آموزش رانندگان

شرایط و نحوه «تغییر مقصد» در سفرهای اسنپی

لیگ نوروزی

یکی از امکانات سفرهای اسنپی برای مسافران، امکان تغییر مقصد مورد نظر است. اما این تغییر باید با تایید کاربر راننده انجام شود. وقتی مقصد مورد نظر مسافر تغییر داشته باشد، این مورد از طریق اپلیکیشن راننده به اطلاع کاربر راننده می‌رسد و پس از پذیرفته شدن درخواست بازنگری در قیمت انجام می‌‌شود. در صورتی که مسافر بخشی از مسیر مورد نظر را طی کرده باشد می‌تواند از امکان تغییر مقصد استفاده کند. در چنین شرایطی هزینه سفر تا جایی که طی شده برای کاربر راننده محاسبه شده و باقی کرایه بر اساس مقصد جدید در نظر گرفته می‌شود.

در این مطلب قصد داریم جزئیات امکان تغییر مقصد سفر، و شرایطی را که مسافر می‌تواند مقصد جدید انتخاب کند، مرور کنیم.

چه زمانی مسافر می‌تواند مقصد خود را تغییر دهد؟


امکان تغییر مقصد برای مسافر پیش از سوار شدن امکان پذیر نیست. در واقع مسافر ابتدا باید سوار خودرو شده و راننده دکمه «مسافر سوار شد» را لمس کند. پس از این شرایط امکان تغییر مقصد با تایید کاربر راننده امکان‌پذیر است.

همچنین مسافر نمی‌تواند در سفرهای «رفت و برگشت» مقصد خود را تغییر دهد. مقصد در این سفرها همواره ثابت است. علاوه بر این، کاربران مسافر نمی‌توانند مقصد سفر خود را در سفرهایی با دو مقصد تغییر دهند. در ادامه فهرست شرایطی را که در آن مسافر امکان تغییر مقصد ندارد، مرور می‌کنیم:

  • مسافر پیش از سوار شدن نمی‌تواند مقصد خود را تغییر دهد.
  • امکان تغییر مقصد در سفرهای رفت و برگشت وجود ندارد.
  • سفرهایی با دو مقصد یا بیشتر امکان تغییر مقصد ندارند.
  • مسافران نمی‌توانند مقصد خود را در سفرهای بین شهری تغییر دهند.
  • امکان تغییر مقصد در سفرهایی که برای دیگران گرفته می‌شود وجود ندارد.
  • در سفرهای اسنپ‌باکس و اسنپ‌بایک، امکان تغییر در مقصد وجود ندارد.

کاربر راننده چگونه تغییرات مقصد سفر را تایید می‌کند؟

کاربران مسافری که همه شرایط لازم برای تغییر مقصد را داشته باشند بامراجعه به اپلیکیشن خود می‌توانند مقصد انتخابی را تغییر دهند در این شرایط، پس از انتخاب نهایی مقصد جدید، پیامی با عنوان «اطلاع به راننده» روی گوشی مسافر ظاهر می‌شود. مسافر با لمس دکمه «اطلاع‌ دادم» کاربر راننده را در جریان تغییرات قرار خواهد داد.

شرایط و نحوه «تغییر مقصد» در سفرهای اسنپی باشگاه رانندگان اسنپ


در این مرحله کاربر راننده پیامی در ارتباط با تغییر مقصد در اپلیکیشن راننده دریافت می‌کند. شما باید مقصد جدید و قیمت بازنگری شده را با دقت مرور کرده و در صورت تمایل دکمه «قبول می‌کنم» را لمس کنید. با پذیرفتن یا نپذیرفتن تغییر مقصد از سوی شما کاربر راننده، پیامی روی اپلیکیشن مسافر ظاهر شده و این تصمیم به اطلاع وی نیز خواهد رسید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۴۲ دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00