گاهی اوقات در سفرهای اسنپی شرایطی پیش میآید که کاربر راننده اسنپ حق دارد سفر را لغو کند. بهعنوانمثال ممکن است مبدأ یا مقصد از طرف مسافر بهاشتباه ثبت شده باشد. در چنین شرایطی سفرهای لغو شده بهصورت خودکار از طرف سیستم بررسی میشوند و اگر کاربر راننده شرایط لازم را داشته باشد، هزینه لغو سفر در لحظه به حساب اعتباری او واریز خواهد شد.
همه موارد لغو سفر بهصورت خودکار توسط سیستم محاسبه میشود و پس از تأیید، هزینه لغو سفر به کاربر راننده پرداخت میشود.
هنگام بررسی سفرهای لغو شده چه مواردی در نظر گرفته میشود؟
- میزان پیمایش شما تا مبدأ
- ثبت بهموقع مراحل سفر
- صرف زمان کافی انتظار برای مسافر
- بررسی دلایل لغو سفر در اپلیکیشن
در چه شرایطی کاربر راننده مشمول پرداخت هزینه لغو سفر میشود؟
درصورتیکه لغو سفرهای اسنپی در چارچوب قوانین اسنپ انجام نشود، ممکن است کاربر راننده مشمول پرداخت هزینه لغو سفر شود. در شرایط زیر هزینه لغو سفر از حساب اعتباری کاربر راننده کسر خواهد شد.
- میزان پیمایش کاربر راننده به سمت مبدأ به مقدار کافی نرسیده باشد.
- کاربر راننده قبل از رسیدن به مبدأ و زدن روی گزینه «به مبدأ رسیدم» سفر را لغو کرده باشد.
- کاربر راننده پس از حضور در مبدأ، مدت کافی منتظر مسافر نمانده و سفر را لغو کند.
- دلایل لغو سفر در اپلیکیشن توسط کاربر راننده بهدرستی انتخاب نشده باشد.
نکات مهم برای دریافت هزینه لغو سفر
- زمانی که به مبدأ مسافر رسیدید و روی دکمه «رسیدم به مبدأ» زدید، حتما مدتزمان کافی منتظر بمانید و درصورتیکه مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
- اگر مدتزمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر همچنان قصد انجام سفر داشت از او بخواهید در اپلیکیشن مسافر وارد قسمت «گزینههای سفر» شده و «توقف در مسیر» را انتخاب کرده و مدتزمان توقف را اعمال کند.
در صورت بروز هرگونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.
سلام اصلا کرایه ها صرف نمیکنن ماهم ماشینمون تو خیابونا داغون شده خرج لاستیک لنت ترمزش …. نمی تونیم کار کنیم دربیاریم ماشین هم گاز سوز نیست لطفا سهمیه بنزین و رسیدگی کنین
سلام اصلا کرایه ها صرف نمیکنن ماهم ماشینمون تو خیابونا داغون شده خرج لاستیک لنت ترمزش …. نمی تونیم کار کنیم دربیاریم ماشین هم گاز سوز نیست لطفا سهمیه بنزین و رسیدگی کنین
سلام بنده چند دفعه به مبدا رسیدم ومسافر سفرش را لغو نمود.با پشتیبانی تماس گرفتم وگویا شدم .ولی شما هیچ مبلغکنسلی بحسابم نزدیدهیچ حنی فکر نکنم دیگه پیگیر این لعوسفر از طرف مسافرهم نش ید ونمیشد فقط به مفع مسافر انجام وظیفخ میکنید نه ما کاربرها
سلام بنده چند دفعه به مبدا رسیدم ومسافر سفرش را لغو نمود.با پشتیبانی تماس گرفتم وگویا شدم .ولی شما هیچ مبلغکنسلی بحسابم نزدیدهیچ حنی فکر نکنم دیگه پیگیر این لعوسفر از طرف مسافرهم نش ید ونمیشد فقط به مفع مسافر انجام وظیفخ میکنید نه ما کاربرها
من وقتی به مبدا می رسم پیامک من رسیدم رومی فرستم اگرمسافر جواب داد ۴ دقیقه واگه جواب نداد ۲ دقیقه منتظر میمونم مبدا های دور روهم نمیرم
من وقتی به مبدا می رسم پیامک من رسیدم رومی فرستم اگرمسافر جواب داد ۴ دقیقه واگه جواب نداد ۲ دقیقه منتظر میمونم مبدا های دور روهم نمیرم
اگر مکان مشخص شده توسط مسافر در محدوده ای تابلو ای پارک مطلق ممنوع بود چیکار کنیم؟؟؟؟
اگر مکان مشخص شده توسط مسافر در محدوده ای تابلو ای پارک مطلق ممنوع بود چیکار کنیم؟؟؟؟
لطفا در اپلیکیشن قابلیتی ایجاد کنید که بعد از زدن ” به مبداء رسیدم ” شمارش معکوس ۵ دقیقه ای برای مسافر ظاهر شود که بعد از اتمام اون تایم ، به ازای هر دقیقه تاخیر ،خودکار به مبلغ اصلی کرایه سفر افزوده بشه .اینجوری هیشکی بیشتر از ۵ دقیقه تاخیر نمیکنند .
لطفا در اپلیکیشن قابلیتی ایجاد کنید که بعد از زدن ” به مبداء رسیدم ” شمارش معکوس ۵ دقیقه ای برای مسافر ظاهر شود که بعد از اتمام اون تایم ، به ازای هر دقیقه تاخیر ،خودکار به مبلغ اصلی کرایه سفر افزوده بشه .اینجوری هیشکی بیشتر از ۵ دقیقه تاخیر نمیکنند .