حل میشه مشکلت ولی ۲۴ساعت گذشته و هنوزم همین مشکلو دارم

  5. واقعا عالیه اگرتمام مسافران عزیزتوی این شرایط کرونا ازپرداخت وجه نقد خودداری میکردند.

  6. سلام خسته نباشید من دیروز سه طرح پاداشی داشتم یه ۱۷ سفر یه ۱۴ سفر و یه ۱۱ سفر که انجام دادم میخاستم ببینم کی واریز می شود با تشکر از زحمات شما

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00