کاربران موتورسوار و راننده اسنپباکس در مراحل مختلف فعالیت ممکن است در شرایطی قرار بگیرند که به پشتیبانی نیاز پیدا کنند. در بسیاری از مواقع، کاربران موتورسوار و راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند و میتوانند درخواستهای خود را از طریق اپلیکیشن کاربران راننده و موتورسوار اسنپباکس ثبت کنند.
نحوه ثبت درخواست پشتیبانی هنگام سفر اسنپباکس
۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن، علامت «هندزفری» بالا سمت چپ را لمس کرده و از صفحهای که باز میشود، گزینه «پشتیبانی بدون تماس» را انتخاب کنید.
۲- در این صفحه گزینه «مشکلات حین سفر» را لمس کرده و موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه «ثبت پیام» را لمس کنید.
۳- در صفحه باز شده، گزینه «مربوط به سفارش خاصی است» را لمس کرده و سفارشی را که قصد ثبت درخواست پشتیبانی برای آن دارید از لیست انتخاب کنید.
۴- درخواستهای ثبت شده در انتظار بررسی و پاسخ داده شده را میتوانید در لیست درخواستهای خود مشاهده کنید.
در این ویدیو مراحل و نحوه ثبت تیکت در اپلیکیشن اسنپباکس قابل مشاهده است؛