آموزش رانندگانآموزشامکانات اپلیکیشن

چگونه اپلیکیشن راننده اسنپ را به‌روزرسانی کنیم؟

لویالتی

اپلیکیشن‌های پرکاربردی مثل اپلیکیشن راننده اسنپ، در بازه‌های زمانی مختلف، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه می‌کنند تا امکاناتشان را ارتقا دهند و سرعت و امنیت برنامه را افزایش دهند؛ بنابراین ضروری است به پیام‌های به‌روزرسانی اپلیکیشن توجه کرده و دراسرع‌وقت اپلیکیشنتان را به‌روزرسانی کنید.

به‌طور کلی به‌روزرسانی اپلکیشن راننده اسنپ از سه روش امکان پذیر است:

  • به‌روزرسانی از طریق ارسال عدد۹۷ به سرشماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و دریافت لینک به‌روزرسانی
  • دانلود مستقیم اپلکیشن از سایت اسنپ
  • به‌روزرسانی از طریق فروشگاه‌های ارائه‌کننده اپلیکیشن‌ها نظیر کافه‌بازار

در این مطلب به آموزش مرحله‌به‌مرحله نصب اپلیکیشن راننده اسنپ می‌پردازیم. اگر شما نیز در به‌روزرسانی اپلیکیشن دچار مشکل هستید، حتماً این مقاله را تا انتها بخوانید.

به‌روزرسانی اپلیکیشن راننده اسنپ

برای به‌روزرسانی اپلیکیشن کاربران راننده به صفحه «دانلود برنامه اسنپ رانندگان» مراجعه کنید و یکی از روش‌های دانلود را انتخاب کنید.

۱. آموزش نصب مستقیم برنامه

در صورتی که برای نصب برنامه روش «دریافت پیامک» یا «دانلود مستقیم نسخه اندروید» را انتخاب کرده باشید. به صفحه زیر منتقل خواهید شد. روی عبارت «دانلود مستقیم اسنپ! رانندگان» بزنید و در کادری که باز می‌شود، کلمه «download» را انتخاب کنید.

پس از پایان دانلود فایل برنامه، نوار جدیدی روی صفحه شما ظاهر می‌شود. روی کلمه «install» بزنید تا نصب برنامه تکمیل شود. اکنون گزینه «open» را لمس کنید تا برنامه اجرا شود.

بدین ترتیب آخرین نسخه اپلیکیشن راننده اسنپ در گوشی شما نصب می‌شود.

۲. به‌روزرسانی از طریق بازار

با انتخاب روش «دریافت از بازار» به صفحه زیر منتقل می‌شوید. اکنون روی عبارت «نصب» بزنید. لازم به ذکر است جهت به‌روزرسانی اپلیکیشن راننده از طریق کافه بازار، باید برنامه «بازار» روی گوشی شما نصب شده باشد. پس از دانلود جدیدترین نسخه برنامه نسبت به نصب آن اقدام کنید.

سخن پایانی

به‌روزرسانی اپلیکیشن راننده اسنپ استفاده از جدیدترین امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن راننده اسنپ، را ممکن می‌کند و همچنین سرعت را بالا می‌برد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۰۶ دیدگاه)

  1. سلام رسول هستم. از اصفهان حساب کاربری من مسدود شده. به پشتی بانی زنگزدم. گفتند باید به ۱۰۰۰۵۵۰ پیام و عدد ۲۰۹۹ ارسال کنم برای آموزش مجدد حالا آمدم داخل برنامه برای آموزش مجدد هرچی میزنم روی آموزش مجدد بازهم سر در نیاوردم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی ام کنید. این یک آب باریک که بود یک لقمه نان در میاوردیم مسدود شده حسابم لطفا کمکم کنید حساب اسنپ من باز بشد

  2. باسلام و خسته نباشید
    الان دو روزه اصلا بهم پیشنهاد سفر نمیاد موجودی هم کامله…
    لطفا راهنمایی کنید

  3. سلام قبلا من فعالیت می کردم در حال حاضر مسدود هستم آیا شما پیگیر ی لازم را انجا م می دهید

  4. سلام با تشکر از مجموعه اسنب متشکرم از اینکه به نظرهای راننده توجه میفرمایید؛ بابت سهمیه لاستیک متشکرم. بنده هم تلاش میکنم یک همکار خوبی برای مجموعه اسنب باشم. با تشکر على گرجی

  5. سلام نسخه جدید روی گوشیم که اندروید ۴ هست درست اجرا نمیشه و کلا نمیشه باهاش کار کرد
    لطفا راهنمایی کنید

      1. سلام. گوشی من اندروید ۵ دارد. متأسفانه روی اندروید ۵ نیز نسخه جدید اجرا نمی شود. لطفأ چاره ای بیندیشید

  6. لطفاً برای سیستم گوشیهای اپل هم فکری بکنید، ما اپلیکیشن را خرید اشتراک سه ماهه یا شش ماهه دریافت میکنیم، بعد از انقضای مهلت برنامه از کار میوفته، اگه با فروشگاهای ارائه برنامه هماهنگ بشید و نسخه ایو اس رو هم تو سایت بذارین ممنون میشیم، از طرف جمعی از رانندگان استفاده کننده از گوشی اپل????????????

    1. سلام محمدجان خداقوت
      مشکلات مربوط به نسخه ios از طرف مبدا اجراکننده این سیستم عامل یعنی شرکت اپل است.
      به دلیل تحریم‌ها این شرکت از ارائه اپلیکیشن‌ به ایران خودداری می‌کند.
      با این حال پیگیر مشکل شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا