
تسویه در لحظه اسنپ قابلیتی بسیار کاربردی برای رانندگان است. در واقع یکی از مزایای اصلی فعالیت در اسنپ، درآمد تضمین شده و تسویهحساب بهموقع آن است. اسنپ از آغاز فعالیت خود عملیات تسویه حساب را بهصورت روزانه، با کاربران راننده انجام داده است.
در حال حاضر تسویه حساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام میشود. با استفاده از امکان «تسویه حساب در لحظه»، شما کاربر راننده عزیز در هر ساعتی از شبانهروز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید.
برای آشنایی بیشتر با این قابلیت و نحوه کار با آن همراه ما باشید!
جهت راحتی بیشتر کاربران راننده، قابلیت «تسویه در لحظه» به اپلیکیشن رانندگان اسنپ اضافه شده است.
شرایط استفاده از قابلیت «تسویه حساب اسنپ رانندگان در لحظه»
شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» به شرح زیر است:
- وارد کردن شماره شبا بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه
لیست بانکهای تسویه در لحظه اسنپ عبارتند از:
بانکهای طرف قرارداد: ملی، ملت، صادرات، تجارت، سپه، پاسارگاد، شهر، پارسیان، آینده، سامان، کشاورزی، رسالت، اقتصاد نوین، بلوبانک و ویپاد
توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمیشود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمیکند.
- لازم است موجودی شما کمتر از حد مجاز نباشد. (موجودی همواره باید بیش از ۱۰ هزار تومان باشد.)
- روزانه حداکثر ۵ بار و تا سقف ۳ میلیون تومان امکان برداشت لحظهای وجود دارد.
آموزش نحوه انجام «تسویه حساب در لحظه اسنپ»
عبارت «موجودی» در صفحه اول اپلیکیشن رانندگان را لمس کنید.

اکنون میزان موجودی قابل برداشت به شما نمایش داده میشود. در صورت تمایل به تسویهحساب، عبارت «تسویه در لحظه» را لمس و سپس «تأیید» را انتخاب کنید.


مبلغ موردنظر تا ۵ دقیقه بعد به حساب شما واریز میشود.
در صورتی که تمایلی به تسویهحساب لحظهای ندارید، کلید تنظیمات را لمس کنید و نوع تسویهحساب را به حالت «تسویه روزانه» تغییر دهید.


در صورتی که حساب بانکی شما جزو بانکهای طرف قرارداد اسنپ نباشد، استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» امکانپذیر نیست. با لمس گزینه «تغییر شماره شبا» اطلاعات حساب خود در یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را وارد کنید.

نتیجهگیری
تسویه در لحظه اسنپ یکی از ویژگیهای این برنامه است که امکان دریافت کارکرد را در هر زمانی که راننده بخواهد ممکن کرده است. فرقی ندارد چه ساعتی از شبانهروز باشد، همه رانندگان میتوانند در هر زمان نسبت به دریافت کارکرد حساب خود اقدام کنند.
شما کاربر راننده عزیز باید محدودیتهای بانکی را در نظر داشته باشید. همه بانکها امکان تسویه در لحظه را ندارند. برخی از بانکها هم برای تسویه محدودیتهای زمانی در طول شبانهروز دارند که در این مطلب بهتمامی این موارد پرداختهایم. اگر پس از خواندن تمام اطلاعات این مطلب سؤال دیگری ذهن شما را درگیر کرده، در قسمت دیدگاهها سؤالات خود را ثبت کنید. نظر مثبت یا منفی خود درباره اطلاعات این صفحه را هم میتوانید در همین صفحه (قسمت پایین) ثبت نمایید.
برای همه شما عزیزان سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم. برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید.
همچنین برای یادگیری کار با قابلیتهای مختلف اپلیکیشن رانندگان، به صفحه آموزش رانندگان باشگاه مراجعه کنید.
سؤالات متداول
1) چگونه تسویه در لحظه اسنپ را فعال کنیم؟
برای تسویه در لحظه کافی است پس از باز کردن اپلیکیشن خود، روی گزینه موجودی بزنید. در صفحهای که باز میشود با فعالسازی گزینه تسویه در لحظه این قابلیت برای شما فعال میشود. در صورت تمایل به تغییر این حالت هم میتوانید دوباره وضعیت را به تسویه روزانه تغییر دهید.
2) چرا گزینه تسویه در لحظه اسنپ نمیاد؟
تسویه در لحظه اسنپ محدودیتهایی دارد. برای مثال اگر به سقف تعداد درخواست تسویه حساب در لحظه توجه نکنید، ممکن است در برخی موارد امکان انجام آن برایتان وجود نداشته باشد.
3) در چه مواقعی با پیغام «امکان تسویه در لحظه برای شما وجود ندارد.» مواجه میشویم؟
اگر از سقف مجاز پرداخت یا تعداد تسویه در لحظه در طول شبانهروز رد شده باشید امکان تسویه در لحظه برایتان وجود نخواهد داشت.
4) سقف تسویه در لحظه اسنپ چقدر است؟
روزانه حداکثر ۵ بار و تا سقف ۳ میلیون تومان امکان تسویه لحظهای اسنپ وجود دارد.




سلام به مسئولین اسنپ اگرمیشوداسنپ همکاری کندترین بهبودوشیک ترشدن خودروهای اسنپ ماشینهایی که مدل پایین هستندباوام دادن به راننده که بتواندبافروش خودرووگرفتن وام ماشین راتعویض ومدل بالا بگیرند هم برای راننده ومسافرخوبه وهم اسنپ میتوانندبهترخدمات بدهدبرای اسنپ باهمکاری بانک راحت میشوداین ایده رامحقق کردباآرزوی توفیق برای همه اجرکم عندالله
باسلام من که تسویه درلحظه رادارم باتشکرازریاست محترم اسنپ????????????
سلام
من امروز یه تسویه حساب با مشتری داشتم
گفت پول واریز کردم
اما به حساب اسنپی من اضافه نشد
با پشتیبانی تماس گرفت
گفت کیف پول مشکل داشته
تا ۲۴ ساعت درست میشه؟
سلاچرا وقتی عبارت موجودی رو میزنم بعد عبارت در تسویه در لحظه و روزانه برام بالا نمیاد
سلام ارادت من کیف پول را چجوری باید شارژ کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
تابه الان پولم درشبهای جمعه یعنی پنج شنبه شل جمعه مسافری که انلاین به حساب شرکت ریخته شدتاالان مبلغ سیصدهزارتومان درعرض یک ماه روزشنبه بایدبه حسابم میامدیافردایی صبح انتقالش میدادم میدیدم سیستم مبلغی نمانده ونمیتونم تراکنش انجام دهم.وپولم رفت وبرنگشت وتلفن زدم وپیگیرشدم ولی جواب قانع کننده ایی بهم داده نشده واخرین بارهمین پنج شنبه شب انلاین حساب کردمسافرولی صبح دیدم پولی نیست تاتراکنش انجام بدم.به کی بایدشکایت کنیم واس م اس بانکی من هم فعاله ولی هیچ پولی برنگشته.خواهش میکنم پیگیری بشه تاببینم شرکت برنداشته این پولهاکجارفته؟
باسلام حسابهای بانکی من تمامن مسدود شده به علت ضامن شدن شخصی از اشناها بانک تمامی حسابها رو بسته آیا امکان دادن شماره شبا فرزندم راهست بدهم تا تمام تسویه حساب اسنپ به حسابی که معرفی کردم واریز بشود تا حسابم ازاد شود برای ی مدت کوتاه تشکر راهنمایی کنید
با سلام چهار روز میشه تسویه آنی زدم ولی هنوز به حساب واریز نشده چرا همچین مشکلاتی هست
خوبه
سلام من از تاریخ۱۲/۷ تسویه در لحظه زدم از حساب کسر شده اما تا الان به حساب من واریز نشده چکار کنم چند بار هم با پشتیبانی تماس گرفتم اما باز خبری نشده