یک دقیقه بیشتر

درآمد بالا با فعال شدن در محدوده نشانی‌های اسنپ‌مارکت ارومیه

درخواست‌های اسنپ‌مارکت چیست و چطور باید آنها را انجام داد؟

اسنپ‌مارکت یکی از سرویس‌های اسنپ است که امکان سفارش کالاهای سوپرمارکتی را به صورت آنلاین برای کاربران اسنپ فراهم می‌کند. اسنپ‌‌مارکت، بیش از ۵۰۰۰ کالای متنوع در دسته‌بند‌ی‌های گوناگون شامل لبنیات، خواربار، میوه و سبزیجات تازه، مواد پروتئینی، نان و شیرینی و محصولات آرایشی و بهداشتی … را به صورت آنلاین عرضه می‌کند.

درخواست‌های اسنپ‌مارکت، با رنگ آبی و با برچسب «اسنپ‌مارکت» در اپلیکیشن نمایش داده می‌شوند.

درآمد بالا با فعال شدن در محدوده نشانی‌های اسنپ‌مارکت ارومیه باشگاه رانندگان اسنپ

مزایای فعالیت در سرویس اسنپ‌مارکت

  • درآمد میلیونی هفتگی با انجام سفارشات اسنپ مارکت
  • تسویه حساب به صورت روزانه
  • امکان فعالیت به صورت پاره‌وقت و تمام‌وقت
  • تعداد بالای سفارشات و عدم انتظار برای دریافت سرویس
  • تعدد شعب در مناطق مختلف و فعالیت در منطقه دلخواه خود
  • بهره‌مندی از تسهیلات و خدمات رفاهی، آموزشی باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ

این سفارشات به صورت چند مقصده برای شما ارسال خواهد شد و فعالیت در این سرویس، منجر به افزایش درآمد شما عزیزان خواهد شد.

درخواست‌های اسنپ مارکت برای مدت محدود معافیت از پرداخت کمیسیون است و تمامی هزینه سفر به حساب راننده واریز می شود.

آدرس شعب اسنپ مارکت ارومیه

  • هایپراستار ارومیه

انتهای سعدی ۲، ابتدای طریقت، مجتمع سیتادیوم، ریسیوینگ هایپر استار (مراجعه به بخش اسنپ‌مارکت)

مسیریابی

ساعات کاری: ۱۰ تا ۲۱:۳۰

با رعایت این قوانین، درآمد خود را افزایش دهید.

  • هنگام قبول این درخواست‌ها، باید اقلام دریافتی را در زمان تحویل کالا، بررسی کنید و از سلامت آن‌ها مطمئن شوید.
  • حتما باید سفارش را جلوی در واحد، به مشتری تحویل دهید.
  • هنگام ارسال بسته‌ها نهایت دقت را داشته باشید تا به سفارش آسیبی وارد نشود.
  • ثبت به موقع و به ترتیب مراحل سفر الزامی است و عدم رعایت آن تخلف محسوب می‌شود.
  • از تجمع و برهم زدن نظم در شعب هایپراستار خودداری کنید.
  • در صورت عدم حضور مشتری با ایشان تماس گرفته و حضور خود را اطلاع دهید. در صورتی که مشتری در دسترس نباشد با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکلی با پشتیبانی ۰۲۱۹۶۶۴۲۲۲۲ تماس بگیرید و از هرگونه بحث با مشتری یا کارکنان مجموعه پرهیز کنید.
  • از هرگونه ارتباط با مشتری پس از پایان سفر به هر روش (پیامک، تماس تلفنی، شبکه‌های اجتماعی و…) پرهیز کنید.
آیا این مطلب به شما کمک کرد؟
دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00