احساس امنیت و آرامش در طول سفر برای کاربران راننده ضروری است. گاهی اوقات در طول سفرهای اسنپی، کاربر راننده اسنپ در شرایط اضطراری قرار میگیرد که نیاز به تماس فوری با کارشناسان پشتیبانی پیدا میکند.
در بروزرسانی جدید اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ( نسخه ۴.۷.۰) ویژگی جدیدی اضافه شده که شما کاربران راننده میتوانید در صورتی که با شرایط اضطراری مانند تصادف، سرقت و … مواجه شدید با لمس دکمه «امنیت سفر» وضعیت خود را به اطلاع پشتیبانی برسانید و کارشناسان پشتیبانی در کوتاهترین زمان با شما تماس میگیرند.
چگونه از دکمه «امنیت سفر» استفاده کنیم؟
۱- پس از پذیرش درخواست سفر و سوار شدن مسافر، گزینه «امنیت سفر» در گوشه بالا سمت راست اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ نمایش داده می شود. همچنین در قسمت جزئیات سفر با فشردن فلش رو به بالا میتوانید گزینه «امنیت سفر» را مشاهده کنید.
۲- پس از فشردن دکمه «امنیت سفر» صفحه زیر برای شما باز میشود با لمس دکمه »گزارش شرایط اضطراری»، وضعیت شما به اطلاع کارشناسان پشتیبانی خواهد رسید و با شما تماس میگیرند.
در هر مرحله شما در جریان روند پیش رفتن وضعیت گزارش خود قرار میگیرید.