گاهی اوقات در سفرهای اسنپی شرایطی پیش میآید که کاربر راننده اسنپ حق دارد سفر را لغو کند. بهعنوانمثال ممکن است مبدأ یا مقصد از طرف مسافر بهاشتباه ثبت شده باشد. در چنین شرایطی سفرهای لغو شده بهصورت خودکار از طرف سیستم بررسی میشوند و اگر کاربر راننده شرایط لازم را داشته باشد، هزینه لغو سفر در لحظه به حساب اعتباری او واریز خواهد شد.
همه موارد لغو سفر بهصورت خودکار توسط سیستم محاسبه میشود و پس از تأیید، هزینه لغو سفر به کاربر راننده پرداخت میشود.
هنگام بررسی سفرهای لغو شده چه مواردی در نظر گرفته میشود؟
- میزان پیمایش شما تا مبدأ
- ثبت بهموقع مراحل سفر
- صرف زمان کافی انتظار برای مسافر
- بررسی دلایل لغو سفر در اپلیکیشن
در چه شرایطی کاربر راننده مشمول پرداخت هزینه لغو سفر میشود؟
درصورتیکه لغو سفرهای اسنپی در چارچوب قوانین اسنپ انجام نشود، ممکن است کاربر راننده مشمول پرداخت هزینه لغو سفر شود. در شرایط زیر هزینه لغو سفر از حساب اعتباری کاربر راننده کسر خواهد شد.
- میزان پیمایش کاربر راننده به سمت مبدأ به مقدار کافی نرسیده باشد.
- کاربر راننده قبل از رسیدن به مبدأ و زدن روی گزینه «به مبدأ رسیدم» سفر را لغو کرده باشد.
- کاربر راننده پس از حضور در مبدأ، مدت کافی منتظر مسافر نمانده و سفر را لغو کند.
- دلایل لغو سفر در اپلیکیشن توسط کاربر راننده بهدرستی انتخاب نشده باشد.
نکات مهم برای دریافت هزینه لغو سفر
- زمانی که به مبدأ مسافر رسیدید و روی دکمه «رسیدم به مبدأ» زدید، حتما مدتزمان کافی منتظر بمانید و درصورتیکه مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
- اگر مدتزمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر همچنان قصد انجام سفر داشت از او بخواهید در اپلیکیشن مسافر وارد قسمت «گزینههای سفر» شده و «توقف در مسیر» را انتخاب کرده و مدتزمان توقف را اعمال کند.
در صورت بروز هرگونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.
لطفا تشویقی بین شهری من را فعال کنید
لطفا تشویقی بین شهری من را فعال کنید
خیلی عالی
خیلی عالی
کرایه ها خیلی کمه.
کرایه ها خیلی کمه.
ممنونم
ممنونم
کرایه ها خیلی کمه.مسافت هم خیلی زیاد
کرایه ها خیلی کمه.مسافت هم خیلی زیاد