افزایش کیفیت سفرهای اسنپباکس، جلب اعتماد مشتری، پیگیری آسانتر سفرها مثل حلقههای زنجیر بهم متصلاند و با رعایت قوانین فعالیت در ناوگان اسنپباکس به دست میآید.
یکی از قوانین مهم اسنپباکس، ثبت بهموقع و درست مراحل سفر است. وقتی مسئولیت جابجایی بسته را برعهده میگیرید باید مراحل سفر را از «قبول درخواست» تا انتهای سفر حتما در اپلیکیشن اسنپباکس بهترتیب و در زمان درست ثبت کنید.
به این نکته دقت کنید که ثبت پشت سرهم و بدون فاصله مراحل سفر تخلف محسوب میشود و ممکن است موجب مسدود شدن حساب کاربری شما شود.
در این مطلب همراه ما باشید تا مراحل سفر را با هم مرور کنیم.
نحوه ثبت مراحل سفرهای اسنپباکس
۱- ابتدا گزینه قبول درخواست را لمس کرده و به سمت مبدأ حرکت کنید.
۲- زمانی که به مبدأ رسیدید، دکمه «رسیدم به مبدأ» را بزنید. در این حالت زمان دقیق رسیدن شما به محل مبدأ ثبت میشود.
نکته: در صورتی که پیش از رسیدن به مبدأ دکمه «رسیدم به مبدأ» را بزنید، پیام هشداری دریافت میکنید که به شما اعلام میکند فاصله شما از مبدا بیش از حد مجاز است.
دقت داشته باشید تا زمانی که به مبدأ نرسیده اید، امکان استفاده از گزینههای «رسیدم به مبدأ» و «بسته را تحویل گرفتم» را نخواهید داشت.
۳-مرحله بعدی تحویل گرفتن بسته است. در این مرحله دکمه «بسته را تحویل گرفتم» را نگه دارید.
۴-پس از تحویل گرفتن بسته به سمت مقصد حرکت کنید و بعد از اینکه به مقصد رسیدید حتما دکمه «به مقصد رسیدم» را بزنید.
نکته: در صورتی که پیش از رسیدن به مقصد دکمه «رسیدم به مقصد» را بزنید، پیام هشداری دریافت میکنید که به شما اعلام میکند فاصله شما از مقصد بیش از حد مجاز است.
دقت داشته باشید تا زمانی که به مقصد نرسیده اید، امکان استفاده از گزینههای «رسیدم به مقصد» و «بسته را تحویل دادم » را نخواهید داشت.
۵- بعد از اینکه به مقصد رسیدید و بسته را به مشتری تحویل دادید، دکمه «بسته را تحویل دادم» را نگه دارید.
۶- پس از تحویل بسته به مشتری، مبلغ و کمیسیون در صفحه اپلیکیشن برای شما به نمایش در میآید. دکمه تأیید را بزنید و در محله بعد از مشتری امضا بگیرید.