آموزش رانندگانآموزش

راهنمای دریافت حق کنسلی به‌صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

گاهی اوقات در سفرهای اسنپی شرایطی پیش می‌آید که کاربر راننده اسنپ حق دارد سفر را لغو کند. به‌عنوان‌مثال ممکن است مبدأ یا مقصد از طرف مسافر به‌اشتباه ثبت شده باشد. در چنین شرایطی سفرهای لغو شده به‌صورت خودکار از طرف سیستم بررسی می‌شوند و اگر کاربر راننده شرایط لازم را داشته باشد، هزینه لغو سفر در لحظه به حساب اعتباری او واریز خواهد شد.

همه موارد لغو سفر به‌صورت خودکار توسط سیستم محاسبه می‌شود و پس از تأیید، هزینه لغو سفر به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

هنگام بررسی سفرهای لغو شده چه مواردی در نظر گرفته می‌شود؟

  • میزان پیمایش شما تا مبدأ
  • ثبت به‌موقع مراحل سفر
  • صرف زمان کافی انتظار برای مسافر
  •  بررسی دلایل لغو سفر در اپلیکیشن

در چه شرایطی کاربر راننده مشمول پرداخت هزینه لغو سفر می‌شود؟

درصورتی‌که لغو سفرهای اسنپی در چارچوب قوانین اسنپ انجام نشود، ممکن است کاربر راننده مشمول پرداخت هزینه لغو سفر شود. در شرایط زیر هزینه لغو سفر از حساب اعتباری کاربر راننده کسر خواهد شد.

  • میزان پیمایش کاربر راننده به سمت مبدأ به مقدار کافی نرسیده باشد.
  • کاربر راننده قبل از رسیدن به مبدأ و زدن روی گزینه «به مبدأ رسیدم» سفر را لغو کرده باشد.
  • کاربر راننده پس از حضور در مبدأ، مدت کافی منتظر مسافر نمانده و سفر را لغو کند.
  • دلایل لغو سفر در اپلیکیشن توسط کاربر راننده به‌درستی انتخاب نشده باشد.

نکات مهم برای دریافت هزینه لغو سفر

  • زمانی‌ که به مبدأ مسافر رسیدید و روی دکمه «رسیدم به مبدأ» زدید، حتما مدت‌زمان کافی منتظر بمانید و درصورتی‌که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت‌زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر همچنان قصد انجام سفر داشت از او بخواهید در اپلیکیشن مسافر وارد قسمت «گزینه‌های سفر» شده و «توقف در مسیر» را انتخاب کرده و مدت‌زمان توقف را اعمال کند.

در صورت بروز هرگونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۲۵۰ دیدگاه)

  1. سلام خسته نباشید ببخشید شما میگید به مسافر بگیم هزینه مابه التفاوت رو پرداخت کنه بخدا قسم همین پول اسنپ هم بعضی هاشون میگن زیاده. تازه بخدا بعضی وقتا مسیر رو اشتباه میزنن ما باید ببریمشون تازه کرایه هم پایینه بخدا صرف نمیکنه بعدم اگرم یه چیز بگیم تو اسنپ میزنن راننده بد اخلاق. درخواست پول اضافی .و……..غیره شما بگید ما چیکار کنیم.اگه میشه کرایه هارو یه زره اضافه کنید که با اینجور مسافر هایی که برخورد میکنیم مشکلی پیش نیاد ممنون میشم ????

  2. سلام خسته نباشید ببخشید شما میگید به مسافر بگیم هزینه مابه التفاوت رو پرداخت کنه بخدا قسم همین پول اسنپ هم بعضی هاشون میگن زیاده. تازه بخدا بعضی وقتا مسیر رو اشتباه میزنن ما باید ببریمشون تازه کرایه هم پایینه بخدا صرف نمیکنه بعدم اگرم یه چیز بگیم تو اسنپ میزنن راننده بد اخلاق. درخواست پول اضافی .و……..غیره شما بگید ما چیکار کنیم.اگه میشه کرایه هارو یه زره اضافه کنید که با اینجور مسافر هایی که برخورد میکنیم مشکلی پیش نیاد ممنون میشم ????

  3. اسنپ بارها شده مبدا مسافرت اشتباه بود لغو سفر کردم جریمه شدم خود شما گفته خودتان را قبول ندارید.
    و دیگه اینکه توقف بیشتر از ۵ دقیقه شد توقف سفر باید از کجا حساب شود.
    توضیحات کامل نیست
    شفاف توضیح بدهید
    و دیگه اینکه راننده چند بار در طول روز میتواند لغو سفر انجام دهد؟

  4. اسنپ بارها شده مبدا مسافرت اشتباه بود لغو سفر کردم جریمه شدم خود شما گفته خودتان را قبول ندارید.
    و دیگه اینکه توقف بیشتر از ۵ دقیقه شد توقف سفر باید از کجا حساب شود.
    توضیحات کامل نیست
    شفاف توضیح بدهید
    و دیگه اینکه راننده چند بار در طول روز میتواند لغو سفر انجام دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00