آموزش رانندگان

چگونه از قابلیت «تسویه در لحظه اسنپ» استفاده کنیم؟

تسویه در لحظه اسنپ قابلیتی بسیار کاربردی برای رانندگان است. در واقع یکی از مزایای اصلی فعالیت در اسنپ، درآمد تضمین شده و تسویه‌حساب به‌موقع آن است. اسنپ از آغاز فعالیت خود عملیات تسویه حساب را به‌صورت روزانه، با کاربران راننده انجام داده است.

در حال حاضر تسویه حساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام می‌شود. با استفاده از امکان «تسویه حساب در لحظه»، شما کاربر راننده عزیز در هر ساعتی از شبانه‌روز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید.

برای آشنایی بیشتر با این قابلیت و نحوه کار با آن همراه ما باشید!

جهت راحتی بیشتر کاربران راننده، قابلیت «تسویه در لحظه» به اپلیکیشن رانندگان اسنپ اضافه شده است.


شرایط استفاده از قابلیت «تسویه حساب اسنپ رانندگان در لحظه»

شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» به شرح زیر است:

  • وارد کردن شماره شبا بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه

لیست بانک‌های تسویه در لحظه اسنپ عبارتند از:

بانک‌های طرف قرارداد: ملی، ملت، صادرات، تجارت، سپه، پاسارگاد، شهر، پارسیان، آینده، سامان، کشاورزی، رسالت، اقتصاد نوین، بلوبانک و ویپاد

توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمی‌شود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمی‌کند.

  • لازم است موجودی شما کمتر از حد مجاز نباشد. (موجودی همواره باید بیش از ۱۰ هزار تومان باشد.)
  • روزانه حداکثر ۵ بار و تا سقف ۳ میلیون تومان امکان برداشت لحظه‌ای وجود دارد.


آموزش نحوه انجام «تسویه حساب در لحظه اسنپ»

عبارت «موجودی» در صفحه اول اپلیکیشن رانندگان را لمس کنید.

شروع مراحل فعالسازی قابلیت تسویه در لحظه
کلیک روی گزینه موجودی برای فعالسازی قابلیت تسویه در لحظه

اکنون میزان موجودی قابل برداشت به شما نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل به تسویه‌حساب، عبارت «تسویه در لحظه» را لمس  و سپس «تأیید» را انتخاب کنید.

مبلغ موردنظر تا ۵ دقیقه بعد به حساب شما واریز می‌شود.

در صورتی که تمایلی به تسویه‌حساب لحظه‌ای ندارید، کلید تنظیمات را لمس کنید و نوع تسویه‌حساب را به حالت «تسویه روزانه» تغییر دهید.

در صورتی که حساب بانکی شما جزو بانک‌های طرف قرارداد اسنپ نباشد، استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» امکان‌پذیر نیست. با لمس گزینه «تغییر شماره شبا» اطلاعات حساب خود در یکی از بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ را وارد کنید.


نتیجه‌گیری

تسویه در لحظه اسنپ یکی از ویژگی‌های این برنامه است که امکان دریافت کارکرد را در هر زمانی که راننده بخواهد ممکن کرده است. فرقی ندارد چه ساعتی از شبانه‌روز باشد، همه رانندگان می‌توانند در هر زمان نسبت به دریافت کارکرد حساب خود اقدام کنند.

شما کاربر راننده عزیز باید محدودیت‌های بانکی را در نظر داشته باشید. همه بانک‌ها امکان تسویه در لحظه را ندارند. برخی از بانک‌ها هم برای تسویه محدودیت‌های زمانی در طول شبانه‌روز دارند که در این مطلب به‌تمامی این موارد پرداخته‌ایم. اگر پس از خواندن تمام اطلاعات این مطلب سؤال دیگری ذهن شما را درگیر کرده، در قسمت دیدگاه‌ها سؤالات خود را ثبت کنید. نظر مثبت یا منفی خود درباره اطلاعات این صفحه را هم می‌توانید در همین صفحه (قسمت پایین) ثبت نمایید.

برای همه شما عزیزان سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم. برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید.

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

همچنین برای یادگیری کار با قابلیت‌های مختلف اپلیکیشن رانندگان، به صفحه آموزش رانندگان باشگاه مراجعه کنید.

 سؤالات متداول

 1) چگونه تسویه در لحظه اسنپ را فعال کنیم؟

 برای تسویه در لحظه کافی است پس از باز کردن اپلیکیشن خود، روی گزینه موجودی بزنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود با فعال‌سازی گزینه تسویه در لحظه این قابلیت برای شما فعال می‌شود. در صورت تمایل به تغییر این حالت هم می‌توانید دوباره وضعیت را به تسویه روزانه تغییر دهید.

 2) چرا گزینه تسویه در لحظه اسنپ نمیاد؟

 تسویه در لحظه اسنپ محدودیت‌هایی دارد. برای مثال اگر به سقف تعداد درخواست تسویه حساب در لحظه توجه نکنید، ممکن است در برخی موارد امکان انجام آن برایتان وجود نداشته باشد.

 3) در چه مواقعی با پیغام «امکان تسویه در لحظه برای شما وجود ندارد.» مواجه می‌شویم؟

 اگر از سقف مجاز پرداخت یا تعداد تسویه در لحظه در طول شبانه‌روز رد شده باشید امکان تسویه در لحظه برایتان وجود نخواهد داشت.

 4) سقف تسویه در لحظه اسنپ چقدر است؟

 روزانه حداکثر ۵ بار و تا سقف ۳ میلیون تومان امکان تسویه لحظه‌ای اسنپ وجود دارد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۱۴۶ دیدگاه)

  1. وجه خالص دریافتی من چگونه جمع آوری شده و به چه حسابی ریخته شده که در چهارده روز گذشته خالص دریافتی من کمتر از ارسالی از طرف شما است و چگونه حساب میشود.

  2. درود فراوان به تمامی همکاران عزیزم در تیم اسنپ هم بچه های پشتی بانی هم همکاران راننده یه پیش نهاد دارم بابت تصویه حسابی که شرکت انجام میده خوب میشه تو خود اپلی کیشن هم پیام بیاد واسه ما مثلا من الان چند روزه بانکی که شماره شبا دادم پیام نمیده یا ممکنه سیم کارت کسی که پیام بانک واسش میره به هر دلیلی قطع باشه اگه این اپشن هم اضافه بشه به نظر من یه کاره فوقعلاده مفیدی میتونه باشه در اخر همد تشکر بابت تمام زحمت هایی که متحمل میشید

  3. سلام.وخسته نباشید…آیااسنپ این قابلیتاداره که رانندگان راهم بیمه تامین اجتماعی کنه…سپاسگذارم…

  4. من بان پارسیان وارد کردم ولی گزینه تسویه در لحظه نمایش داده نمیشه فقط نمبلغ قابل برداشت نمایش داده میشه وگزینه تسویه درلحظه رو نشون نمیده

  5. سلام تسویه در لحظه زدم ولی با گذشت ۳ساعت هنوز به حسابم نیامده..بانکم ملی بوده و شبای من ثبت شده قبلا استفاده کردم

  6. باسلام وخسته نباشید.روزگذشته بعدازیکبارانجام تسویه درلحظه حساب کاربری اینجانب خودبخودتبدیل به تسویه روزانه شدوهرچه درتنظیمات سعی کردم نشدوپیام(تسویه درلحظه برای شماامکانپذیرنیست)ظاهر میشود.لطفابررسی فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00